تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 59286

جدیدترین و بهترین ایربادزهای ۲۰۲۱ ال جی در ایران را از کجا خریداری کنیم؟

جدیدترین و بهترین ایربادزهای ۲۰۲۱ ال جی در ایران را از کجا خریداری کنیم؟

جدیدترین و بهترین ایربادزهای ۲۰۲۱ ال جی در ایران را از کجا خریداری کنیم؟هیچکس منکر آن نیست که لوازم جانبی موبایل همگام با خود موبایل‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشتند. لوازم جانبی نیز قدم به قدم در راستای ..

ایربادزهای 2021 ال جیجدیدترین و بهترین ایربادزهای ۲۰۲۱ ال جی در ایران را از کجا خریداری کنیم؟

هیچکس منکر آن نیست که لوازم جانبی موبایل همگام با خود موبایل‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشتند. لوازم جانبی نیز قدم به قدم در راستای ارتقای خود رو به جلو رفتند تا لذت کاربران اسمارتفون‌ها را روز به روز در افزایش سطح کیفی و کمی یاری کنند.

ال جی از جمله کمپانی‌های بزرگ دنیاست که در کنار محصولات خانگی و صوتی و تصویری، لوازم جانبی موبایل هم به صورت مبتکرانه‌ای تولید می‌کند. در این مقاله راجع به ایربادزهای ال جی صحبت می‌کنیم و ۳ مورد از جدیدترین ایربادزهای ال جی را معرفی می‌کنیم.

ایربادز های LG جزو شاخه محصولی موبایل نیست و در شمار محصولات صوتی این کمپانی به حساب می‌آید و در کنار ساندبارها، سیستم‌های صوتی (اسپیکرهای پرقدرت)، اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی و هدست‌ها قرار دارد.

۱- ایربادز LG TONE FREE FN4

یکی از نقاط قوت ایربادز ال جی TONE Free FN4 به طور حتم بخش طراحی آن است چرا که یک ایربادز خوش ساخت با کیفیت و کاملا ارگونومیک طراحی شده تا کاربر در استفاده از آن دچار خستگی نشود.

همانطور که می‌دانید شاید بزرگترین چالش این دسته از گجت‌ها راحتی قرار گرفتن در گوش کاربر است چرا که معمولا مدت زیادی در گوش قرار می‌گیرند و اگر به درستی با گوش شما سازگاری نداشته باشند پس از چند ساعت باعث آزار شما خواهند شد پس طراحی نکته مهمی است. ال جی TONE Free FN4 از طراحی کاملا استاندارد و ارگونومیک مطابق با استانداردهای روز دنیا برخوردار است.

سری‌های ایربادز ال جی TONE Free FN4 از سری‌های سیلیکونی نرم و ضد حساسیت طراحی شده تا از اذیت و خارج شدن از گوش شما جلوگیری کند. همان‌طور که گفتیم به دلیل طراحی خاص و ارگونومیک ایربادز ال جی TONE Free FN4 به بهترین شکل در گوش کاربر قرار می‌گیرد.

ایربادزهای ال جی نهایت کیفیت صدا را به گوش شما می‌رساند. حتما با کمپانی خوش نام کشور انگلستان Meridian آشنا هستید. کمپانی مریدین پیشرو در صنعت صداست که ال جی چند سالی است با همکاری کمپانی بزرگ مریدین سعی بر این داشته که نهایت کیفیت صدا را در هدست‌ها و ایربادزهای خود بگنجاند تا کاربران خود را غرق در صدا کند. در هدست‌ها و ایربادزهای ال جی وضوح صدا در نهایت خود قرار دارد و تفکیک و جزئیات صدا به بهترین شکل ممکن شنیده می‌شود. ال جی FN4 دارای قابلیت کاهش نویز است و به صورت هوشمند با دو میکروفون در هر ایربادز، صدای محیط را شناسایی و آنالیز می‌کند و با فعال کردن این ویژگی نویزها و سر و صداهای محیطی به شکل ملموسی کمتر می‌شوند.

