تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
کد خبر : 64961

جتور T-X ، آفرودر عضلانی چری معرفی شد + عکس

جتور T-X ، آفرودر عضلانی چری معرفی شد + عکس

جتور T-X ، آفرودر عضلانی چری معرفی شد + عکس جتور T-X معرفی شد. چری با معرفی این آفرودر عضلانی قصد دارد سهمی از بازار خودروهای آفرود را از آن خود کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو ..

جتور T-X ، آفرودر عضلانی چری معرفی شد + عکس

جتور T-X معرفی شد. چری با معرفی این آفرودر عضلانی قصد دارد سهمی از بازار خودروهای آفرود را از آن خود کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت چینی چری از کانسپت جتور T-X پرده‌برداری کرد تا به صورت رسمی وارد دنیای آفرود شود. جتور T-X در واقع یک خودرو مفهومی بوده که قرار است ظرف مدت کمتر از ۲ سال تولید و به بازار چین عرضه شود. جتور که به عنوان زیرمجموعه جدید چری محسوب می‌شود در مدت کوتاهی از تاسیس خود توانسته با عرضه محصولات متنوع در بازارهای مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند.

جتور T-X

یکی از محصولات موفق این شرکت جتور X70S است که در بازار ایران نیز به شکل مونتاژی با نام فیدلیتی پرایم حضور دارد. همچنین اخیرا مدل فیس لیفت آن با نام جتور X70 پلاس نیز به بازار چین عرضه شده که البته این نسخه نیز قرار است با نام فیدلیتی پرستیز توسط بهمن موتور به بازار ایران عرضه شود.

جتور T-X در راه است

جتور T-X

علاوه بر این، جتور کراس اوورهای لوکس‌تری را نیز نظیر جتور X90 ،X90 پلاس و X95 را با قیمتی بین ۱۴ تا ۲۴ هزار دلار نیز به بازار عرضه می‌کند، اما این خودروساز تاکنون فقط روی ساخت کراس اوورها تمرکز کرده و هنوز به ساخت شاسی بلندهای آفرودی روی نیاورده است. در همین راستا به تازگی چری با معرفی کانسپت جتور T-X نشان داد که برای ورود به دنیای آفرود عزم جدی دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده، اما قرار است ظرف مدت کمتر از ۲ سال تولید و به بازار عرضه شود.

جتور T-X

شرکت چری در سال ۲۰۲۱ توانست بیش ز ۹۶۱ هزار دستگاه خودرو را به فروش برساند که از رشد ۳۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰ حکایت دارد. این خودروساز چینی در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۶۹ هزار دستگاه خودرو را صادر کرد که در این زمینه نیز شاهد رشد ۱۳۶ درصدی هستیم. علاوه بر این، کل فروش محصولات جتور حدود ۱۵۴ هزار دستگاه بوده که با وجود آمار فروش نسبتا پایین، اما رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰ از موفقیت این برند نوپا حکایت دارد.

جتور T-X

چری قصد دارد بازار جتور را گسترش دهد و از سال ۲۰۲۲ میلادی هر سال حداقل ۱ و حداکثر ۲ محصول جدید را با این برند معروف رونمایی خواهد کرد. سبد محصولات جتور به‌زودی با مدل‌های هیبریدی، پیکاپ، ون، شاسی بلند آفرودی و کراس اوورها بیش از پیش گسترش پیدا خواهد کرد.

گالری تصاویر

جتور T-X
جتور T-X
جتور T-X
جتور T-X

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.