تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۲۱
کد خبر : 584163

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری _ دکورآفیس

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری _ دکورآفیس

یکی از بخش های مهم در منازل، اتاق پذیرایی است. این فضا بستر مناسبی را برای نصب پوشش های مختلف برای دیوار، در اختیار طراح قرار داده است. به همین دلیل اولین گزینه برای نصب کاغذ دیواری می باشد. انتخاب نقوش و رنگ آن می تواند تاثیری زیادی روی زیبایی این فضا داشته باشد. اغلب

یکی از بخش های مهم در منازل، اتاق پذیرایی است. این فضا بستر مناسبی را برای نصب پوشش های مختلف برای دیوار، در اختیار طراح قرار داده است. به همین دلیل اولین گزینه برای نصب کاغذ دیواری می باشد. انتخاب نقوش و رنگ آن می تواند تاثیری زیادی روی زیبایی این فضا داشته باشد. اغلب بهتر است از طرح های ساده و رنگ های ملایم استفاده شود. رنگ های خنثی مانند خاکستری نیز انتخاب مناسبی برای این بخش هستند. فضای پذیرایی یکی از اتاق هایی است که مهمانان در آن رفت و آمد دارند. از این رو روش طراحی آن می تواند نشان دهنده سلیقه صاحب خانه باشد.

رنگ های نقره ای و طلایی از پر کاربرد ترین رنگ ها برای این نوع فضا می باشند. شما می توانید برای با توجه به نوع طراحی یک فضا، رنگ مناسب برای دیوار را انتخاب کنید. امروزه اغلب از رنگ آمیزی با رنگ های کرم یا سفید برای منازل مسکونی استفاده می شود. این رنگ ها می توانند با توجه به نوع و سبک طراحی منزل انتخاب شوند. میزان فروش کاغذ دیواری پذیرایی نشان می دهد که طرح های مناسب برای این فضا با استقبال مخاطبین مواجه می شوند.

جدیدترین مدل کاغذ دیواری پذیرایی

امروزه طرح های بسیار متنوع با استفاده از نرم افزار های گرافیکی خلق می شوند. برای تهیه و تولید کاغذ دیواری نیز از همین طرح ها استفاده می شود. در گذشته اغلب نقوش سنتی و الگوهای تکراری برای چاپ روی آن استفاده می شد. اما در حال حاضر تنوع طرح موجب ارائه جدید ترین مدل ها در این زمینه شده است. جدید ترین طرح هر ساله به روز می شوند. طرح هایی که سال های گذشته به عنوان طرح جدید ارائه شده اند، امروزه دیگر کاربردی نخواهند داشت. البته نوع طراحی فضا نیز می تواند در انتخاب طرح مناسب دخیل باشد.

معمولا طرح های مد روز برای پوشش دیوار فضاهای مدرن استفاده می شود. این طرح ها سالانه عرضه می شوند. این طرح های شیک و جدید را می توانیم برای پوشش دیوار فضایی مانند پذیرایی مورد استفاده قرار دهیم. پیشنهاد می شود که به دلیل دوام و پایداری این پوشش، از طرح های مد روز استفاده نشود. زیرا این پوشش دوام بالایی دارد و طرح مورد نظر قدیمی خواهد شد. در این صورت باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

مدل های کاغذ دیواری پذیرایی شیک و مدرن

مدل های متنوعی از کاغذ دیواری پذیرایی با طرح های شیک و مدرن در بازار موجود است. تمامی این طرح ها با توجه به نوع طراحی فضا انتخاب شده اند. در نتیجه البته تنوع نقوش چاپ شده روی انواع دیوار پوش به قدری بالا است که امکان انتخاب از بین هزاران طرح برای مخاطب وجود دارد. این طرح ها همگی با توجه به شیوه مدرن طراحی شده اند. در سبک مدرن سادگی یکی از ویژگی های اصلی محسوب می شود. به همین دلیل اغلب طرح ها ساده و بدون نقش هستند. گاهی از بافت های سنگی برای ایجاد طرح استفاده می شود. شیک و مدرن بودن یک طرح می تواند روی میزان فروش کاغذ دیواری تاثیر مستقیم داشته باشد. اما این موضوع تاثیری روی قیمت نهایی این پوشش نخواهد داشت.

مدل های متنوع دیوار پوش را می توانید از طریق بخش فروشگاه سایت دکور آفیس مشاهده کنید. این مدل ها همگی با توجه به نوع طراحی فضای پذیرایی و سایر بخش های یک منزل مسکونی طراحی شده اند. امکان استفاده از آنها برای پوشش بخش های مختلف با کاربری متنوع نیز وجود دارد. بهتر است از طرح های شیک و جدید برای فضای مدرن استفاده شود.

