تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۲۹
کد خبر : 68696

جدیدترین خبرها از گلکسی A53 سامسونگ؛ جک هدفون حذف می‌شود!

جدیدترین خبرها از گلکسی A53 سامسونگ؛ جک هدفون حذف می‌شود!

جدیدترین خبرها از گلکسی A53 سامسونگ؛ جک هدفون حذف می‌شود!آخرین اخبار و اطلاعات به بیرون درز کرده از گوشی گلکسی A53 سامسونگ، خبر از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از این گوشی میان‌رده می‌دهد.
آنطور که انتظ..

جدیدترین خبرها از گلکسی A53 سامسونگ؛ جک هدفون حذف می‌شود!

آخرین اخبار و اطلاعات به بیرون درز کرده از گوشی گلکسی A53 سامسونگ، خبر از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از این گوشی میان‌رده می‌دهد.

آنطور که انتظار می‌رود، سامسونگ خودش را آماده‌ی رونمایی از یک گوشی میان‌رده به نام گلکسی A53 می‌کند و هر چه به رونمایی از این گوشی در ماه مارس نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند. جدیدترین خبر درز کرده از این گوشی، اطلاعات مربوط به بیانیه‌ی مطبوعاتی این گوشی است که به برخی از ویژگی‌هایی این گوشی اشاره دارد. این اطلاعات نشان می‌دهند که سامسونگ سرانجام پورت هدفون را با گوشی گلکسی ای ۵۳ از سری گوشی‌های میان‌رده خودش حذف خواهد کرد.

این اطلاعات توسط یک افشاگر توییتری به نام TechInsider منتشر شده که می‌تواند منبع قابل اعتمادی برایش باشد. او در یک پست توییتری تصاویری مربوط به بیانیه‌ی مطبوعاتی این گوشی را منتشر کرده که به مشخصات مختلف آن اشاره می‌کند.

مشخصات فنی کامل گلکسی A53 سامسونگ

گلکسی A53

اول از همه با بزرگ‌ترین تفاوت این دیوایس با نسل گذشته آن، گلکسی ای ۵۲ می‌پردازیم. سامسونگ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از روی این نسخه حذف کرده است تا خروجی و ورودی صدا از طریق همان پورت USB-C که برای شارژ مورد استفاده قرار می‌گیرد، انجام شود. این نخستین بار است که سامسونگ یک گوشی میان‌رده از سری گلکسی A را بدون پورت ۳.۵ میلی‌متری عرضه می‌کند، در حالی که این پورت از زمان عرضه سری گلکسی نوت ۱۰ از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ حذف شده بود. با این حال برخلاف پرچمداران، گوشی گلکسی A53 همچنان از یک اسلات کارت حافظه microSD برخوردار است که می‌تواند فضای ذخیره‌سازی این گوشی را تا ۱ ترابایت افزایش دهد.

تغییر بزرگ بعدی مربوط به ظرفیت باتری دستگاه است. گوشی Galaxy A53 به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که نسبت به باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسل گذشته پیشرفت محسوسی خواهد داشت. با این حال وزن دستگاه به لطف طراحی پلی‌کربنات مات روی ۱۸۹ گرم باقی خواهد ماند.

گلکسی A53

به زیر قاب این گوشی می‌رویم، جایی که چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ با پشتیبانی از اینترنت ۵G و عملکردی بهتر و سریع‌تر از چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G به کار رفته در زیر قاب گوشی گلکسی A52 حضور دارد. در جلوی این گوشی هم یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس حضور دارد که نرخ رفرش آن ۹۰ هرتزی بوده و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌کند. این دستگاه اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos را نیز برای تجربه چندرسانه‌ای بهتر در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

به بخش دوربین‌ها می‌رسیم، جایی که چهار دوربین مثل سال گذشته روی قاب پشتی قرار دارد. ماژول دوربین پشتی این گوشی که به شکل زیبایی با قاب پشتی به صورت یکپارچه درآمده، از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو به همراه یک دوربین تشخیص عمق میزبانی می‌کند. این گوشی به لطف گواهی IP67 در برابر نفوذ آب مقاوم است و نمایشگر آن نیز با گوریلا گلس ۵ پوشیده شده تا جلوی صدمات ناشی از افتادن روی زمین را بگیرد.

اما رندرهای منتشر شده از این گوشی عرضه آن در چهار رنگ جذاب آبی، نارنجی، سفید و مشکی را تأیید می‌کنند. به زودی باید منتظر رونمایی رسمی سامسونگ از این میان‌رده جذاب باشیم.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.