تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 53033

جدیدترین متد برای تفکیک و جداسازی فضا

جدیدترین متد برای تفکیک و جداسازی فضا

فهرست۰.۱ استفاده از آینه کاری منزل برای بخش های متفاوت۱ قیمت شیشه لاکوبل۱.۱ چند سوال مهم در خصوص شیشه بالکن۱.۲ اگر حمام مستطیل شکل باشد می توانیم از شیشه حمام استفاده کنیم؟۱.۳ آیا میتوان از شیشه سکوریت در هر جایی استفاده کرد؟۱.۳.۱ اجزای مختلف کرکره برقی۱.۴ درب اتوماتیک شیشه ای برای بیمارستان ها قطعاً می …

قطعاً می توانیم این گونه بگوییم که پارتیشن شیشه ای فریم لس زیبا ترین و به روز ترین نمونه های پارتیشن می باشد که امروز در دفاتر کار اداری مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن شیشه ای یا اداری به دلیل این که در ساخت آن از شیشه استفاده می شود یک نوع جدا کننده فضا به شمار می رود که البته در انتقال نور محیطی به طرفین پارتیشن نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد. پارتیشن شیشه یا اداری در واقع ترکیب بسیار زیبا از شیشه و آلومینیوم هستند که در کنترل صدا نیز نقش بسیار مهمی دارند و با رنگ بندی و کیفیت متنوع در پروفیل و یراق آلات درب پارتیشن در دسترس می باشند و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود نوع پارتیشن شیشه ای یا اداری را که می‌خواهند سفارش بدهند.

 

استفاده از آینه کاری منزل برای بخش های متفاوت

معمولاً به محض اینکه نام هنر آینه کاری را میشنویم فکر می‌کنیم که فقط در منزل برای سالن پذیرایی کاربرد داشته است اما در اصل این چنین نیست و آینه کاری منزل برای بخش های مختلف قابل اجراست و توان به ستون منزل، بالای شومینه، اتاق خواب، اپن آشپزخانه، اتاق پذیرایی، بالای میز کنسول تی وی روم، بین‌کابینت، آینه کاری منزل برای پله ها، به شکل تابلو در بخش های متفاوتی از منزل، آینه کاری منزل برای دیوارها، حمام و سرویس بهداشتی، آینه کاری منزل به عنوان دیوارپوش و غیره اشاره کرد.

رامادر2

قیمت شیشه لاکوبل

استفاده از شیشه لاکوبل برای آشپزخانه نیز توصیه می‌شود چرا که این شیشه به راحتی شسته می شود و اگر که شما بخواهید برای دیوار از پوشش کاغذ دیواری استفاده کنید برای تمیز کردن دچار مشکل خواهید شد و به همین جهت شیشه لاکوبل به شما کمک می کند تا شما بتوانید علاوه بر مزیت های فوق العاده‌ای که این شیشه در اختیار شما می گذارد بلکه ایمنی، راحتی در شستشو و استاندارد بودن را تجربه کنید. قیمت شیشه لاکوبل با توجه به تنوع در طرح و رنگ اندازه و ضخامت آنها وجود دارد متفاوت می باشد. عموماً شیشه لاکوبل ایرانی نسبت به نمونه های خارجی دارای قیمت مناسب تری است.

 

چند سوال مهم در خصوص شیشه بالکن

بسیاری از افراد وقتی که می خواهند شیشه بالکن را نصب کنند این سوال برای شما به وجود می‌آید که آیا برای نصب شیشه بالکن حتما باید از شهرداری مجوز داشته باشند یا خیر؟ در جواب باید بگویم که شما نیاز به دریافت هیچگونه مجوزی نخواهید داشت و از طرف شهرداری در خصوص ساخت شیشه بالکن ممانعتی وجود ندارد. برخی می‌خواهند بدانند که برای استفاده از شیشه بالکن از چه شیشه ای با چند میل استفاده می شود؟ معمولا از شیشه سکوریت استفاده می شود علاوه بر استحکامی که داشته باشد بلکه نشکن هم باشد و شیشه ۸ میلیمتر از نمونه بهترین شیشه ها برای پوشاندن بالکن استفاده می شود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید در صورتی که در بالکن شما پکیج یا تجهیزاتی وجود داشته باشد به راحتی با شیشه قابل جاسازی می باشد و نگرانی در این خصوص نیز وجود نداشته است.

