تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۱۵
کد خبر : 30212

تولید انبوه آیفون ۱۲ به‌زودی آغاز می‌گردد

تولید انبوه آیفون ۱۲ به‌زودی آغاز می‌گردد

تولید انبوه آیفون ۱۲ به‌زودی آغاز می‌گرددبراساس گزارش‌ها اپل قصد دارد تا به‌زودی (اواخر ماه میلادی جاری) تولید انبوه آیفون‌های سری ۱۲ را آغاز کند. گزارش شده است که تولید حداقل یکی از چهار مدل ۵G آیفون‎های ۱۲ تا اواسط ماه سپتامبر آغاز می‌گردد که نسبت‌به سال‌های گذشته با تاخیر مواجه شده است. خط تولید سه مدل دیگر نیز از هفته آخر سپتامبر و هفته نخست اکتبر شروع خواهد شد.
اپل هم‌اکنون تایید کرده است که رونمایی گوشی‌های آیفون ۱۲ تنها با کمی تاخیر مواجه شده و نهایتا چند هفته دیرتر از زمان موعود انجام می‌شود که با هفته نخست ماه اکتبر تطابق دارد. براساس گزارش‌هایی از Nikkei محصول جدید اپل ایرتگز هم‌اکنون وارد خط تولید انبوه شده است.
طبق انتظارات، نخستین آیفونی که وارد خط تولید می‌شود نسخه اولد با نمایشگر ۶٫۱ اینچی است که از دو دوربین اصلی بهره می‌برد و جایگزین آیفون ۱۱ خواهد بود (آیفون ۱۱ محبوب نسخه آیفون‌های سری ۱۱ بود). نسخه‌های دیگر آیفون ۱۲ دارای نمایشگرهایی ۵٫۴ اینچی اولد و ۶٫۱ اینچی اولد هستند؛ دومین نسخه آیفون ۱۲ ۶٫۱ اینچی اولد از سه دوربین اصلی و حسگر LiDAR درپشت دستگاه بهره می‌برد. آخری..

تولید انبوه آیفون ۱۲ به‌زودی آغاز می‌گردد

براساس گزارش‌ها اپل قصد دارد تا به‌زودی (اواخر ماه میلادی جاری) تولید انبوه آیفون‌های سری ۱۲ را آغاز کند. گزارش شده است که تولید حداقل یکی از چهار مدل ۵G آیفون‎های ۱۲ تا اواسط ماه سپتامبر آغاز می‌گردد که نسبت‌به سال‌های گذشته با تاخیر مواجه شده است. خط تولید سه مدل دیگر نیز از هفته آخر سپتامبر و هفته نخست اکتبر شروع خواهد شد.

اپل هم‌اکنون تایید کرده است که رونمایی گوشی‌های آیفون ۱۲ تنها با کمی تاخیر مواجه شده و نهایتا چند هفته دیرتر از زمان موعود انجام می‌شود که با هفته نخست ماه اکتبر تطابق دارد. براساس گزارش‌هایی از Nikkei محصول جدید اپل ایرتگز هم‌اکنون وارد خط تولید انبوه شده است.

طبق انتظارات، نخستین آیفونی که وارد خط تولید می‌شود نسخه اولد با نمایشگر ۶٫۱ اینچی است که از دو دوربین اصلی بهره می‌برد و جایگزین آیفون ۱۱ خواهد بود (آیفون ۱۱ محبوب نسخه آیفون‌های سری ۱۱ بود). نسخه‌های دیگر آیفون ۱۲ دارای نمایشگرهایی ۵٫۴ اینچی اولد و ۶٫۱ اینچی اولد هستند؛ دومین نسخه آیفون ۱۲ ۶٫۱ اینچی اولد از سه دوربین اصلی و حسگر LiDAR درپشت دستگاه بهره می‌برد. آخرین نسخه نیز مجهز به یک نمایشگر غول‌آسای ۶٫۷ اینچی خواهد بود؛ مدل نام‌برده دارای بزرگترین نمایشگری است که تاکنون یک آیفون به آن مجهز شده است. دوربین این دستگاه و سیستم حسگر ۳ بعدی آن کاملا جدید هستند.

براساس گزارش‌ها، تنها آیفون‌های پرمیوم (نسخه‌های بالارده‌تر و بزرگ‌تر) از فناوری زیرموج و سریع ۵G بهره‌مند خواهدشد. هر چهار آیفون ۱۲ از طراحی‌های صنعتی جدیدی بهره می‌برد که از شاخصه‌های آن می‌توان به لبه‌های مربعی و صاف مانند آیفون ۵ اشاره کرد. براساس گزارش‌های Nikkei، تحویل و ورود آیفون‌های جدید از چین به کالیفرنیا (ایالات‌متحده) به‌منظور دریافت تاییدیه نهایی چالشی جدید برای اپل بود.

Nikkei مدعی است که اپل می‌خواست تا پایان سال میلادی جاری ۸۰ میلیون دستگاه آیفون ۵G تولید کند اما به‌دلیل تاخیرهای ناشی از مشکلات تامین تامین‌کننده قطعه و پاندمی ویروس کرونا، احتمالا این رقم به ۷۳ میلیون واحد کاهش یابد. با این همه اپل توانسته است تا سفارش‌های آیپد جدید خود را درطول پاندمی ویروس کرونا افزایش دهد که ناشی از تمایل مردم به یادگیری از راه و دور و از طریق وسایلی چون تبلت‌ها است.

محصول جدید دیگر اپل یعنی ایرتگز که قرار است درکنار آیفون‌های ۱۲ از آنها رونمایی شود، وسیله‌ای است که با ان کاربر قادر به یافتن وسایل گمشده خود می‌کند (این کار از طریق چسباندن تگ (برچسب) به وسیله موردنظر انجام می‌شود). ایرتگز از فناوری باند وسیع استفاده می‌کند و به آیفون اجازه می‌دهد تا مکان دقیق وسیله گمشده برای کاربر مشخص شود. بدین منظور محل وسیله گمشده به‌شکل یک نشان و به‌صورت واقعیت افزوده در دوربین آیفون نمایش داده می‌شود تا کاربر راحت‌تر آن را بیابد.

فصل تولیدات اپل در فصل پاییز بسیار نزدیک است. بلومبرگ مارک در توییتی اعلام کرد که اپل قصد دارد تا پایان همین هفته از آیفون‌های ۱۲ رونمایی کند. افشاکننده مشهور ،جان پراسر، نیز معتقد است که اپل از یک آیپد ایر و اپل جدید نیز به‌زودی پرده‌برداری خواهد کرد. نخستین اپل مک‌های سیلیکونی و هدفون‌های جدید این شرکت نیز احتمالا تا اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر رونمایی شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.