تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
کد خبر : 59304

ثبت نام جدید ایران خودرو یک فرصت استثنایی است؛ فقط امروز مهلت دارید

ثبت نام جدید ایران خودرو یک فرصت استثنایی است؛ فقط امروز مهلت دارید

ثبت نام جدید ایران خودرو یک فرصت استثنایی است؛ فقط امروز مهلت داریدثبت نام جدید ایران خودرو به تازگی آغاز شده و تا پایان امروز، جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد. این طرح فروش، یک فرصت استثنایی برای خریدارا..

ثبت نام جدید ایران خودروثبت نام جدید ایران خودرو یک فرصت استثنایی است؛ فقط امروز مهلت دارید

ثبت نام جدید ایران خودرو به تازگی آغاز شده و تا پایان امروز، جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد. این طرح فروش، یک فرصت استثنایی برای خریداران خواهد بود.

شرکت ایران خودرو شرایط جدید فروش محصولات خود را اعلام کرده است. ثبت نام جدید ایران خودرو از چند روز پیش، یعنی سه شنبه ۲۰ مهرماه آغاز شده و تا پایان امروز، جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. بنابراین برای این فرصت استثنایی، فقط تا پایان امروز مهلت دارید. متقاضیان در زمان ثبت نام هیچ وجهی را پرداخت نخواهند کرد و پس از اعلام فهرست نهایی منتخبان از طریق قرعه‌کشی، مشتریان سه روز فرصت دارند تا وجه خودرو را پرداخت و ثبت نام را تکمیل کنند.

در این طرح فروش ایران خودرو، خودروهای پژو پارس بنزینی، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه و قیمت قطعی به متقاضیان عرضه می‌شود. برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی esale.ikco.ir مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید. مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی نیز در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۴ مهرماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار و نتایج آن عصر همان روز به اطلاع خواهد رسید.

شرایط ثبت نام جدید ایران خودرو

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده مانند قبل در این طرح اجرا می‌شود که از جمله این شروط می‌توان به اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید خودرو از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهینامه معتبر و تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی اشاره کرد. همچنین سند خودرو تا یک سال در رهن شرکت باقی می‌ماند.

خودرورانا پلاسپژو ۲۰۷ دستی پانورامادنا پلاس توربوشارژ اتوماتیکپژو پارس بنزینی
کد خودرو۶۱۰۱۵۶۰۰۱۰۷۰۷۰۲۲۸۲۴۲
رنگ‌های قابل عرضهسفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکیسفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین، مشکینقره‌ای، سفید، مشکی، خاکستریمشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای
قیمت مصوب فروش۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۷ تومان
برنامه فروش۱۰۱۳۵۲۱۰۱۳۵۳۱۰۱۳۵۴۱۰۱۳۵۵
موعد تحویلسه ماهه

نکته جالب در ثبت نام جدید ایران خودرو ، تفاوت قیمت‌های اعلامی از سوی این شرکت با قیمت این خودروها در بازار آزاد است. به عنوان مثال، خودرو پژو پارس بنزینی با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان عرضه می‌شود، در حالی که قیمت این خودرو در بازار آزاد به بیش از ۲۸۰ میلیون تومان می‌رسد. به این ترتیب می‌توان گفت با پرداخت مبلغ یک خودرو، انگار دو خودرو دریافت کرده‌اید و رانت عجیب و قابل توجهی در این طرح فروش وجود دارد.

رانا پلاس نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون عرضه می‌شود، در حالی که قیمت آن در بازار ۲۶۸ میلیون تومان است. پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای هم در این حراجی با قیمت ۲۱۶ میلیون تومان ثبت نام می‌شود که قیمت آن در بازار آزاد به ۳۳۷ میلیون تومان می‌رسد. در نهایت، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود که قیمت آن در بازار ۴۶۳ میلیون تومان است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.