تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 50209

«تک‌تیرانداز» پروانه نمایش گرفت

«تک‌تیرانداز» پروانه نمایش گرفت

«تک‌تیرانداز» پروانه نمایش گرفت شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی با صدور پروانه نمایش «تک‌تیرانداز» که نوروز امسال از تلویزیون پخش شده بود، موافقت کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش ب..

«تک‌تیرانداز» پروانه نمایش گرفت

«تک‌تیرانداز» پروانه نمایش گرفت

شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی با صدور پروانه نمایش «تک‌تیرانداز» که نوروز امسال از تلویزیون پخش شده بود، موافقت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم «تک‌تیرانداز» به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی علی غفاری موافقت کرد.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته حضور داشت و درباره یک تک‌تیرانداز به نام عبدالرسول زرین در زمان جنگ تحمیلی است. کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری و علیرضا کمالی از بازیگران این محصول بنیاد روایت فرهنگی فتح هستند که جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه (ایمان کرمیان) را در سی‌ونهمین جشنواره فجر کسب کرد.

«تک‌تیرانداز» نوروز امسال به همراه «یدو» (یکی از فیلم‌های جشنواره فجر ۳۹) بدون اکران در سینما، برای نخستین‌بار از تلویزیون نمایش داده شد و طبق اعلام رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما پربیننده‌ترین فیلم‌ سینمایی نوروز ۱۴۰۰ در تلویزیون، فیلم «تک‌تیرانداز» با ۵۱ درصد مخاطب بود که برای اولین‌بار از این رسانه پخش شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.