تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر : 69982

تور مشهد‌؛ یک سفر، هزار فرصت

تور مشهد‌؛ یک سفر، هزار فرصت

فهرست۱ چرا سفر به مشهد را با تور تجربه کنیم؟۲ زمان خوب برای خرید تورهای مشهد کی است؟۳ تور مشهد نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان خرید تور۴ هزینه تور مشهد؛ لوکس و ارزان۴.۱ تور های لوکس مشهد۴.۲ تورهای ارزان قیمت مشهد۵ فرصت های زیارتی- سیاحتی در مشهدالرضا۶ بازدید از مکان های مذهبی-تاریخی۷ تفریح در مدرن ترین …

مشهد شهری است که اغلب ما سفر به آن را تجربه کرده ایم.  این کلان شهر سالانه از حدود ۲۷ میلیون مسافر پذیرایی می کند که اغلب آنها را زائران امام رضا (ع) تشکیل می دهند. پایتخت معنوی ایران با توجه ویژه به صنعت گردشگری و سرمایه گذاری برای توسعه آن توانسته از مقصدی زیارتی به مقصدی برای انواع مختلف توریسم تبدیل شود. گردشگری زیارتی،  گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت مهم ترین انواع توریسم در این منطقه هستند. در یادداشت پیش رو مهم ترین نکات برای سفر به این شهر و فرصت های قابل دسترسی در تورهای مشهد را بیان خواهیم کرد.

چرا سفر به مشهد را با تور تجربه کنیم؟

تا چند سال پیش اغلب مسافران ترجیح می دادند به صورت شخصی به این شهر سفر کنند، اما در سال های اخیر تقاضا برای رزرو تور افزایش چشمگیری یافته است. مهم ترین علت این امر هزینه کمتر تور نسبت به سفرهای شخصی است. دلیل این کاهش قیمت بیش از همه مربوط به قرارادهای سالانه آژانس هاس مسافرتی با هتل ها و شرکت های هواپیمایی است.

در واقع آژانس ها هتل و بلیط را به صورت سالانه و با قیمت پایین رزرو می کنند و در نتیجه تور مشهد با تخفیف به دست مسافران می رسد. از آنجا که این دو فاکتور بیشترین هزینه را بر سفر تحمیل می کنند، بنابراین قیمت تور ارزان تر از سفر شخصی تمام می شود. دلیل دیگر افزایش سفر با تور مربوط به مشغله فراوان مسافران است که وقتی برای فراهم کردن مقدمات سفر باقی نگذاشته. با رزرو تور مسافران می توانند به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک تمام مقدمات سفر خود را فراهم نمایند.

تور مشهد‌؛ یک سفر، هزار فرصت

زمان خوب برای خرید تورهای مشهد کی است؟

اگر می خواهید سفر خود را در بهترین آب و هوا تجربه کنید، بهترین زمان برای خرید تور مشهد بهار و اوایل پاییز است. در این دو زمان مشهد دارای آب و هوایی معتدل است و از گرما و سرمای آزار دهنده خبری نیست. البته اگر به بهترین زمان سفر از نظر هزینه فکر می کنید، زمستان به استثنای اسفند بهترین فصل است. هوای مشهد در این فصل سرد و در برخی روزها غیر قابل تحمل می شود و همین مسأله مخاطبان رزرو تور را کاهش می دهد. این امر سبب می شود قیمت تور کاهش پیدا کند و فرصت سفر ارزان قیمت فراهم شود.

تور مشهد نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان خرید تور

تور مشهد در ایام نوروز بسیار پر متقاضی است. این تقاضای بالا هم به تعطیلات عید مربوط است و هم به آب و هوای خوب مشهد در فصل بهار. البته اگر از مسافران سفر بهاره هستید باید بدانید که قیمت تور مشهد نوروز ۱۴۰۱ به طور طبیعی بالاست. چرا که افراد زیادی به دنبال رزرو این تور هستند و همین تقاضا سبب می شود این تور در بهترین حالت افزایشی دو برابری نسبت به دیگر تورها پیدا کند.

بهترین زمان برای سفرهای بهار بعد از تعطیلات نوروز است. با توجه به شروع ماه رمضان دقیقاً پس از ایام عید، می توان انتظار داشت که از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ قیمت تورها کاهش چشمگیری پیدا کند.

تور مشهد‌؛ یک سفر، هزار فرصت

هزینه تور مشهد؛ لوکس و ارزان

هزینه ثابتی برای رزرو تورهای مشهد وجود ندارد. فاکتورهای متعددی که در قیمت تور تأثیر دارند، سبب می شوند که این تور با قیمت های مختلفی به دست مسافران برسد. زمان رزرو تور، مدت زمان اقامت در مشهد، هتل انتخابی، خدمات تور و شیوه سفر مهم ترین این فاکتورها هستند. با توجه به این فاکتورها شما می توانید تور خود را به صورت ارزان، اکونومی و لوکس رزرو کنید.

