تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 67849

تنها دو سال با ورود اولین کامیون برقی به بازار فاصله داریم

تنها دو سال با ورود اولین کامیون برقی به بازار فاصله داریم

تنها دو سال با ورود اولین کامیون برقی به بازار فاصله داریمشرکت تولید خودروهای سنگین مان آلمان اعلام کرد اولین کامیون برقی خود را در سال ۲۰۲۴ میلادی به شکل انبوه تولید خواهد کرد.
شرکت تولیدکننده خودروه..

تنها دو سال با ورود اولین کامیون برقی به بازار فاصله داریم

شرکت تولید خودروهای سنگین مان آلمان اعلام کرد اولین کامیون برقی خود را در سال ۲۰۲۴ میلادی به شکل انبوه تولید خواهد کرد.

شرکت تولیدکننده خودروهای سنگین مان آلمان که هم‌اکنون ۸۹.۷۲ درصد سهام آن به گروه خودروسازی فولکس واگن تعلق دارد گفت اولین کامیون الکتریکی خود را در ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی تولید و به بازار عرضه خواهد کرد. مدیران این شرکت همچنین از تصمیم خود برای دو برابر کردن حاشیه سود طی چند سال آینده خبر دادند و اعلام کردند با دو برابر کردن حاشیه سود و رساندن آن به ۸ درصد می‌توانند به منابع مالی ضروری برای آغاز پروژه تولید محصولات الکتریکی دست پیدا کنند.

تولید اولین کامیون برقی تا سال ۲۰۲۴

طی سال‌های گذشته بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان برای الکتریکی کردن محصولات خود سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را به انجام رساندند تا بتوانند تا سال ۲۰۳۰ میلادی به یک خودروساز تمام الکتریکی تبدیل شوند. الکتریکی کردن محصولات فقط مختص خودروهای سواری سبک و شاسی بلندها نبوده و به تازگی تولیدکنندگان خودروهای سنگین نیز در این حوزه پروژه‌های بزرگی را آغاز کردند.

در همین راستا شرکت تولید خودروهای سنگین مان آلمان اعلام کرد در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی طرح تولید انبوه اولین کامیون الکتریکی این شرکت آغاز خواهد شد. البته در حال حاضر مشخص نیست این کامیون الکتریکی دقیقا در چه زمانی روانه بازار خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.