رامادر3

اگر حمام مستطیل شکل باشد می توانیم از شیشه حمام استفاده کنیم؟

بهتر است بدانید که فرقی نمی کند حمام شما به صورت مستطیلی است یا مربع در هر صورت شما می توانید از شیشه حمام استفاده کنید. اما اگر که شما حمام مستطیل شکلی دارید بهتر است کابین شیشه ای حمام را در گوشه ای قرار دهید که دور از درب ورودی است و درطول دورترین دیوار قرار داشته باشد و بهتر است اگر درب ورودی شما در مرکز یکی از دیوارها قرار گرفته است برای شیشه حمام کنج مناسبی را انتخاب کنید به همین جهت شما باید شیشه حمام را با توجه به متراژ حمام خود در محل قرارگیری درب ورودی و مستطیل یا مربع بودن آن انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نمونه شیشه حمام را در اختیار داشته باشیم.

آیا میتوان از شیشه سکوریت در هر جایی استفاده کرد؟

استفاده نمودن از شیشه های سکوریت در موارد مختلفی وجود دارد که می توانیم به صفحه گوشی های تلفن همراه، صفحه مانیتور، ویترین فروشگاه ها و مغازه های مختلف، شیشه بالکن و تراس شیشه ای، دربهای پله فرار، شیشه راه پله، شیشه دور دوشی، شیشه آکواریوم ها و غیره اشاره کرد. شیشه سکوریت به عنوان یک محصول از شیشه معمولی تلقی می شود که در واقع از لحاظ رنگ و شفافیت همانند شیشه خام اولیه است با این وجود که یک تفاوت اصلی از نظر مقاومت با شیشه معمولی دارد اما در ظاهر با شیشه معمولی دارای تفاوتی نمی باشد. برخی تصور می‌کنند که شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی وزن خیلی زیادی دارد اما اصلاً چنین چیزی نیست و هیچ تفاوتی هم در وزن وجود ندارد و در واقع عملیات حرارتی که بر روی شیشه خام انجام می‌شود و آن را به شیشه سکوریت تبدیل می کند و موجب مستحکم تر شدن شیشه می گردد.

اجزای مختلف کرکره برقی

کرکره برقی دارای چند بخش مختلف است که می‌توانیم به عنوان اصلی ترین قطعات کرکره برقی به تیغه کرکره برقی، موتور کرکره برقی، ریل، شفت و… اشاره نماییم. هر کدام از این قطعاتی که در کرکره برقی کار میکند خراب شوند به آسانی قابل تعمیر و تعویض هستند.  تیغه و نوع موتور کرکره برقی و بسیاری از قطعات دیگر آن می‌توانند تعیین‌کننده قیمت کرکره برقی باشند که البته طول و ارتفاع آن نیز بسیار مهم است. در گذشته افراد از درب های معمولی و کرکره های سنتی برای مغازه هایشان استفاده می کردند که خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نوآوری‌ها در تمامی صنایع افراد را به فکر اتوماتیک کردن درب ها انداخته است و این روزها شاهد استفاده چشم گیر استفاده از کرکره برقی اتوماتیک هستیم.

درب اتوماتیک شیشه ای برای بیمارستان ها

درب های اتوماتیک زیادی وجود دارد که در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربردهای زیادی نیز داشته اند. طبیعی است که استفاده از درب اتوماتیک در بیمارستان به عنوان یک امر ضروری محسوب شود و به همین جهت بین بخش های مختلف برای اینکه کارمندان و پرسنل در بیمارستان بخواهند تردد کنند یا البته برای بیماران نیز استفاده از درب های اتوماتیک کمک زیادی به رفت و آمد آنها خواهد کرد. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای که در بیمارستان ها نصب می شود برای افرادی که با ویلچر نیز جابه‌جا می‌شود هم بسیار ضروری و تاثیرگذار است. درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر اینکه موجب تسهیل رفت و آمد بیماران و کارکنان می‌شود بلکه دیگر نیازی به استفاده از دست نیست و در چنین شرایطی انتقال آلودگی قطعاً کمتر اتفاق می افتد به همین جهت ما می‌توانیم برای پیشگیری از بروز ویروس و باکتری به جای این که درب را با دست باز و بسته کنیم از درب اتوماتیک شیشه ای برای بیمارستان استفاده نماییم و در نهایت کمتر موجب انتقال ویروس ها و بیماری ها شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.