تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر : 62823

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ با تیونینگ آرکتیک تراکس، به جنگ مسیر‌های سخت آفرودی می‌رود

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ با تیونینگ آرکتیک تراکس، به جنگ مسیر‌های سخت آفرودی می‌رود

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ با تیونینگ آرکتیک تراکس، به جنگ مسیر‌های سخت آفرودی می‌رودشرکت آرکتیک تراکس خودروی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ خود را با تغییرات جدیدی روانه بازار می‌کند. ببینیم این خودروی آفرودی چه تغی..

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ با تیونینگ آرکتیک تراکس، به جنگ مسیر‌های سخت آفرودی می‌رود

شرکت آرکتیک تراکس خودروی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ خود را با تغییرات جدیدی روانه بازار می‌کند. ببینیم این خودروی آفرودی چه تغییراتی داشته است.

زمانی که بخواهیم در مورد خودروهایی قدرتمند در آفرود صحبت کنیم، کمتر خودرویی می‌تواند عملکرد بی‌نظیری همچون تویوتا لندکروزر داشته باشد. چه سری ۴۰ را انتخاب کنید و چه سری ۷۰، باز هم خودرویی خواهید داشت که توانایی خوبی در خارج از جاده دارد.

اکنون نسل جدید این خودرو یعنی سری ۳۰۰ وارد میدان شده تا عملکرد بی‌نظیر خود را به رخ بکشد. پروژه تیونینگ لندکروزر همان محصول جذابی را در خود دارد که شرکت آرکتیک تراکس دست روی آن گذاشته است. نتیجه را در ادامه ببینیم.

لندکروزر ۲۰۲۲ آرکتیک تراکس

این خودرو نتیجه تلاش‌های شرکت تراکس است و به لحاظ قدرت می‌تواند در برف، جنگل و صحرا به تاخت و تاز خود ادامه دهد. تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ به تبعیت از سایر محصولات قبلی این کمپانی با پبشرفت‌های چشمگیری روبه‌رو شده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شرکت آرکتیک تراکس در سیستم تعلیق سری ۳۰۰ خود بازنگری اساسی داشته و به تبع آن مجبور به تغییر ژئومتری چرخ‌های عقب و جلو شده است. همچنین برای افزایش مقاومت خودرو و هماهنگی بیشتر با شرایط سخت جاده، سیستم تعلیق را تقویت نموده‌اند.

پروژه تیونینگ تنها به موارد بالا منحصر نشده و در زمینه فنرهای کارتر هم تلاش‌هایی صورت پذیرفته است. از طرفی در جهت عملکرد بهتر لندکروزر فاصله چرخ‌های روبه‌رویی بیشتر شده و سیستم تعلیق تطبیقی از دیگر تغییرات این سری است.

ارتفاع خودروی جدید شرکت آرکتیک از سطح زمین، ۲۶۰ میلی‌متر است که البته در نسخه بنزینی این عدد به ۲۷۰ میلی‌متر خواهد رسید. نسخه استاندارد لندکروزر دیزلی و بنزینی به ترتیب دارای ارتفاع از سطح زمین ۲۲۰ و ۲۳۰ میلی‌متری هستند. تغییرات جدید لندکروزر ۲۰۲۲ ما را بر آن داشته تا بی‌صبرانه منتظر لکسوس LX600 با تیون این شرکت باشیم.

منبع :motor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.