ال جی FN4 از تکنولوژی پردازش سیگنال دیجیتال بهره برده و این یعنی بهترین کیفیت صدا برای شما. ال جی FN4 از فشرده‌ساز پیشرفته شرکت Meridian یعنی MLP Lossless استفاده می‌کند که جای هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد. همچنین ایربادز ال جی از فناوری MQL استفاده می‌کند که کمال کیفیت را به صدای شما می بخشد.

قابلیت دیگر داشتن گواهی IPX4 است وجود این گواهی نشان گر این است که در طراحی آن به ورزشکاران نگاه ویژه‌ای شده است حتی اگر کاربرد عادی دارید از آنجا که ایربادزها مدت‌های نسبتا طولانی در گوش ما قرار دارند قطعا در تماس با عرق بدن ما نیز خواهند بود و استاندارد IP X4 می‌تواند باعث بالا رفتن عمر مفید دستگاه شود. همچنین ال جی ایربادز TONE Free FN4 با بالاترین سرعت به دستگاه شما متصل می‌شود. از آنجا که از بلوتوث ورژن ۵ بهره می‌برد از کمترین تاخیر برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی‌های ایربادز ال جی استفاده از درگاه تایپ سی و استفاده از تکنولوژی شارژ سریع می‌باشد که با ۵ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۱ ساعت استفاده کنید.

ویژگی های ایربادز ال جی TONE FREE FN4 :

خوش ساخت و طراحی ارگونومیک کوچک و جمع و جور

دارای گواهی نامه IPX4 و مقاومت در برابر نفوذ عرق و قطرات آب

سری‌های سیلیکونی ضد حساسیت

گوشی‌های لمسی

فناوری صوتی MERIDIAN

EQ های پیش فرض MERIDIAN با قابلیت شخصی‌سازی

باتری با دوام طولانی مدت

بهره‌مندی از شارژ سریع (۵دقیقه شارژ ، تا ۱ ساعت استفاده)

جهت بررسی ، قیمت و خرید ایربادز بلوتوثی LG TONE FREE FN4 در نمایندگی رسمی ال جی کلیک کنید.

ایربادزهای 2021 ال جی

۲- ایربادز LG TONE FREE FN6

ال جی با معرفی TONE Free FN6 یک محصول انقلابی و متفاوت را وارد بازار کرد! ایربادز جدید ال جی در ظاهر شبیه به مدل FN4 ایربادز TONE Free است اما مجهز به کیس UV NANO شده که این ویژگی با نور ماورای بنفش باکتری‌های روی ایربادز را می‌کشد تا ایربادز همیشه بهداشتی و تازه باشد.

ال جی FN6 از تکنولوژی پردازش سیگنال دیجیتال بهره برده و این یعنی بهترین کیفیت صدا برای شما. ال جی FN6 از فشرده‌ساز پیشرفته شرکت Meridian یعنی MLP Lossless استفاده می‌کند که جای هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد. همچنین ایربادز ال جی از فناوری MQL استفاده می‌کند که کمال کیفیت را به صدای شما می‌بخشد.

قابلیت دیگر داشتن گواهی IPX4 است. وجود این گواهی نشانگر این است که در طراحی آن به ورزشکاران نگاه ویژه‌ای شده است حتی اگر کاربرد عادی دارید از آنجا که ایربادزها مدت‌های نسبتا طولانی در گوش ما قرار دارند قطعا در تماس با عرق بدن ما نیز خواهند بود و استاندارد IP X4 می‌تواند باعث بالا رفتن عمر مفید دستگاه شود. همچنین ال جی ایربادز TONE Free FN6 با بالاترین سرعت به دستگاه شما متصل می‌شود. از آنجا که از بلوتوث ورژن ۵ بهره می‌برد از کمترین تاخیر برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی‌های ایربادز ال جی استفاده از درگاه تایپ سی و استفاده از تکنولوژی شارژ سریع می‌باشد که با ۵ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۱ ساعت استفاده کنید. کیس شارژ در مدل FN6 دارای شارژر بی سیم است و شما می‌توانید با هر نوع شارژر بی سیم ایربادز خود را شارژ کنید.

