تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 53048

تیزر جدیدی از خودروی جیپ کامندر ۲۰۲۲ منتشر شد

تیزر جدیدی از خودروی جیپ کامندر ۲۰۲۲ منتشر شد

تیزر جدیدی از خودروی جیپ کامندر ۲۰۲۲ منتشر شدکمپانی جیپ در حال ساخت یک SUV جدید به‌طور انحصاری برای کشورهای آمریکای جنوبی می‌باشد. این خودرو کامندر (Commander) نام داشته و قرار است تا در نیمه‌ی دوم سال جاری به‌طور کامل معرفی شود. اوایل سال جاری میلادی شرکت جیپ تیزری را از این خودرو پخش کرد و حالا تیزر جدیدی از آن منتشر شده که به نمایش مختصر بخش داخلی خودرو پرداخته است.
مطالب مرتبط:جیپ خودروهای بدون آلایندگی خود را تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد
جیپ از کانسپت‌ خودروی برقی خود رونمایی کرد
این تیزر برخی از جزئیات قسمت داخلی خودرو از جمله پوشش چرمی صندلی‌های عقبی و جلویی، داشبورد، پنل درب‌ها و کنسول میانی که لوگوی جیپ بر روی آن نقش بسته است را به نمایش گذاشته است. در ادامه‌ی این تیزر شاهد حضور درگاه USB در قسمت صندلی‌های عقب هستیم که امکان شارژ دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌سازد. صندلی‌های ردیف دوم این خودرو به‌طور کامل قابل تاشدن بوده و از این طریق راه را برای دسترسی به صندلی‌های ردیف سوم و دو درگاه USB آن فراهم می‌سازند. همچنین به‌نظر می‌رسد که فرمان خودرو و صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی سیستم سرگرم..

تیزر جدیدی از خودروی جیپ کامندر ۲۰۲۲ منتشر شد

کمپانی جیپ در حال ساخت یک SUV جدید به‌طور انحصاری برای کشورهای آمریکای جنوبی می‌باشد. این خودرو کامندر (Commander) نام داشته و قرار است تا در نیمه‌ی دوم سال جاری به‌طور کامل معرفی شود. اوایل سال جاری میلادی شرکت جیپ تیزری را از این خودرو پخش کرد و حالا تیزر جدیدی از آن منتشر شده که به نمایش مختصر بخش داخلی خودرو پرداخته است.

مطالب مرتبط:

  • جیپ خودروهای بدون آلایندگی خود را تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد

  • جیپ از کانسپت‌ خودروی برقی خود رونمایی کرد

این تیزر برخی از جزئیات قسمت داخلی خودرو از جمله پوشش چرمی صندلی‌های عقبی و جلویی، داشبورد، پنل درب‌ها و کنسول میانی که لوگوی جیپ بر روی آن نقش بسته است را به نمایش گذاشته است. در ادامه‌ی این تیزر شاهد حضور درگاه USB در قسمت صندلی‌های عقب هستیم که امکان شارژ دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌سازد. صندلی‌های ردیف دوم این خودرو به‌طور کامل قابل تاشدن بوده و از این طریق راه را برای دسترسی به صندلی‌های ردیف سوم و دو درگاه USB آن فراهم می‌سازند. همچنین به‌نظر می‌رسد که فرمان خودرو و صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی سیستم سرگرمی خودرو از نوع طراحی شده است.

جیپ کامندر 2022
جیپ کامندر 2022
جیپ کامندر 2022

این نسخه از خودروی کامندر براساس خودروی کوچک‌تر کامپس (Compass) طراحی شده و از پلتفرم Small Wide شرکت جیپ، که در خودروی رنگید (Renegade) استفاده شده بود، بهره می‌برد. این خودرو در دو نسخه‌ی تمام چرخ متحرک و دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی از پیشرانه‌ی این خودرو در دسترس نیست.

نظرات خود در مورد خودروی جیپ کامندر را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.