تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۴۳
کد خبر : 57472

تیزر رسمی شیائومی Civi منتشر شد

تیزر رسمی شیائومی Civi منتشر شد

تیزر رسمی شیائومی Civi منتشر شدشیائومی چندی پیش اعلام کرد که از سری گوشی‌های جدید Civi در تاریخ ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) رونمایی خواهد کرد و حالا این شرکت چند تیزر از این گوشی را در ویبو منتشر کرده است. در نگاه اول، شیائومی Civi شباهت زیادی به نسخه‌ی آبی‌رنگ گوشی ویوو X60 پرو داشته و جایگاه دوربین‌ها و پانچ هول میانی آن‌ها نیز شبیه به یکدیگر است.
مطالب مرتبط:شیائومی: گوشی‌های این شرکت هیچ محتوایی را سانسور نمی‌کنندگزارش: شیائومی امکان سانسور از راه دور محتوای گوشی ها خود را داردبا این وجود، با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که در طراحی بدنه‌ی شیائومی Civi از الگوی ستاره‌ای استفاده شده که مشابه آن را در گوشی‌های ‌اوپو رنو ۵ پرو ۵G و رنو ۶ پرو ۵G مشاهده کرده بودیم. این موضوع نشان می‌دهد که تیم شیائومی در طراحی محصول جدید خود از شرکت اوپو الگوبرداری کرده است.
براساس تیزر منتشرشده، شیائومی Civi از صدای دالبی اتموس و درگاه USB-C بهره برده و قاب کناری آن نیز از جنس فلز می‌باشد. شیائومی در این گوشی از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نکرده و کاربران تنها امکان استفاده از هدفون‌های بدون سیم در آن را خوا..

تیزر رسمی شیائومی Civi منتشر شد

شیائومی چندی پیش اعلام کرد که از سری گوشی‌های جدید Civi در تاریخ ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) رونمایی خواهد کرد و حالا این شرکت چند تیزر از این گوشی را در ویبو منتشر کرده است. در نگاه اول، شیائومی Civi شباهت زیادی به نسخه‌ی آبی‌رنگ گوشی ویوو X60 پرو داشته و جایگاه دوربین‌ها و پانچ هول میانی آن‌ها نیز شبیه به یکدیگر است.

مطالب مرتبط:

  • شیائومی: گوشی‌های این شرکت هیچ محتوایی را سانسور نمی‌کنند
  • گزارش: شیائومی امکان سانسور از راه دور محتوای گوشی ها خود را دارد

با این وجود، با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که در طراحی بدنه‌ی شیائومی Civi از الگوی ستاره‌ای استفاده شده که مشابه آن را در گوشی‌های ‌اوپو رنو ۵ پرو ۵G و رنو ۶ پرو ۵G مشاهده کرده بودیم. این موضوع نشان می‌دهد که تیم شیائومی در طراحی محصول جدید خود از شرکت اوپو الگوبرداری کرده است.

شیائومی Civi

براساس تیزر منتشرشده، شیائومی Civi از صدای دالبی اتموس و درگاه USB-C بهره برده و قاب کناری آن نیز از جنس فلز می‌باشد. شیائومی در این گوشی از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نکرده و کاربران تنها امکان استفاده از هدفون‌های بدون سیم در آن را خواهند داشت. شیائومی همچنین ابعاد Civi را اعلام کرده و بر این اساس، این گوشی ۷۱.۵ میلی‌متر عرض و ۶.۹۸ میلی‌متر قطر داشته و وزن آن ۱۶۶ گرم خواهد بود.

شیائومی Civi

هنوز مشخصات دقیق این گوشی به‌طور رسمی منتشر نشده اما براساس شایعات، شیائومی Civi از پردازنده‌‌ اسنپدراگون ۷۷۸G، صفحه نمایش فول اچ دی ۶.۵۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴.۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۵۵ واتی استفاده خواهد کرد. Digital Chat Station اطلاعات باتری و سرعت شارژ این گوشی را افشا کرده و چندین تصویر از آن را نیز در دسترس کاربران قرار داده است.

شیائومی Civi

علاوه بر این موارد، ویدیوی جعبه‌گشایی این گوشی نیز به استفاده‌ی آن از رابط کاربری MIUI 12.5 و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره داشته است. در حال حاضر تا رونمایی رسمی از Civi چند روز باقی مانده و انتظار می‌رود که شیائومی اطلاعات بیشتری از این گوشی را در روزهای آینده منتشر کند.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی Civi چیست؟ شیائومی این گوشی را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.