تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۶:۴۷
کد خبر : 53560

جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌صورت یکپارچه با برنامه تیمز عرضه شد

جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌صورت یکپارچه با برنامه تیمز عرضه شد

جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌صورت یکپارچه با برنامه تیمز عرضه شدمایکروسافت در زمان معرفی ویندوز ۱۱ در ماه ژوئن امسال اعلام کرد که برنامه تیمز (Teams) را با این سیستم عامل یکپارچه خواهد کرد و کاربران قادر به ارتباط با دوستان خود از طریق یک پنجره چت جدید خواهند بود. هرچند اولین نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ فاقد چنین قابلیتی بود، اما حالا مایکروسافت شروع به عرضه محدود آن در جدیدترین نسخه ویندوز ۱۱ اینسایدر کرده است.
مطالب مرتبط:پیش نمایش نسخه بتای ویندوز ۱۱؛ قدیمی یا جدید؟
کاشی های زنده برای همیشه از ویندوز ۱۱ حذف شده‌اند
برندون لبلانک (Brandon LeBlanc) از مدیران مایکروسافت دیروز گفت که همه قابلیت‌های وعده‌ داده شده برای برنامه تیمز در ویندوز ۱۱ به‌تدریج عرضه خواهد شد. او در یک پست وبلاگی نوشت: شما در اولین مرحله قادر به لاگین کردن، اضافه کردن مخاطبان و ارتباط از طریق چت‌های فردی و گروهی خواهید بود. در هفته‌های اینده، ما قابلیت‌های دیگری مانند تماس صوتی و ویدئویی، میتینگ‌ها، به‌اشتراک‌گذاری صفحات و امکانات دیگری را عرضه خواهیم کرد. قابلیت چت نیز ابتدا برای برخی از اینسایدرها ارائه خواهد شد..

جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌صورت یکپارچه با برنامه تیمز عرضه شد

مایکروسافت در زمان معرفی ویندوز ۱۱ در ماه ژوئن امسال اعلام کرد که برنامه تیمز (Teams) را با این سیستم عامل یکپارچه خواهد کرد و کاربران قادر به ارتباط با دوستان خود از طریق یک پنجره چت جدید خواهند بود. هرچند اولین نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ فاقد چنین قابلیتی بود، اما حالا مایکروسافت شروع به عرضه محدود آن در جدیدترین نسخه ویندوز ۱۱ اینسایدر کرده است.

مطالب مرتبط:

  • پیش نمایش نسخه بتای ویندوز ۱۱؛ قدیمی یا جدید؟

  • کاشی های زنده برای همیشه از ویندوز ۱۱ حذف شده‌اند

برندون لبلانک (Brandon LeBlanc) از مدیران مایکروسافت دیروز گفت که همه قابلیت‌های وعده‌ داده شده برای برنامه تیمز در ویندوز ۱۱ به‌تدریج عرضه خواهد شد. او در یک پست وبلاگی نوشت: شما در اولین مرحله قادر به لاگین کردن، اضافه کردن مخاطبان و ارتباط از طریق چت‌های فردی و گروهی خواهید بود. در هفته‌های اینده، ما قابلیت‌های دیگری مانند تماس صوتی و ویدئویی، میتینگ‌ها، به‌اشتراک‌گذاری صفحات و امکانات دیگری را عرضه خواهیم کرد. قابلیت چت نیز ابتدا برای برخی از اینسایدرها ارائه خواهد شد و آن‌ها برای این کار می‌توانند روی آیکون Chat در نوار ابزار کلیک کرده و با اکانت مایکروسافت خود وارد شوند.

ویندوز ۱۱ ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند یک طراحی کاملاً جدید، منوی استارت مرکزی، امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی و قابلیت‌های دیگری را ارائه کرده است و احتمالاً در ماه اکتبر امسال شاهد عرضه نسخه نهایی آن خواهیم بود.

منبع: The Verge

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.