تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 51138

تور کیش از تهران؛ سفر به جنوب ایران

تور کیش از تهران؛ سفر به جنوب ایران

فهرست۱ تور کیش۱.۰.۱ تور کیش از تهران۱.۰.۲ تور کیش از مشهد۱.۱ مزایای رزرو تور مشهد نسبت به سفر انفرادی۱.۲ خرید تور داخلی از ایرانگرد اگر به دنبال مکانی برای تفریح در فصل زمستان هستید به شما توصیه می‌کنیم تور کیش را انتخاب کنید. تور کیش یک تور داخلی با انواع تفریح‎های لاکچری و هیجان‌انگیز است …

اگر به دنبال مکانی برای تفریح در فصل زمستان هستید به شما توصیه می‌کنیم تور کیش را انتخاب کنید. تور کیش یک تور داخلی با انواع تفریح‎های لاکچری و هیجان‌انگیز است که سفری با خاطرات خوب را برای شما رقم خواهد زد. بهترین زمان برای سفر به این جزیره فصل پاییز، زمستان و اوایل فصل بهار است. تور کیش از مشهد، تور کیش از تهران و دیگر شهرها به عنوان یک تور داخلی پر طرفدار از همه شهرهای ایران در حال اجرا هستند. در ادامه قصد داریم شما را با تور کیش و مزایای آن نسبت به سفر انفرادی و شخصی آشنا کنیم.

تور کیش

کیش یکی از جزایر جنوب کشور، از توابع استان هرمزگان با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری فراوان است که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. این جزیره به دلیل زیبایی و جاذبه‎های طبیعی که دارد آن را با نام عروس جزایر خلیج‌فارس نیز می‌شناسند. قدم زدن در سواحل شنی، دوچرخه سواری، انواع تفریحات آبی هیجان‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی، برگزاری انواع جنگ‌های شادی، وجود انواع مراکزخرید و… از عوامل جذب مسافر به این منطقه هستند. از این رو به دلیل استقبال  فراوانی که از این منطقه گردشگری می‌شود تور کیش از تهران و دیگر شهرها به یکی از تورهای داخلی پرطرفدار تبدیل شده است.
همانطور که می‌دانید جزیره کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. اگر از هوای گرم فراری هستید به شما توصیه می‌کنیم در فصل پاییز و زمستان و اوایل فصل بهار به این منطقه سفر کنید تا از هوایی مطبوع لذت ببرید. اما این نکته نیز قابل ذکر است که اگر می‌خواهید تور کیش را ارزان بخرید یا از شلوغی بازار فراری هستید باید در فصل تابستان نسبت به خرید تور کیش اقدام کنید. به شما توصیه می‌کنیم دست به کار شوید و در هر جای ایران که ساکن هستید، تور کیش را خریداری کنید و سفری با خاطرات خوب را برای خود و خانواده رقم بزنید.

ایران گرد

تور کیش از تهران

هموطنان ساکن تهران به راحتی می‌توانند تور کیش از تهران را خریداری کنند و راهی سفر شوند. توجه کنید که هزینه این تور با توجه به ستاره‌های هتل، کیفیت و نوع ایرلاین، خدمات تور و… متفاوت است. باید این خبر خوش را به شما بدهیم که تور کیش از تهران در همه‌ی روزهای هفته و در ساعات مختلف شبانه روز برگزار می‌شود؛ اما اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای سفر بپردازید، بهتر است روزهای غیر تعطیل و وسط هفته را انتخاب کنید. از تهران تا کیش با حمل و نقل هوایی حدود یک ساعت در مسیر خواهید بود. خوب است بدانید که علاوه‌بر هواپیما، شما می‌توانید با قطار یا اتوبوس تا بندرعباس بروید، سپس از آنجا با کشتی خود را به جزیره برسانید.

تور کیش از مشهد

علاوه‌بر تهران به دلیل استقبال مردم مشهد و دیگر شهرها نیز موجب شده تور کیش از مشهد، اصفهان و… نیز اجرا شود. فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد پس از فرودگاه تهران بیشترین پرواز را به سمت کیش دارد. سفر از مشهد به کیش در فصل زمستان بسیار دلچسب خواهد بود؛ در این فصل، هوای مشهد بسیار سرد و هوای کیش معتدل است. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای خرید تور پرداخت کنید می‌توانید منتظر تورهای لحظه آخری بمانید. تورهای لحظه آخری تورهایی هستند که در لحظات آخر هنوز ظرفیت آنها تکمیل نشده است، بنابراین قیمت تور را برای تکمیل شدن ظرفیت کاهش می‌دهند.

مزایای رزرو تور مشهد نسبت به سفر انفرادی

ایران گرد

برخی از مزایای رزرو تور برای سفر نسبت به سفر انفرادی عبارتند از:

انتخاب هتل: به دلیل توریستی بودن جزیره کیش، هتل‌های متعددی با خدمات و امکانات مختلف ساخته شده است. اگر برای سفر به کیش از طریق رزرو تور اقدام کنید می‌توانید با انواع هتل‌ها و خدمات آنها آشنا شوید و سپس با مقایسه آنها هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معرفی انواع ایرلاین‌ها: شاید شما با انواع ایرلاین‌ها و کیفیت آنها آشنا نباشید. در صورت رزرو تور می‎توانید با انواع ایرلاین‌های فعال آشنا شوید و بسته به بودجه خود و کیفیت مورد انتظار یکی از آنها را انتخاب کنید.

استقبال فرودگاهی: فرودگاه کیش یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های کشور است که در بدو ورود هر گردشگری را دچار سردرگمی می‌کند. اما اگر تور رزرو کرده باشید در فرودگاه مقصد یک نفر راهنما به استقبال شما خواهد آمد و شما را تا هتل همراهی می‌کند. همچنین در طول سفر در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از او کمک بگیرید. وی در پایان سفر نیز شما را تا فرودگاه همراهی خواهد کرد.

خرید تور داخلی از ایرانگرد

برای داشتن یک سفر راحت، دلچسب و بدون دغدغه می‌توانید از سامانه خرید آنلاین ایرانگرد استفاده کنید. ایرانگرد یکی از سامانه‌های آنلاین رزرو تور، هتل و… است. با خرید تور از ایرانگرد می‌توانید با خیالی آسوده صفر تا صد سفر خود را بر عهده آنها بگذارید. این نکته قابل ذکر است که تمام تورهایی که در این مجموعه ارائه می‌شوند دارای مجوز و پشتیبانی ۲۴ ساعته هستند. همچنین اگر مایل باشید می‌توانید شماره تلفن خود را در ایرانگرد ثبت کنید تا از بهترین و جدیدترین تورهای ایرانگرد مطلع شوید.

فراموش نکنید در سفر به کیش به مراکز خرید بروید و یک خرید دلچسب در بازارهای لاکچری داشته باشید. علاوه‌بر آن می‌توانید از صنایع دستی جنوب کشور مانند اشیای سفالی، حصیری، زیورآلات و… یا انواع خوراکی‎های جنوبی مانند میگو، ماهی، خرما، قهوه و…نیز خریداری کنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.