تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
کد خبر : 60477

«جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم»

«جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم»

کافه دانش: معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتخاب شعار بیست و نهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: شعار امسال هفته کتاب «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» انتخاب شده است تا کتاب به نوعی جا‌های خالی را پر کند. به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران به نقل …

کافه دانش: معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتخاب شعار بیست و نهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: شعار امسال هفته کتاب «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» انتخاب شده است تا کتاب به نوعی جا‌های خالی را پر کند.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند با بیان این مطلب گفت: این شعار قابلیت انعطاف بالایی دارد و براساس شرایط امسال جامعه انتخاب شده است، زیرا ما می‌توانیم  جای خالی گردش، جای خالی سفر، جای خالی مدرسه، جای خالی دانشگاه و جای خالی مهمانی را با کتاب خوب پر کنیم.

وی افزود: هفته کتاب امسال از ۲۴ آبان با بزرگداشت مادران شهدا آغاز می شود و ما علاقه‌مند هستیم این مراسم، یک مراسم ملی در سراسر کشور باشد و مقدمات این کار‌ها را با همکاری اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌های مختلف و دستگاه‌های فرهنگی فراهم کنیم.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا یکم آذر ۱۴۰۰در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.