تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۷:۱۸
کد خبر : 64553

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ معرفی شد؛ کوله بار تجربه از رالی داکار

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ معرفی شد؛ کوله بار تجربه از رالی داکار

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ معرفی شد؛ کوله بار تجربه از رالی داکار تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ تیپ GR Sport، نسخه‌ای خاص است که با بهره‌گیری از تجربه‌های رالی داکار طراحی شده است. در ادامه مشخصات آن را مشا..

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ معرفی شد؛ کوله بار تجربه از رالی داکار

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ تیپ GR Sport، نسخه‌ای خاص است که با بهره‌گیری از تجربه‌های رالی داکار طراحی شده است. در ادامه مشخصات آن را مشاهده کنید.

تویوتا اخیراً از تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ تیپ GR Sport رونمایی کرده است. این نسخه که با الهام از نسخه ویژه این پیکاپ برای رالی داکار طراحی شده، تغییرات قابل توجه‌ای را به دنبال دارد و متمایز از سایر تیپ‌های هایلوکس است.

تویوتا هایلوکس 2022 تیپ GR Sport

از ویژگی‌های قابل ملاحظه نمای بیرونی نسخه GR Sport باید به جلوپنجره مشکی‌رنگ با نام تویوتا به‌جای لوگو، نشان‌های مخصوص در قسمت‌های مختلف بدنه، تریم مشکی‌رنگ نمای بیرونی و چرخ‌های ۱۷ اینچی اشاره کرد.

در فضای داخلی نیز تریم‌ شبیه به فیبر کربن و صندلی‌های اسپرت با روکش چرم و جیر مصنوعی و دوخت قرمز رنگ را مشاهده می‌کنیم. همچنین در این خودرو پدل شیفتر و پدال‌های آلومینیومی به کار رفته است.

تویوتا هایلوکس 2022 تیپ GR Sport

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ تیپ GR Sport به پیشرانه دیزلی ۲.۸ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز است که قدرتی برابر با ۲۰۴ اسب بخار و گشتاوری معادل ۵۰۰ نیوتون‌متر به تولید می‌رساند. این پیشرانه اولین بار در فیس‌لیفت سال ۲۰۲۰ ارائه شد. این نسخه به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته برخوردار است. مشخص نیست این خودرو با دنده دستی ۶ سرعته نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

تویوتا هایلوکس 2022 تیپ GR Sport

در تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ نسخه GR Sport، سیستم تعلیق هم ارتقا پیدا کرده و از کمک‌فنرهای تک تیوب و فنرهای جلوی محکم‌تر بهره‌مند شده است. تویوتا می‌گوید این نسخه فرمان‌پذیری بهتری نسبت به نسخه پایه خواهد داشت.

تویوتا هایلوکس 2022 تیپ GR Sport

همچنین بخوانید:

مقایسه ویدیویی قابلیت های آفرود تویوتا پرادو با تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ تیپ GR Sport تابستان ۲۰۲۲ در اروپا عرضه خواهد شد. در حال حاضر قیمت این نسخه مشخص نیست و احتمالاً بسته به هر کشور، متغیر خواهد بود. پیش‌تر در سال ۲۰۲۱ نسخه‌ای تحت عنوان Revo GR Sport در تایلند به عرضه رسیده بود ولی GR Sport نسخه‌ متفاوتی است که مخصوص بازار اروپا خواهد بود.

منبع :Autoblogمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.