در واقع شما با انتخاب یک هتل یک یا دو ستاره، سفر در زمستان و دیگر زمان های کم طرفدار می توانید هزینه تور خود را کاهش دهید و بر عکس با انتخاب هتل های لوکس و یک زمان پر طرفدار قیمت بالایی برای تور بپردازید.

تور های لوکس مشهد

  • تور هتل مجلل درویشی
  • تور هتل بین المللی قصر
  • تور هتل قصر طلایی
  • تور هتل هما ۱
  • تور هتل الماس ۲

 

تورهای ارزان قیمت مشهد

  • تور هتل قدس
  • تور هتل نسیم
  • تور هتل ایران زمین
  • تور هتل کوثر

 

فرصت های زیارتی- سیاحتی در مشهدالرضا

مشهد شهری است که انواع مختلف گردشگری در آن رواج دارد و مسافران این شهر می توانند از فرصت های متنوعی برخوردار گردند. زیارت، بازدید از مناطق طبیعی و سازه های مدرن، تفریح، خرید، استفاده از خدمات درمانی و بازدید از بناهای سنتی از مهم ترین جاذبه هایی هستند که مسافران را به سمت رزرو تور مشهد می کشانند.

 

بازدید از مکان های مذهبی-تاریخی

مشهد شهری زیارتی است و اغلب مسافرن به قصد حضور در حرم امام رضا (ع) وارد این شهر می شوند. حرم امام مهربانی ها به صورت شبانه روزی به روی زائران باز است و حتی نمیه شب ها نیز با حضور زائران پر از زیبایی می شود. در حرم مطهر رضوی علاوه بر زیارت امام رضا می توانید از بسیاری برنامه های فرهنگی- علمی استفاده نمایید و حضور در بهترین کتابخانه ها را تجربه کنید.

در مشهد مقدس علاوه بر حرم مکان های زیارتی بسیاری وجود دارد که مسجد گوهر شاد، مقبره پیر پالان دوز، آرامگاه خواجه مراد، گنبد خشتی و آرامگاه خواجه اباصلت از آن ها به شمار می آیند.

تفریح در مدرن ترین مجموعه ها

مشهد که روزگاری به عنوان شهری زیارتی شناخته می شد، اکنون فرصت های تفریحی بسیاری را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. این شهر چهار پارک آبی دارد و به مجهز ترین شهر خاورمیانه از نظر پارک های آبی مشهور است. یکی از بزرگ ترین شهر بازی های کشور نیز در این منطقه قرار دارد که مجهز به مدرن ترین وسایل تفرحی می باشد.

پارک ملت، سرزمین موج های آبی، سرزمین موج های درخشان، پارک آبی ایرانیان، پارک ساحلی آفتاب، باشگاه شوت ایکس، جنگل جیغ، باغ وحش وکیل آباد و طرقبه و شاندیز از جذاب ترین مکان های سیاحتی – تفریحی در پایتخت معنوی ایران هستند.

جذابیت خرید در مشهد

یکی از مهم ترین انگیزه هایی که در سال های اخیر پای مسافران را به مشهد باز کرده، حضور در مراکز تجاری است. در این شهر انواع بازار از لوکس تا ارزان قیمت احداث شده که در دسته پر بازدید ترین جاذبه ها قرار دارند. بازار رضا، مرکز خرید هفده شهریور، مرکز خرید پروما، برج تجاری آلتون، مجتمع تجاری الماس شرق، مرکز خرید وصال و ویلاژ توریست محبوب ترین مراکز خرید در این شهر هستند. در این شهر همچنین تولیدی های بسیاری وجود دارند که انواع کالا به ویژه پوشاک را به صورت کلی و با قیمت مناسب عرضه می کنند.

استفاده از خدمات درمانی

بسیاری از افراد سفر به مشهد الرضا را به سبب استفاده از خدمات درمانی شروع می کنند. وجود بیمارستان های مجهز و پزشکان متخصص این شهر را به مقصدی برای گردشگری سلامت تبدیل کرده. در حال حاضر حجم بالایی از مسافران این شهر را افردی تشکیل می دهند که قصد استفاده از خدمات درمانی مشهد را دارند. حضور مسافرن خارجی برای استفاده از این خدمات در مشهد چشمگیر است.

تور مشهد از کدام شهرها برگزار می شود؟

تورهای مشهد از تمام شهرهای بزرگ ایران قابل رزرو است. تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و ساری از مهم ترین مبادی این تور محسوب می شوند. تور مشهد از تهران یکی از پر متقاضی ترین تورهایی است که مسافران بسیاری را به پایتخت معنوی ایران می رساند. این تور به  صورت تور هوایی مشهد از تهران و تور زمینی برگزار می شود و همواره پرمتقاضی است. با توجه به حجم بالای پروازها در راه تهران-  مشهد عرضه بلیط های چارتر و لحظه آخری نیز در این مسیر دور از دسترس نیست.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.