تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۲۷
کد خبر : 36807

تیک تاک تامین کننده آهنگ های کاتالوگ هنرمندان جهانی

تیک تاک تامین کننده آهنگ های کاتالوگ هنرمندان جهانی

تیک تاک تامین کننده آهنگ های کاتالوگ هنرمندان جهانیامروز تیک‌ تاک (TikTok) و گروه موسیقی جهانی (UMG) تشکیل آنچه گسترش اتحاد جهانی می‌نامند را اعلام کردند. این یک توافق عمیق و پیوسته هست که به کاربران گسترده تیک‌ تاک اجازه استفاده از آهنگ‌های هنرمندان UMG را می‌دهد و کمپانی‌های متعددی متعهد استفاده از این ویژگی جدید و جذاب شدند. حال کاربران تیک‌ تاک می‌توانند کلیپ‌های مختلفی از کاتالوگ‌های کامل هنرمندان UMG را با استفاده از تصویر و برچسب‌های این کمپانی‌ها و آهنگ‌نویس‌ها ادغام کنند.
این یک حرکت خلاقانه هست که کاربران تیک‌ تاک استفاده از آهنگ‌های مختلف به عنوان موسیقی پس‌‌زمینه برای ویدیو‌های خود را خیلی دوست دارند که با این کار هنرمندان حقوق خود را دریافت می‌کنند و UMG دسترسی بیشتری دریافت می‌کند. به هر حال، تیک‌ تاک یکی از بزرگ‌ترین دسترسی آنلاین به آهنگهاست، اگر یک آهنگی در این نرم‌ افزار بسیار مورد استقبال قرار گیرد، در نمودار جایگاه بهتری خواهد داشت. همچنین، این یک نشانه است برای آن که صنعت موسیقی به این حقیقت که شبکه‌های آنلاین تاثیرگذار برای دسته پایین آنان نیز مهم هستند، شناخت پید..

تیک تاک تامین کننده آهنگ های کاتالوگ هنرمندان جهانی

امروز تیک‌ تاک (TikTok) و گروه موسیقی جهانی (UMG) تشکیل آنچه گسترش اتحاد جهانی می‌نامند را اعلام کردند. این یک توافق عمیق و پیوسته هست که به کاربران گسترده تیک‌ تاک اجازه استفاده از آهنگ‌های هنرمندان UMG را می‌دهد و کمپانی‌های متعددی متعهد استفاده از این ویژگی جدید و جذاب شدند. حال کاربران تیک‌ تاک می‌توانند کلیپ‌های مختلفی از کاتالوگ‌های کامل هنرمندان UMG را با استفاده از تصویر و برچسب‌های این کمپانی‌ها و آهنگ‌نویس‌ها ادغام کنند.

این یک حرکت خلاقانه هست که کاربران تیک‌ تاک استفاده از آهنگ‌های مختلف به عنوان موسیقی پس‌‌زمینه برای ویدیو‌های خود را خیلی دوست دارند که با این کار هنرمندان حقوق خود را دریافت می‌کنند و UMG دسترسی بیشتری دریافت می‌کند. به هر حال، تیک‌ تاک یکی از بزرگ‌ترین دسترسی آنلاین به آهنگهاست، اگر یک آهنگی در این نرم‌ افزار بسیار مورد استقبال قرار گیرد، در نمودار جایگاه بهتری خواهد داشت. همچنین، این یک نشانه است برای آن که صنعت موسیقی به این حقیقت که شبکه‌های آنلاین تاثیرگذار برای دسته پایین آنان نیز مهم هستند، شناخت پیدا می‌کند.

تیک تاک

معامله UMG به دنبال معامله‌های دیگر با بخش‌های اساسی از صنعت موسیقی هست. در سال قبل، تیک‌ تاک قرارداد مشابهی را با بخش موسیقی سونی، مرلین (که نشان دهنده سهم بزرگی از برچسب‌های ایندی (Indie) هست)، و گروه موسیقی وارنر (Warner) بسته است و معنی آن این است که تیک‌ تاک با کمپانی‌های متعددی که ارائه دهنده موسیقی هستند قرارداد بسته است که نشان دهنده شکست‌ناپذیر شدن تیک‌ تاک در تجارت موسیقی است.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.