ال جی TONE Free FN6 دارای یک کیس منحصربه‌فرد نیز هست. این کیس از تکنولوژی UV برای از بین بردن ۹۹.۹ درصد باکتری‌ها استفاده می‌کند که این یک ویژگی خاص و تنها متعلق به ال جی ایربادز TONE Free FN6 است.

ویژگی های ایربادز ال جی TONE FREE FN6 :

خوش ساخت و طراحی ارگونومیک کوچک و جمع و جور

دارای گواهی نامه IPX4 و مقاومت در برابر نفوذ عرق و قطرات آب

سری‌های سیلیکونی ضد حساسیت

گوشی‌های لمسی

فناوری صوتی MERIDIAN

EQ های پیش فرض MERIDIAN با قابلیت شخصی‌سازی

باتری با دوام طولانی مدت

بهره‌مندی از شارژ سریع (۵دقیقه شارژ ، تا ۱ ساعت استفاده)

میکروفون دوگانه با کیفیت

استفاده از بلوتوث ورژن ۵

+پشتیبانی از شارژ بی سیم

+از بین بردن ۹۹.۹ باکتری‌ها با استفاده از اشعه UV

جهت بررسی ، قیمت و خرید ایربادز بلوتوثی LG TONE FREE FN6 در نمایندگی رسمی ال جی کلیک کنید.

ایربادزهای 2021 ال جی

جدیدترین سری ایربادز ال جی که در ۲۰۲۱ معرفی شده است به نام FP نام‌گذاری شده‌اند. سری جدید، قابلیت‌های ایربادزها را ارتقا داده و کیفیت را به سطح جدیدی انتقال می‌دهد. در این بخش توضیحاتی راجع به ایربادز LG TONE Free FP5 خواهیم داد.

ال جی FP5 از نظر ظاهری تغییراتی نسبت به مدل‌های قبل داشته و کمی کوچک‌تر شده و همچنین با تغیرات طراحی، هم راحت‌تر و هم پایدارتر در گوش قرار می‌گیرد. قسمت لمسی برای کنترل ایربادز، بار دیگر طراحی شده و ۳ میکروفون در سه قسمت ایربادز قرار داده شده که تماس‌ها را بهبود می‌بخشد که در بخش صدا با قابلیت‌های میکروفون‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. همچنین این ایربادز دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر قطرات آب است.

کیس شارژ با بهبود طراحی علاوه بر خوش دستی و جمع و جور بودنی که در سری قبل داشت، کمی تغییرات ظاهری داشته و چراغ LED بزرگتری در قسمت جلو دارد که نشانگر اتصال بلوتوث، روشن بودن و وضعیت شارژ شدن است. شارژ مجدد با استفاده از Type-C انجام می‌گیرد که قابلیت شارژ سریع هم دارد.

در بخش صدا LG FP5 جهش قابل توجهی داشته و با همکاری موفق با کمپانی بریتانیایی Meridian، کیفیت صدای بهتری به نسبت نسل قبل به گوش می‌رسد. ایربادز ال جی اف پی ۵ بهبود ۷۵.۵ درصدی در قسمت دیافراگم درایور داشته و این باعث کیفیت و وضوح صدا و همچنین بیس بهتر می‌شود. ویژگی جذابی که به ایربادزهای جدید ال جی اضافه شده، حالت Sound Stage 3D است که باعث می‌شود صدای سه بعدی از جهت‌های مختلف به گوش برسد و در محتوای فیلم، بازی یا آهنگ غرق شویم.

سه میکروفون که در بخش طراحی به آن اشاره کردیم، باعث شفافیت صدای ما در مکالمه‌ها می‌شود. این سه میکروفون می‌توانند به نحو عالی سر و صدای اضافه و نویز محیط را کم کنند تا صدای ما بهتر به مخاطب در طرف دیگر تماس انتقال پیدا کند که به این ویژگی Active Noise Cancellation گفته می‌شود که به صورت پیشرفته‌تری در ایربادز FP5 قرار دارد.

