تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 53520

تیزر رسمی شورلت کوروت Z06 نسخه ۲۰۲۳ منتشر شد [تماشا کنید]

تیزر رسمی شورلت کوروت Z06 نسخه ۲۰۲۳ منتشر شد [تماشا کنید]

تیزر رسمی شورلت کوروت Z06 نسخه ۲۰۲۳ منتشر شد [تماشا کنید]تقریباً دو سال پیش بود که کمپانی شورلت اولین خودروی کوروت موتور وسط خود را روانه‌ی بازار کرد. این خودرو به‌طور دقیق در تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۱۹ (۲۷ تیر ۱۳۹۸) به بازار آمد و حالا شورلت با انتشار تیزری رسمی، عرضه‌ی نسل جدید این خودرو با نام کوروت Z06 نسخه‌ی ۲۰۲۳ در پاییز سال جاری را تایید کرد. این ویدیو تنها ۲۴ ثانیه بوده و ظاهر خودرو را به نمایش نگذاشته است. با این وجود، در گذشته تصاویر نسخه‌ی آزمایشی این خودرو به بیرون درز پیدا کرده بود.
مطالب مرتبط:جنرال موتورز راه حلی نرم‌افزاری برای حل مشکل آتش گرفتن باتری خودروهای برقی شورلت دارد
اطلاعات جدیدی از شورلت کوروت Stingray منتشر شد
قرار است که خودروی Z06 از فرمول متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبلی پیروی کند. این خودرو با بهبودهای ایروداینامیک و تغییرات سیستم تعلیق خود، قطعاً مخصوص پیست‌های مسابقه خواهد بود اما با این وجود از نسخه‌ی ارتقایافته‌ی پیشرانه‌ی ۶٫۲ لیتری V8 خودروی C8 استینگری استفاده نخواهد کرد. در واقع Z06 دومین خودروی کوروت خواهد بود که به پیشرانه‌ی DOHC V8 مجهز می‌شود. این پیشرا..

تیزر رسمی شورلت کوروت Z06 نسخه ۲۰۲۳ منتشر شد [تماشا کنید]

تقریباً دو سال پیش بود که کمپانی شورلت اولین خودروی کوروت موتور وسط خود را روانه‌ی بازار کرد. این خودرو به‌طور دقیق در تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۱۹ (۲۷ تیر ۱۳۹۸) به بازار آمد و حالا شورلت با انتشار تیزری رسمی، عرضه‌ی نسل جدید این خودرو با نام کوروت Z06 نسخه‌ی ۲۰۲۳ در پاییز سال جاری را تایید کرد. این ویدیو تنها ۲۴ ثانیه بوده و ظاهر خودرو را به نمایش نگذاشته است. با این وجود، در گذشته تصاویر نسخه‌ی آزمایشی این خودرو به بیرون درز پیدا کرده بود.

مطالب مرتبط:

  • جنرال موتورز راه حلی نرم‌افزاری برای حل مشکل آتش گرفتن باتری خودروهای برقی شورلت دارد

  • اطلاعات جدیدی از شورلت کوروت Stingray منتشر شد

قرار است که خودروی Z06 از فرمول متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبلی پیروی کند. این خودرو با بهبودهای ایروداینامیک و تغییرات سیستم تعلیق خود، قطعاً مخصوص پیست‌های مسابقه خواهد بود اما با این وجود از نسخه‌ی ارتقایافته‌ی پیشرانه‌ی ۶٫۲ لیتری V8 خودروی C8 استینگری استفاده نخواهد کرد. در واقع Z06 دومین خودروی کوروت خواهد بود که به پیشرانه‌ی DOHC V8 مجهز می‌شود. این پیشرانه آخرین بار ۲۶ سال پیش در خودروی C4 کوروت ZR-1 مورد استفاده قرار گرفته بود.

شورلت کوروت Z06

این پیشرانه از چهار میل بادامک استفاده کرده و طراحی این میل بادمک‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که براساس شایعات ۹۰۰۰ بار در دقیقه به گردش در خواهند آمد. این شایعات به استفاده‌ی Z06 از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی نیز اشاره کرده‌اند و با شنیدن صدای پیشرانه در این تیزر، به‌نظر می‌رسد که شایعات منتشرشده حقیقت داشته باشند.

این اولین باری نیست که اخبار مربوط به پیشرانه‌ی خودروی کوروت Z06 منتشر می‌شود و در واقع تا به حال چندین ویدیو از نسخه‌ی آزمایشی این خودرو منتشر شده است. مقایسه‌ی صدای موتور این خودرو در ویدیوهای قبلی با تیزر جدید نشان می‌دهد که تمام این ویدیوها یک خودرو را به نمایش گذاشته‌اند. انتظار می‌رود که شورلت اطلاعات بیشتری از خودروی کوروت Z06 را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۲۱ به اشتراک بگذارد.

نظر شما در مورد خودروی کوروت Z06 چیست؟ آِیا شورلت جزئیات بیشتر این خودرو را قبل از معرفی رسمی آن منتشر خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.