تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
کد خبر : 592291

تهیه سیسمونی نوزاد و کودک با بهترین کیفیت و قیمت

تهیه سیسمونی نوزاد و کودک با بهترین کیفیت و قیمت

یکی از شیرین ترین لحظه های زندگی هر زوج، بچه دار شدن آنها می باشد. هنگامی که زوجی تصمیم به بچه‌دار شدن می کنند تا زمان متوجه شدن از بارداری و سپس به دنیا آمدن نوزاد همگی دارای لذت و هیجان مخصوص به خود می باشد. بدون شک به دنیا آمدن نوزاد برای والدین و

یکی از شیرین ترین لحظه های زندگی هر زوج، بچه دار شدن آنها می باشد. هنگامی که زوجی تصمیم به بچه‌دار شدن می کنند تا زمان متوجه شدن از بارداری و سپس به دنیا آمدن نوزاد همگی دارای لذت و هیجان مخصوص به خود می باشد. بدون شک به دنیا آمدن نوزاد برای والدین و حتی اطرافیان جذاب و خاطره انگیز است ولی از سوی دیگر برای والدین بنا به دلایل متعددی همچون سالم بودن نوزاد، فرزندپروری و تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز دلهره آور است. خرید وسایل کودک و نوزاد و به اصطلاح سیسمونی از قدیم مرسوم بوده و اغلب خانواده دختر آن را تهیه می کردند، ولی امروزه والدین نوزاد جهت خرید سیسمونی مناسب و تهیه اقلام ریز و درشت بر حسب سلیقه خود و کاربرد اقدام می کنند که موجب می گردد خرید بهینه و منحصر به فردی داشته باشند. تهیه سیسمونی نیاز به رعایت نکات و باید نبایدهایی دارد، ولی به طور کلی والدین نباید برای خرید سیسمونی خیلی به خود سخت بگیرند.

در عصر حاضر با وجود اینترنت، وب سایت ها و فروشگاه های زیادی جهت خرید لوازم و وسایل کودک و نوزاد موجود می باشد. فروشگاه اینترنتی بدو نی نی یکی از برترین سیسمونی فروشی های تهران می باشد که امکان تهیه لوازم ریز و درشت را برای شما والدین عزیز به راحتی مهیا کرده است. در این فروشگاه، خرید اینترنتی سیسمونی ارزان در بهترین برندها و کیفیت فراهم شده است تا والدین جهت تهیه سیسمونی کودک خود دچار دردسر نشوند. یکی از مزیت های برتر این فروشگاه پشتیبانی آنلاین می باشد که موجب بالا رفتن اعتماد مشتریان به این مجموعه شده است.

برای خرید سیسمونی باید به چه نکاتی توجه نمود؟

خرید سیسمونی باکیفیت و زیبا نشانه هوشمندی و دقت پدر و مادر می باشد، زیرا که وسایل نوزاد و کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از نکات مهم برای خرید سیسمونی موارد زیر است:

  • توجه به کیفیت

کیفیت وسایل نوزاد و کودک مانند پوشاک، کالسکه، صندلی غذا، اسباب بازی و … بسیار مهم می باشد. همیشه قیمت بالا نشانه کیفیت خوب نیست، بنابراین والدین باید بر حسب بودجه خود و راهنمایی از مشاورین و فروشندگان مجرب، بهترین لوازم باکیفیت را برای کودک خود تهیه کنند.

  • بهداشت لوازم سیسمونی

از آنجایی که نوزادان و کودکان دائما با وسایل خود در ارتباط می باشند و لوازمی همچون اسباب بازی را به دهان خود نزدیک و یا حتی وارد آن می کنند، بنابراین در تمام لوازم مورد استفاده نوزاد اعم از البسه، وسایل بازی و … باید استانداردهای جهانی رعایت شود تا خطراتی متوجه سلامتی نوزاد و کودک دلبندتان نگردد.

  • انتخاب رنگ مناسب

چیدن سیسمونی و انتخاب رنگ آن اغلب بر اساس یک طیف رنگ خاصی انجام می شود. انتخاب رنگ بسته به جنسیت نوزاد متفاوت است. همچنین عروسک ها و شکل و شمایل سیسمونی نیز بسته به دختر یا پسر بودن نوزاد نیز متفاوت می باشد.

  • توجه به ایمنی و استحکام

بعضی از وسایل سیسمونی مانند کالسکه، صندلی غذا و صندلی ماشین باید از ایمنی بسیار خوبی برخوردار باشند زیرا که با جان کودک در ارتباط هستند. در این رابطه لازم است بدانید که توجه به برند سازنده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

تهیه سیسمونی نوزاد و کودک با بهترین کیفیت و قیمت

در سیسمونی نوزاد و کودک چه وسایلی موجود است؟

سیسمونی نوزاد دارای اقلام متنوع و متعددی می باشد که از مهم ترین آنها می توان به لباس، تختخواب، گهواره، ظروف غذا، کالسکه، صندلی غذا و … اشاره نمود. لازم به ذکر است که هر کدام از این وسایل خود دارای نمونه های مختلفی بر حسب مدل و کاربردشان می باشد که در اینجا به دو مورد آن اشاره می کنیم.

کالسکه اسپرینگ

کالسکه از وسایل ضروری برای کودک می باشد که جابجایی کودک در بیرون از منزل را بسیار راحت و از سمت دیگر امنیت او را برقرار می نماید. کالسکه اسپرینگ از کالسکه های پرطرفدار می باشد که اغلب به صورت سه و چهار تیکه شامل کیف وسایل نوزاد، محفظه مواد غذایی، کریر و کالسکه در بازار موجود می باشد. از این کالسکه می توان از بدو تولد نوزاد تا هنگامی که وزن او به 13 کیلوگرم برسد، استفاده نمود. از قابلیت های کالسکه اسپرینگ موارد زیر می باشد:

  • در اوایل نوزادی می توان از آن به عنوان صندلی ماشین نیز استفاده نمود.
  • این وسیله در سه حالت نشسته، نیمه خواب و خواب قابل تنظیم است.
  • چرخ‌ های آن قابلیت جدا شدن را دارند.

تهیه سیسمونی نوزاد و کودک با بهترین کیفیت و قیمت

صندلی غذا سوپر بیبی

غذا خوردن نوزاد و کودک اغلب از شش ماهگی شروع می شود که باید راحتی، لذت بردن نوزاد از غذا خوردن و آشنایی آن با آداب غذا خوردن رعایت گردد که بدین منظور می توان از صندلی غذا کودک استفاده نمود. صندلی غذا سوپر بیبی محصولی منحصر به فرد است که علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی برخوردار است که از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع در 6 حالت مختلف را دارد.
  • با هر میز غذایی به راحتی می توان آن را تنظیم کرد.
  • دو سینی تو در تو دارد که شستشوی هر دوی آنها بسیار ساده می باشد.
  • پشتی این محصول در 3 حالت مختلف قابل تنظیم می باشد.

تهیه سیسمونی نوزاد و کودک با بهترین کیفیت و قیمت

ما می دانیم که خرید برای کودک شما می تواند دردسرساز باشد، به همین دلیل است که ما مفتخریم که مجموعه کاملی از مزایای را برای آسان تر کردن زندگی شما ارائه می دهیم. با تخفیف، ارسال رایگان و حتی پرداخت درب منزل برای کسانی که در تهران زندگی می کنند، ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم که محصولات مورد نیاز خود را بدون نیاز به خروج از منزل خود تهیه کنید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.