تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 583549

ثبت نام اینترنت رایگان برای اقشار کم درآمد جامعه چگونه است؟

ثبت نام اینترنت رایگان برای اقشار کم درآمد جامعه چگونه است؟

ثبت نام اینترنت رایگان برای اقشار کم درآمد جامعه چگونه است؟ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا از ارائه بسته اینترنت رایگان برای افشار کم درآمد جامعه خبر داد، اما نحوه ثبت نام برای دریافت این بسته چگونه است؟ جواد موحد، معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات عنوان کرد سرپرستان خانوار سه دهک اول دریافت

ثبت نام اینترنت رایگان برای اقشار کم درآمد جامعه چگونه است؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا از ارائه بسته اینترنت رایگان برای افشار کم درآمد جامعه خبر داد، اما نحوه ثبت نام برای دریافت این بسته چگونه است؟

جواد موحد، معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات عنوان کرد سرپرستان خانوار سه دهک اول دریافت یارانه برای بهره‌مندی از بسته اینترنت رایگان باید به سامانه واحد خدمات دولت به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند. پس از ثبت نام باید وارد صفحه‌ای شوند که در آن گزینه مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت این بسته وجود دارد و آن را فعال سازند.

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان برای اقشار کم درآمد

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد پس انجام مراحل فوق، برای شماره ثبت شده پیامی مبنی بر فعال شدن اینترنت رایگان ارسال خواهد شد و در صورتی که سرپرست خانواده بخواهد می‌تواند شماره تلفن وارد شده را تغییر داده و شماره جدید خود را وارد کند. کاربران پس از وارد کردن شماره جدید باید روی کلمه تایید کلیک کنند. پیش‌بینی می‌شود 8 میلیون سرپرست خانوار از این طرح بهره‌مند خواهند شد.

موحد با تاکید بر اینکه هر سه اپراتور باید این طرح را اجرا کنند گفت این بسته فقط برای سرپرستان خانوار در نظر گرفته شده و شماره تلفن وارد شده باید به نام سرپرست خانوار باشد. همچنین اگر متقاضیان نمی‌توانند به سامانه واحد خدمات دولت مراجعه کنند، می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۳۴*۴* در گوشی همراه خود مراحل دریافت بسته رایگان اینترنت را انجام دهند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.