تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۲۹
کد خبر : 62595

ثبت رکورد ۲۰ میلیون تراکنش در کاردانو ؛ منتظر افزایش قیمت ADA باشیم؟

ثبت رکورد ۲۰ میلیون تراکنش در کاردانو ؛ منتظر افزایش قیمت ADA باشیم؟

ثبت رکورد ۲۰ میلیون تراکنش در کاردانو ؛ منتظر افزایش قیمت ADA باشیم؟مجموع تراکنش های پردازش شده در شبکه کاردانو رکورد زد و به ۲۰ میلیون رسید. همزمان با اصلاح قیمت ارز دیجیتال ADA این احتمالا یک سیگنال..

ثبت رکورد ۲۰ میلیون تراکنش در کاردانو ؛ منتظر افزایش قیمت ADA باشیم؟

مجموع تراکنش های پردازش شده در شبکه کاردانو رکورد زد و به ۲۰ میلیون رسید. همزمان با اصلاح قیمت ارز دیجیتال ADA این احتمالا یک سیگنال صعودی است.

شبکه کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسید؛ کاردانو مهمترین رقیب اتریوم در کنار سولانا، از زمان شروع به کار این شبکه بلاک چینی تا امروز بیش از ۲۰ میلیون تراکنش پردازش کرده است. موازی با توسعه مستمر و پرسرعت اکوسیستم نام برده، تعداد تراکنش‌ های روزانه داخل آن همینطور در حال افزایش است. از طرفی ارز دیجیتال اختصاصی این شبکه یعنی ADA فاز اصلاح را تقریبا به پایان رسانده است. با در نظر گرفتن این دو اتفاق، احتمالا به زودی شاهد شروع مجدد یک روند صعودی برای رمز ارز کاردانو و حتی ثبت سقف‌ تاریخی جدید خواهیم بود.

جالب است بدانید سه روز بعد از صحبت‌های لارک دیویس (Lark Davis)، یک تحلیلگر ارز دیجیتال با ۷۲۰ دنبال‌کننده در توئیتر، درباره رسیدن به کف قیمت کاردانو و احتمال زیاد آغاز مجدد اوج‌گیری آن همانند چند ماه قبل، ارز دیجیتال ADA تنها طی یک روز نزدیک به ۱۰ درصد رشد کرد. ممکن است با انتشار خبر ثبت رکورد تعداد تراکنش های پردازش شده در کاردانو از ابتدای راه‌اندازی تا امروز این روند صعودی ادامه پیدا کند.

یک کاربر Reddit برای اولین مرتبه متوجه ثبت رکورد جدید انجام ۲۰ میلیون تراکنش در شبکه بلاک چین کاردانو شد و این خبر مهم را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشت. او سپس مدعی شد Cardano از زمان را‌ه‌اندازی و در طول ۱,۵۰۰ روز به هیچ وجه دان تایم نداشته و همیشه در دسترس بوده است.در پاسخ به او عده‌ای از دان تایم تقریبا کوتاه شبکه نام برده در ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین – اردیبهشت ۱۴۰۰) صحبت کردند. این اتفاق سبب شد در یک بازه زمانی کوتاه کاربران به دلیل یک ایراد فنی قادر به ایجاد تراکنش نباشند.

نمودار رشد کاردانو

رشد مستمر تعداد تراکنش‌های پردازش شده در شبکه کاردانو

چند روز پیش یک گزارش دیگر از وب سایت CryptoGlobe نشان داد تعداد آدرس‌های فعال در بلاک چین کاردانو طی مدت زمان اخیر از حدود ۱۵۰,۰۰۰ عدد در روز به بالای ۴۸۰,۰۰۰ عدد رسیده است، پیش از این که تا ۲۰۰,۰۰۰ عدد کاهش یابد. ثبت رکورد جدید به مجموع تعداد تراکنش انجام شده در شبکه کاردانو و تعداد کیف پول‌های فعال آن ختم نمی‌شود؛ میزان آدرس‌های استیک کننده ارز دیجیتال Cardano یعنی ADA در طول دو ماه حدودا ۱۰۰,۰۰۰ عدد بیشتر شد. اکنون حدود ۳۷.۶ میلیارد دلار ADA در ۲,۹۵۷ استخر استیک شده‌ است که ۷۲ درصد عرضه کل محسوب می‌شود.

اصلاح قیمت ADA قبل ثبت رکورد ۲۰ میلیون تراکنش کاردانو

از چند ماه قبل پیاده شدن هارد فورک آلونزو در آخرین روزهای تابستان امسال، ارز دیجیتال کاردانو یک روند صعودی را شروع کرد. چند هفته قبل از اجرای این آپگرید بزرگ سقف قیمت تاریخی ۳.۱ دلار برای ADA ثبت شد. گفتنی است هارد فورک آلونزو ایجاد و اجرای قرارداد هوشمند و اپلیکیشن غیر متمرکز را در شبکه کاردانو امکان‌پذیر کرد تا بتواند با بهترین‌ها در این حوزه یعنی اتریوم، سولانا و آوالانچ رقابت کند.

اما پس از پیاده‌سازی آپگرید بزرگ بلاک چین کاردانو، قیمت ADA دیگر رشد نکرد، برای مدتی ثابت ماند و سپس وارد یک روند نزولی شد. در حالی که قیمت ارز دیجیتال کاردانو بین ۱.۷ تا ۱.۹ دلار در نوسان بود، منتشر شدن خبر حذف ADA از پلتفرم eToro همزمان با انتشار اخباری نگران‌کننده درباره سویه اومیکرون کروناویروس باعث شد قیمت هر واحد آن تا ۱.۵ دلار کاهش پیدا کند که در مقایسه با سقف تاریخی کاهشی بالاتر از ۵۰ درصد را نشان می‌دهد. انتظار داریم به لطف ثبت رکورد جدید برای مجموع تراکنش های پردازش شده در کاردانو این اصلاح جبران شود.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال اومیکرون بیش از ۹۰۰ درصد رشد کرد

بررسی نظر فعالان بازار ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی به خصوص ردیت نشان می‌دهد احتمالا بعد از آغاز جذب کاربر به دست پلتفرم‌های وام‌دهی ساخته شده روی کاردانو، فعالیت در این بلاک چین به شدت بیشتر خواهد شد. لارک دیویس نیز که در بالا از پیش‌بینی وی درباره رسیدن به کف قیمت ارز دیجیتال کاردانو صحبت کردیم، عقیده یکسانی دارد؛ ظهور پروژه‌های دیفای جدید نظیر SundaeSwap و Ardana در کاردانو، حجم فعالیت در این اکوسیستم را بالا خواهد برد. نتیجه این اتفاق بالا رفتن قیمت ارز دیجیتال اختصاصی شبکه نام برده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.