تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
کد خبر : 55682

توئیتر در حال آماده‌سازی قابلیت حمایت از کاربران با بیت کوین است

توئیتر در حال آماده‌سازی قابلیت حمایت از کاربران با بیت کوین است

توئیتر در حال آماده‌سازی قابلیت حمایت از کاربران با بیت کوین استبه‌نظر می‌رسد توییتر در حال‌ آماده‌سازی قابلیتی است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند کمک‌های مالی خود به سایر افراد را در این شبکه‌ی اجتماعی از طریق بیت‌ کوین پرداخت کنند.
توییر اوایل سال جاری یک قابلیت جدید به پلتفرم خود اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد افراد دیگر را از نظر مالی حمایت کنند. این ویژگی بیشتر شبیه به روشی است که کاربران با استفاده از آن، از ارسال کننده‌های پست‌ها تشکر کرده و از وی حمایت می‌کنند.
مطالب مرتبط:قضیه ساعت عجیب مؤسس توئیتر چیست؟توئیتر قابلیت اضافه کردن پیام‌های صوتی به توئیت‌ها را ارائه می‌کنداین ویژگی همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا حساب کاربری توئیتری خود را به دیگران معرفی کنند. حال به‌نظر می‌رسد این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد روش جدیدی را برای کمک‌های مالی از طریق بیت کوین به کاربران معرفی کند.
هنگامی که بخش حمایت‌های مالی برای اولین‌بار به توئیتر اضافه شد، این پلتفرم به کاربران اجازه می‌داد تا از سرویس‌هایی مثل باندکمپ، کَش اپ، پتریئون، پی‌پال و وینمو بدین منظور استفاده کنند. درهر حال..

توئیتر در حال آماده‌سازی قابلیت حمایت از کاربران با بیت کوین است

به‌نظر می‌رسد توییتر در حال‌ آماده‌سازی قابلیتی است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند کمک‌های مالی خود به سایر افراد را در این شبکه‌ی اجتماعی از طریق بیت‌ کوین پرداخت کنند.

توییر اوایل سال جاری یک قابلیت جدید به پلتفرم خود اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد افراد دیگر را از نظر مالی حمایت کنند. این ویژگی بیشتر شبیه به روشی است که کاربران با استفاده از آن، از ارسال کننده‌های پست‌ها تشکر کرده و از وی حمایت می‌کنند.

مطالب مرتبط:

  • قضیه ساعت عجیب مؤسس توئیتر چیست؟
  • توئیتر قابلیت اضافه کردن پیام‌های صوتی به توئیت‌ها را ارائه می‌کند

این ویژگی همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا حساب کاربری توئیتری خود را به دیگران معرفی کنند. حال به‌نظر می‌رسد این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد روش جدیدی را برای کمک‌های مالی از طریق بیت کوین به کاربران معرفی کند.

هنگامی که بخش حمایت‌های مالی برای اولین‌بار به توئیتر اضافه شد، این پلتفرم به کاربران اجازه می‌داد تا از سرویس‌هایی مثل باندکمپ، کَش اپ، پتریئون، پی‌پال و وینمو بدین منظور استفاده کنند. درهر حال، بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از جدیدترین بروزرسانی آزمایشی این شبکه‌ی اجتماعی، کد جدیدی به این پلتفرم اضافه شده که نشان می‌دهد توئیتر درحال تکمیل قابلیتی است که می‌تواند کاربران این شبکه می‌توانند با پرداخت بیت کوین از حساب‌های کاربری مورد نظر خود حمایت کنند.

البته این خبر چندان هم تعجب‌آور نیست. ماه ژولای، مدیرعامل توئیتر، آقای جک دورسی به سرمایه‌گذاران این پلتفرم گفت که بیت کوین بخش مهمی از این شرکت خواهد بود و اعلام کرد توئیتر قصد دارد قابلیتی برای ارائه‌ی حمایت‌های مالی از طریق رمز ارز مورد اشاره ارائه دهد. با توجه به کدهای مربوط به بروزرسانی آزمایشی جدید توئیتر، به‌نظر می‌رسد این شبکه‌ی اجتماعی کار روی قابلیت اشاره شده را از قبل آغاز کرده است.

درحال حاضر ظاهرا این ویژگی فقط در نسخه‌ی iOS توئیتر اعمال شده، اما تصور می‌شود که نهایتا کاربران اندروید هم آن را تجربه خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی دقیقا چه زمانی به‌طور عمومی در دسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت، اما کد مربوط به قابلیت مورد بحث نشان می‌دهد که توئیتر یک بخش راهنما برای کاربران در نظر گرفته تا روش حمایت مالی از طریق بیت کوین را به‌ آن‌ها آموزش دهد.

گفته می‌شود کاربرانی که قصد حمایت مالی رمزارزی از دیگر افراد حاضر در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر را داشته باشند، می‌توانند این کار را از طریق شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین و کیف‌پول‌های فیزیکی و مجازی انجام دهند.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید در توئیتر چیست؟

منبع: UberG

۱۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.