تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 7965

ثبت‌نام ۱۰۵۱ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

ثبت‌نام ۱۰۵۱ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

ثبت‌نام ۱۰۵۱ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران از ثبت‎نام یک هزار و ۵۱ ناشر برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران خبر داد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدرفیع احمد جواهری درباره تعداد ناشران ثبت‎نام کننده برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ بهمن هزار و ۵۱ ناشر ثبت‏‌نام خود را در سایت نمایشگاه کتاب تهران انجام داده‌اند.
وی درباره تفکیک ناشران ثبت‎نامی نیز اضافه کرد: ۱۲۷ ناشر کودک و نوجوان، ۷۲۵ ناشر عمومی، ۱۵۸ ناشر دانشگاهی و ۴۱ ناشر آموزشی تاکنون ثبت‎نام خود را انجام داده‎اند.
بانک صادرات بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران شدبر اساس اعلام دبیرخانه بر اساس تفکیک استانی تعداد ۷۶۲ ناشر از تهران و ۲۸۹ ناشر از استان‎ها و ۹۸۴ ناشر خصوصی و ۶۶ ناشر دولتی برای حضور در این دوره از نمایشگاه ثبت‎نام کرده‏‌اند. ناشران متقاضی تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت‎نام به سایت www.tibf.ir مراجعه ونسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچن..

ثبت‌نام ۱۰۵۱ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران از ثبت‎نام یک هزار و ۵۱ ناشر برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران خبر داد.

ثبت‌نام 1051 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدرفیع احمد جواهری درباره تعداد ناشران ثبت‎نام کننده برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ بهمن هزار و ۵۱ ناشر ثبت‏‌نام خود را در سایت نمایشگاه کتاب تهران انجام داده‌اند.
وی درباره تفکیک ناشران ثبت‎نامی نیز اضافه کرد: ۱۲۷ ناشر کودک و نوجوان، ۷۲۵ ناشر عمومی، ۱۵۸ ناشر دانشگاهی و ۴۱ ناشر آموزشی تاکنون ثبت‎نام خود را انجام داده‎اند.

بانک صادرات بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران شد

بر اساس اعلام دبیرخانه بر اساس تفکیک استانی تعداد ۷۶۲ ناشر از تهران و ۲۸۹ ناشر از استان‎ها و ۹۸۴ ناشر خصوصی و ۶۶ ناشر دولتی برای حضور در این دوره از نمایشگاه ثبت‎نام کرده‏‌اند. ناشران متقاضی تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت‎نام به سایت www.tibf.ir مراجعه ونسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین دبیرخانه کمیته ناشران داخلی، مستقر در طبقه منهای یک اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۳۶۸ پاسخگوی ناشران خواهد بود. همچنین ناشران می‎توانند به صورت غیرحضوری با آدرس ایمیل ‏nasheran@tibf.ir مکاتبه کنند.
سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.