تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 33839

تیزری از گوشی پوکو F2 منتشر شد

تیزری از گوشی پوکو F2 منتشر شد

تیزری از گوشی پوکو F2 منتشر شدگوشی پوکو F1 که به آن پوکوفون F1 هم می‌گفتند در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توانست توجه بسیاری را جذب کرده و فروش بالایی داشته باشد. این گوشی که مشخصات یک گوشی پرچمدار را داشت با قیمتی پایین (حدود ۳۰۰ یورو) عرضه می‌شد. از آن زمان تا امروز، پوکو (زیربرند شیائومی) گوشی‌های زیادی از جمله پوکو F2 پرو را عرضه کرد اما هیچکدام نسخه دوم پوکو نبودند. حالا این شرکت با منتشر کردن تیزر جدیدی از گوشی پوکو F2 قصد دارد به‌زودی این گوشی را عرضه کند.
https://dl.techfars.com/upload/1NwY8NIOIpPyMknk.mp4پوکو در این ویدئو اطلاعات زیادی راجع‌به F2 نمی‌دهد اما شایعات تاکید دارند که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۲ استفاده می‌کند. همچنین نمایشگر این گوشی آمولد بوده و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۴۲۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت بوده و از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.
گوشی پوکو F2 دارای دوربین چهارگانه (عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق) است و نسخه بین‌المللی آن با پشتیبانی از NFC عرضه می‌شود. اسم رمز این گوشی «Courbet» است و مدل آن K9A می‌باشد.
از آن‌جایی که مشخصات این گو..

تیزری از گوشی پوکو F2 منتشر شدPoco

گوشی پوکو F1 که به آن پوکوفون F1 هم می‌گفتند در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توانست توجه بسیاری را جذب کرده و فروش بالایی داشته باشد. این گوشی که مشخصات یک گوشی پرچمدار را داشت با قیمتی پایین (حدود ۳۰۰ یورو) عرضه می‌شد. از آن زمان تا امروز، پوکو (زیربرند شیائومی) گوشی‌های زیادی از جمله پوکو F2 پرو را عرضه کرد اما هیچکدام نسخه دوم پوکو نبودند. حالا این شرکت با منتشر کردن تیزر جدیدی از گوشی پوکو F2 قصد دارد به‌زودی این گوشی را عرضه کند.

پوکو در این ویدئو اطلاعات زیادی راجع‌به F2 نمی‌دهد اما شایعات تاکید دارند که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۲ استفاده می‌کند. همچنین نمایشگر این گوشی آمولد بوده و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۴۲۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت بوده و از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی پوکو F2 دارای دوربین چهارگانه (عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق) است و نسخه بین‌المللی آن با پشتیبانی از NFC عرضه می‌شود. اسم رمز این گوشی «Courbet» است و مدل آن K9A می‌باشد.

از آن‌جایی که مشخصات این گوشی به‌طور رسمی توسط پوکو منتشر نشده است، لازم است تا صبر کرد و دید این گوشی دقیقاً چه مشخصاتی خواهد داشت و با چه قیمتی عرضه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.