تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 64115

تویوتا آوالون ۲۰۲۲ نسخه نایت شید معرفی شد؛ یک مشکی جذاب از ژاپن

تویوتا آوالون ۲۰۲۲ نسخه نایت شید معرفی شد؛ یک مشکی جذاب از ژاپن

تویوتا آوالون ۲۰۲۲ نسخه نایت شید معرفی شد؛ یک مشکی جذاب از ژاپن تویوتا آوالون ۲۰۲۲ نسخه نایت شید معرفی شد. این سدان ژاپنی اکنون از یک تریم مشکی جذاب بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانا..

تویوتا آوالون ۲۰۲۲ نسخه نایت شید معرفی شد؛ یک مشکی جذاب از ژاپن

تویوتا آوالون ۲۰۲۲ نسخه نایت شید معرفی شد. این سدان ژاپنی اکنون از یک تریم مشکی جذاب بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این محصول جدید تویوتا آشنا می‌شویم.

شرکت تویوتا از نسخه نایت شید آوالون برای سال ۲۰۲۲ پرده برداشت. این سدان ژاپنی مشکی رنگ بدون پکیج TRD روانه بازار خواهد شد. تویوتا قصد دارد آوالون ۲۰۲۲ نایت شید را در نسخه هیبریدی XSE جدید و در رنگ‌های مشکی متالیک و صدفی یا نقره‌ای متالیک نیز به فروش برساند.

مشخصات تویوتا آوالون ۲۰۲۲ نسخه نایت شید

تویوتا آوالون 2022

بخش‌های مختلفی از بدنه آوالون نسخه نایت شید نظیر مارک تویوتا، آنتن بال کوسه‌ای، دستگیره درها، اسپویلر عقب و پوشش آینه‌ها در این تیپ به رنگ سیاه درآمده‌اند. این نسخه از چهار رینگ آلیاژی ۱۹ اینچی مشکی نیز بهره می‌برد. همچنین طراحان تویوتا برای متریال سافتکس کابین از رنگ سیاه استفاده کردند.

تویوتا آوالون 2022

تیپ نایت شید مانند تیپ‌های لیمیتد، هیبرید لیمیتد و تورینگ از سقف مونروف بهره می‌برد. مشتریان می‌توانند این آپشن را برای مدل‌های XLE و XLE هیبریدی آوالون نیز سفارش دهند. برای این خودرو سیستم صوتی با ۸ اسپیکر و نمایشگر لمسی ۹ اینچی نیز در نظر گرفته شده است.

تویوتا آوالون 2022

همچنین تیپ‌های لیمیتد و تورینگ به سیستم صوتی JBL پریمیوم با ۱۴ اسپیکر نیز به شکل استاندارد مجهز شدند. این در حالی است که این آپشن به شکل سفارشی برای سایر مدل‌ها عرضه می‌شود. در جدول زیر جزئیات قیمتی مدل‌های مختلف این سدان ژاپنی را مشاهده می‌کنید:

تویوتا آوالون 2022

تویوتا قیمت مدل‌های ۲۰۲۲ آوالون را نسبت به قبل افزایش داده است؛ برای مثال قیمت تیپ XLE حدود ۱۵۰ دلار افزایش پیدا کرد. هرچند این میزان افزایش قیمت به دلیل بهبود تجهیزات ایمنی استاندارد منطقی به نظر می‌رسد. این خودروساز ژاپنی برای مدل‌های ۲۰۲۲ سدان خود سیستم ایمنی تویوتا ۲.۵ پلاس را نیز در نظر گرفته است.

تویوتا آوالون 2022

سیستم ایمنی تویوتا ۲.۵ پلاس موارد مختلفی چون دستیار خوانش علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار فرمان، هشدار خروج از لاین، کروز کنترل، رادار دینامیک و نوربالای خودکار را شامل می‌شود. همچنین تویوتا سیستم کنترل صندلی سرنشینان عقب را نیز استانداردسازی کرده است.

تویوتا آوالون 2022

آوالون ۲۰۲۲ در ۶ تیپ مختلف در سال ۲۰۲۲ به فروش می‌رسد و هم‌اکنون مشتریان می‌توانند آنها را از نمایندگی‌ها خریداری کنند. مدل‌های ۲۰۲۲ این سدان ژاپنی قرار است به بازار چین نیز عرضه شوند، اما این آخرین سری از سدان آوالون خواهد بود که تویوتا به بازار آمریکا عرضه می‌کند.

منبعmotor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.