تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
کد خبر : 46859

توزیع بیش از۴۰۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه

توزیع بیش از۴۰۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه

به همت سازمان بسیج شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان انجام می شود: توزیع بیش از۴۰۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج شهرداری تهران در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامه طرح های..

به همت سازمان بسیج شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان انجام می شود:

توزیع بیش از۴۰۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه

سازمان بسیج شهرداری تهران در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامه طرح های مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه، بسته های سبد کالای مواد غذایی را در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: در این رزمایش که دومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه بسیج شهرداری تهران در سال جاری است، ۴۰۰۰ بسته سبد کالایی مواد غذایی آماده و با کمک خیران و گروه های جهادی بین خانواده های آسیب پذیر و مجموعه ترک اعتیاد شهید زیادیان که توسط بسیج اداره می شود، توزیع می گردد .

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: توزیع ۳۰۰۰ بسته سبد کالا در ابتدای سال انجام شده است و مابقی همزمان با میلاد امام حسن(ع) توزیع می شود . همچنین هر بسته شامل برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، نمک، قند و حبوبات است.

مجتبی سالک با اشاره به برنامه های این سازمان در شب های قدر با عنوان ضیافت علوی نیز خاطرنشان کرد: در ایام شب های قدر بیش از ۱۴۰۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده توزیع خواهد شد که همه این امور با همت فرماندهان، بسیجیان و مدیران شهرداری تهران و کمک خیرین صورت گرفته است.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، وی تصریح کرد: فعالیت های جهادی بسیج شهرداری تهران در طی سال ادامه خواهد داشت که یکی از آنها رسیدگی به مردم زلزله زده سی سخت خواهد بود.
انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.