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری _ دکورآفیس

کاغذ دیواری سلطنتی برای پذیرایی

کاغذ دیواری سلطنتی یکی از انتخاب های اصلی برای فضای پذیرایی است. زیرا ایرانیان اغلب فضای پذیرایی را به صورت سلطنتی طراحی می کنند. در این راستا نیز از مبلمان مرتبط استفاده می کنند. در نتیجه می توان از طرح های این چنینی برای طراحی فضا استفاده کرد. در فضای پشت تلویزیون یا دیوار پشت میز ناهارخوری، دیوار های خالی مناسبی وجود دارد. این بخش ها می توانند یکی از انتخاب های اصلی برای پوشش دیوار با انواع کاغذ دیواری باشند.

طرح های سلطنتی اغلب با رنگ های نقره ای، طلایی و سفید طراحی می شوند. این نقوش بهتر است باستانی یا سنتی باشند. برای یک فضا با این تم، می توانیم از رنگ های روشن استفاده کنیم. این رنگ ها باید درخشان و سرزنده باشند. رنگ های طلایی که نمادی از قدرت هستند، انتخاب مناسبی برای این فضا می باشند. یکی از ویژگی های طرح های متنوع، استفاده از نقوش متنوع است. در نتیجه مخاطب می تواند نقش مورد نظر خود را با رنگ خاصی انتخاب کند. این نقوش بر اساس نوع طراحی فضا متغیر انتخاب می شوند. بهتر است برای یک پذیرایی با چیدمان و مبلمان سلطنتی از طرح های شیک و کلاسیک استفاده شود.

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری _ دکورآفیس

خرید کاغذ دیواری پذیرایی سفید طلایی

همانطور که ذکر شد، رنگ های سفید و طلایی کاربرد زیادی برای طراحی انواع کاغذ دیواری دارند. این موضوع روی قیمت این پوشش تاثیری نخواهد داشت. فقط شما بر اساس میزان نور و نوع طراحی ساختمان، رنگ مناسب را انتخاب می کنید. پذیرایی باید روشن باشد و از این رو باید از رنگ های روشن برای دیزاین آن استفاده کرد. این رنگ ها اغلب موجب بزرگ تر دیده شدن اتاق می شوند. همچنین موجب انعکاس نور می شود. در نتیجه فضا روشن تر دیده خواهد شد. برای خرید کاغذ دیواری می توانید از طریق سایت و به صورت غیر حضوری اقدام کنید. در این صورت در بسیاری از هزینه های اضافی صرفه جویی خواهد شد. بهتر است در صورت که فضا کلاسیک است، از رنگ های سفید و طلایی استفاده شود. این رنگ ها انتخاب مناسبی برای این شیوه هستند.

در طراحی فضا به روش کلاسیک اغلب از رنگ های روشن استفاده می شود. این رنگ ها اغلب نقره ای، طلایی و سفید هستند. گاهی از رنگ های استخوانی، شیری، بژ و کرم نیز برای طراحی یک پوشش برای دیوار نیز استفاده می شود. برای پذیرایی استفاده از رنگ روشن، وسعت آن را دو چندان خواهد کرد. این موضوع موجب می شود که فضا دلباز تر به نظر برسد.

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی مناسب چیست؟

در متن  برخی از نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی ذکر شد. به طور کلی توجه به نوع طراحی فضا، می تواند به انتخاب یک طرح مناسب به طراح کمک کند. از این رو طراحان قبل از هر چیز به طیف نوری چیدمان توجه می کنند. سپس بر اساس آن طرح مورد نظر را انتخاب می کنند. این طرح می تواند دارای ویژگی های متنوعی باشد. مثلا در طرح از نقوش خاصی استفاده شده باشد. طرح داماسک به عنوان یک نقش باستانی، انتخاب مناسبی برای پوشش دیوار می باشد. معمولا این نقوش در طول کاغذ دیواری اتاق تکرار می شوند و یک طرح زیبا را پدید می آورند.

بهتر است برای پوشش دیوار بخش های مهم مانند پذیرایی، از طرح های متنوع استفاده شود. این طرح ها هر کدام باید با نوع طراحی آن فضا هماهنگ باشند. این هماهنگی موجب می شود که یک فضای یکدست و متعادل ایجاد شود. در نتیجه طرح مورد نظر باید بر اساس معیارهای مختلف انتخاب شود. امروزه طرح های کلاسیک و مدرن بسیار زیادی در این زمینه ارائه شده اند. اغلب طرح ها با توجه به طراحی مد روز، چاپ می شوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.