تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 1331

تهران| استقرار ۱۶۰ آتش‌نشان در مسیر تشییع پیکر "سردار سلیمانی"

تهران| استقرار ۱۶۰ آتش‌نشان در مسیر تشییع پیکر "سردار سلیمانی"

تهران| استقرار ۱۶۰ آتش‌نشان در مسیر تشییع پیکر “سردار سلیمانی” سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تمهیدات این سازمان برای تأمین ایمنی مراسم وداع و تشییع پیکر “شهید سردار قاسم سلیمانی” و دیگر شهدای حمله ترویستی آمریکا خبر داد و گفت: در روز تشییع، ۱۶۰ آتش‌نشان در ۶۰ نقطه تهران مستقر می‌شوند. – اخبار اجتماعی – سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی دو مراسم وداع و تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهید وی اظهار کرد: آتش‌نشانان تهرانی در مراسم وداعی که امشب (۱۵ دی) در مصلی تهران برگزار می‌شود، در ۲۵ نقطه با استفاده از ۳۰ دستگاه خودرو (۱۸ دستگاه خودروی سنگین و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت) در معیت ۱۵۰ نفر در بخشهای داخلی و اطراف مصلی تهران مستقر می‌شوند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: حضور آتش‌نشانان از ساعت ۱۷ آغاز شده و تا پایان مراسم و عادی شدن تردد ادامه دارد همچنین تعدادی از فرماندهان و مدیران ارشد عملیات، با خودروهای در اختیار، ضمن گشت‌زنی در محدوده مدنظر، وضعیت ایمنی را کنترل می‌ک..

تهران| استقرار ۱۶۰ آتش‌نشان در مسیر تشییع پیکر "سردار سلیمانی"

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تمهیدات این سازمان برای تأمین ایمنی مراسم وداع و تشییع پیکر "شهید سردار قاسم سلیمانی" و دیگر شهدای حمله ترویستی آمریکا خبر داد و گفت: در روز تشییع، ۱۶۰ آتش‌نشان در ۶۰ نقطه تهران مستقر می‌شوند.

تهران| استقرار 160 آتش‌نشان در مسیر تشییع پیکر "سردار سلیمانی" – اخبار اجتماعی –

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی دو مراسم وداع و تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهید وی اظهار کرد: آتش‌نشانان تهرانی در مراسم وداعی که امشب (۱۵ دی) در مصلی تهران برگزار می‌شود، در ۲۵ نقطه با استفاده از ۳۰ دستگاه خودرو (۱۸ دستگاه خودروی سنگین و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت) در معیت ۱۵۰ نفر در بخشهای داخلی و اطراف مصلی تهران مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: حضور آتش‌نشانان از ساعت ۱۷ آغاز شده و تا پایان مراسم و عادی شدن تردد ادامه دارد همچنین تعدادی از فرماندهان و مدیران ارشد عملیات، با خودروهای در اختیار، ضمن گشت‌زنی در محدوده مدنظر، وضعیت ایمنی را کنترل می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی و دیگر شهدای حمله ترویستی آمریکا تصریح کرد: ۱۸۰ آتش‌نشانان تهرانی به همراه ۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت (۳۸ دستگاه خودروی سنگین، هفت دستگاه خودروی سبک و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت) در ۶۰ نقطه از ساعت ۶ صبح فردا (۱۶ دی) مستقر می‌شوند.

ملکی افزود: استقرار آتش‌نشانان تهران تا پایان مراسم، تخلیه معابر و عادی شدن تردد ادامه دارد و مدیران عملیاتی نیز به مانند مراسم امشب، با خودروهای در اختیار تمام مسیرها را تحت پوشش قرار داده و به رصد وضعیت ایمنی می‌پردازند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به حضور خودجوش آتش‌نشانان غیرشیفت در دو مراسم مذکور، از شهروندانی که در این مراسمها حضور پیدا می‌کنند، خواست مانند همیشه همکاری خوبی با نیروهای امدادی مخصوصاً آتش‌نشانان داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، ضمن حفظ خونسردی، مراتب را به نیروهای مستقر یا سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

برگزاری آزمون عملی جذب نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی تهرانانجام ۷۲ هزار ماموریت توسط آتش‌نشانی تهران در سال ۹۷

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.