به کمک سه میکروفون، می‌توان حالت صدای محیطی یا Ambient Sound را هم داشت؛ که باعث می‌شود در جایی که نیاز به صدای محیط داریم، مثلا خیابان یا سفارش از یک فروشگاه، بدون این که ایربادز خود را از گوش خارج کنیم صدای ماشین‌ها یا فروشنده را با حالت Chat Mode بهتر بشنویم. و یک ویژگی جدید! حالت زمزمه؛ برای زمانی که در جایی مثل کتابخانه باید بسیار آرام صحبت کنیم یا زمانی که در مترو باید صدای ما به بهترین شکل به گوش شنونده برسد. فقط کافیست که یک ایربادز را رو به روی دهن بگیریم و حالت Whispering Mode را از قسمت TONE Free LAB در برنامهی LG TONE موبایل فعال کنیم.

برای طراحی حالت ایربادزهای جدید، ال جی با آزمایشگاه مشهور فناوری ارگونومیک کره در POSTECH همکاری کرد و شکل و فرم ۳D و سه بعدی از گوش ۳۰۰ نفر تهیه شد و با تجزیه و تحلیل و آنالیز آن مدل های سه بعدی، ایربادزی طراحی شده که برای گوش هر شخصی مناسب باشد. همچنین سری‌های ژله‌ای ایربادز از جنس سیلیکون نرم ساخته شده و ضد حساسیت و با درجه‌ی پزشکی تولید شده تا به گوش‌های حساس آسیب وارد نکند.

سری جدید ایربادزهای ال جی باتری بهتری هم به همراه دارد و می‌توانیم با آنها تا ۲۲ ساعت آهنگ گوش کنیم، ۸ ساعت با ایربادزها و ۱۶ ساعت با شارژ مجدد به وسیله کیس شارژ و هر زمان که عجله داشتیم و وقت برای شارژ مجدد کم بود، با فناوری شارژ سریع می‌توانیم تنها با ۵ دقیقه شارژ، تا ۱ ساعت به ایربادز گوش کنیم.

ایربادزهای جدید ال جی می‌تواند به راحتی به WINDOWS 10 یا اندروید و IOS متصل شود. موقع استفاده از ایربادزهای ال جی، اپلیکیشن LG TONE Free را نصب کنید تا حالت‌ها و قابلیت‌های جدید را داشته باشید. برخی از کارایی‌های این اپلیکیشن تنظیم و شخصی‌سازی اکولایزر، حالت صدای محیط، شخصی‌سازی فرمان لمسی، حالت بازی و حالت زمزمه و قابلیت “ایربادز من را پیدا کن” (برای زمانی که نمی‌دانیم ایربادز کجاست) هستند.

ویژگی های ایربادز ال جی TONE FREE FP5 2021 :

+خوش ساخت و طراحی ارگونومیک کوچکتر و جمع و جور

دارای گواهی نامه IPX4 و مقاومت در برابر نفوذ عرق و قطرات آب

سری‌های سیلیکونی ضد حساسیت

گوشی‌های لمسی

فناوری صوتی MERIDIAN

EQ های پیش‌فرض MERIDIAN با قابلیت شخصی‌سازی

بهره‌مندی از شارژ سریع (۵ دقیقه شارژ، تا ۱ ساعت استفاده)

+ عمر باتری طولانی‌مدت‌تر

+سه میکروفون با کیفیت

+استفاده از بلوتوث ورژن ۵.۲

+سری‌های سیلیکونی ضد حساسیت جدید

+بهره‌مندی از تکنولوژی کنترل نویز محیط ANC پیشرفته

+میزان نگهداری شارژ کیس تا ۲۲ ساعت

+انتقال سریع‌تر صدا

+چراغ LED روی کیس برای وضعیت شارژ و روشن بودن و بلوتوث

+حالت‌های جدید در اپلیکیشن TONE Free

جهت بررسی ، قیمت و خرید ایربادز بلوتوثی LG TONE FREE FP5 در نمایندگی رسمی ال جی کلیک کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.