تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
کد خبر : 50525

تولید مکمل‌های "نانویی" ویتامین‌های "A ،D3 و E" برای مصارف دامی کشور

تولید مکمل‌های "نانویی" ویتامین‌های "A ،D3 و E" برای مصارف دامی کشور

تولید مکمل‌های “نانویی” ویتامین‌های “A ،D۳ و E” برای مصارف دامی کشور – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ مکمل‌های نانویی ویتامین‌های A ،D3 و E برای مصارف دامی در یک شرکت داروسازی و..

تولید مکمل‌های "نانویی" ویتامین‌های "A ،D۳ و E" برای مصارف دامی کشور – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ مکمل‌های نانویی ویتامین‌های A ،D3 و E برای مصارف دامی در یک شرکت داروسازی و دانش‌بنیان داخل کشور تولید شده است و کاربرد این محصول در صنعت دامپزشکی به عنوان محلول استریل است که بعد از تزریق، دوام طولانی در بدن دام دارد.

پیشگیری و درمان این ویتامین‌ها باعث جلوگیری از شب‌کوری، کاهش رشد، ناباروری دام‌ها و طولانی شدن دوره نقاهت بیماری‌ها می‌شود و نانوذرات موجود در این محصول ابعادی در حد ۲۰ نانومتر دارد.

ویتامین‌های A ،D3 و E از جمله ویتامین‌های محلول در چربی هستند که پس از تزریق به سرعت جذب شده و از طریق دستگاه گردش خون به سایر بافت‌های بدن می‌رسند و وجود هر یک از این ویتامین‌ها در بدن دام، فوایدی را برای سلامت دام به همراه دارد.

پیشگیری و درمان کمبود ویتامین‌های فوق، باعث مواردی مانند جلوگیری از شب کوری، کراتینه شدن قرنیه و کوری، کاهش رشد، راشیتیسم در دام‌های جوان، نرمی‌استخوان در دام‌های بالغ، ناباروری دام‌ها و طولانی شدن دوره نقاهت بیماری‌ها می‌شود؛ مصرف این ویتامین‌ها در مراحل مختلف آبستنی به منظور پیشگیری از بروز سقط جنین و همچنین در اواخر آبستنی به منظور پیشگیری از وقوع جفت ماندگی توصیه می‌شود.

برای کمک به ارتقاء سلامت دام، این شرکت داروسازی اقدام به عرضه "نانوامولسیون روغن" در آب حاوی ویتامین‌های A+D3+E جهت مصارف دامی کرده است؛ نانوذرات موجود در این محصول ابعادی در حد ۲۰ نانومتر دارد و کاربرد این محصول در صنعت دامپزشکی به عنوان محلول تزریقی استریل است که پس از تزریق، دوام طولانی در بدن دام دارد.

این شرکت داروسازی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داروهای استریل تزریقی در ایران و در منطقه خاورمیانه است؛ این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و با بکارگیری تجهیزات و امکانات بسیار مدرن مطابق با دستورالعمل‌های GMP و استانداردهای بالای بین‌المللی زیر نظر سازمان دامپزشکی فعالیت می‌کند.

وعده حمایت از شرکت‌های "دانش‌بنیان" و دستیابی به هیچ!تمرکز ویژه بر علوم انسانی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان نوع ۳

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.