تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 62471

تمسخر اپل توسط ایلان ماسک با معرفی یک سوت ۵۰ دلاری!

تمسخر اپل توسط ایلان ماسک با معرفی یک سوت ۵۰ دلاری!

تمسخر اپل توسط ایلان ماسک با معرفی یک سوت ۵۰ دلاری!اپل اخیرا یک پارچه نظافت ۱۹ دلاری را به بازار عرضه کرد که انتقادات زیادی را به همراه داشت. در همین راستا ایلان ماسک به تازگی با معرفی یک سوت ۵۰ دلاری..

تمسخر اپل توسط ایلان ماسک با معرفی یک سوت ۵۰ دلاری!

اپل اخیرا یک پارچه نظافت ۱۹ دلاری را به بازار عرضه کرد که انتقادات زیادی را به همراه داشت. در همین راستا ایلان ماسک به تازگی با معرفی یک سوت ۵۰ دلاری این شرکت را به سخره گرفت.

شرکت اپل مدتی قبل یک پارچه نظافت ۱۹ دلاری را به بازار عرضه کرد که مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفت. در همین راستا ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا به تازگی در صفحه توییتری خود یک سوت ۵۰ دلاری را با نام Cyberwhistle معرفی کرد و از دنبال‌کنندگان خود خواست تا این محصول جدید تسلا را خریداری کنند. وی همچنین با مقایسه این سوت با پارچه نظافت ۱۹ دلاری اپل آن را به سخره گرفت.

معرفی سوت ۵۰ دلاری توسط تسلا

سوت

سوت جدید تسلا در واقع یک محصول کلکسیونی بوده که از جنس فولاد ضد زنگ طبی و پوشش صیقلی بهره می‌برد. همچنین طراحان تسلا این محصول را با الهام از سایبر تراک (Cybertruck) طراحی کردند. ایلان ماسک با انتشار یک توییت دیگر از کاربران خواست تا به جای پارچه مسخره اپل پول خود را برای خرید سوت تسلا صرف کنند. گفتنی است از آنجایی که محصول جدید تسلا به شکل محدود عرضه شده در همان ساعات اولیه موجودی آن به پایان رسید. همچنین امکان خرید این سوت ۵۰ دلاری با سرویس اپل Pay نیز برای کاربران فراهم شده بود.

در حال حاضر جزئیاتی از زمان تحویل سوت Cyberwhistle به مشتریان منتشر نشده، اما به احتمال زیاد این سوت زودتر از سایبرتراک به دست مشتریان خواهد رسید؛ چرا که تسلا در سال ۲۰۱۹ از سایرتراک پرده‌برداری کرد، اما این خودرو هنوز به شکل عمومی به بازار عرضه نشده است.

سوت

سوت تسلا همانند تنگ ۱۵۰ دلاری و ماگ ۳۰ دلاری جزو محصولات سبک زندگی این شرکت خودروسازی محسوب می‌شود. گفتنی است ایلان ماسک در گذشته نیز چندین بار شرکت اپل را به سخره گرفته بود؛ برای مثال وی در پرونده اپیک گیمز مدیران اپل و کمیسیون ۳۰ درصدی آنها در اپ استور را مورد انتقاد قرار داده بود.

گفتنی است تسلا با معرفی این سوت علاوه بر تمسخر اپل به سوت‌زنان این شرکت نیز طعنه زد؛ در واقع طی ماه اخیر جسیکا بارازا، یکی از کارکنان زن کارخانه تسلا واقع در فرمانت کالیفرنیا از این شرکت خودروسازی به دلیل آزارهای جنسی و شرایط سخت محیط کار شکایت کرده بود. طبق ادعای این کارمند، هنگام کار در شیفت‌های شبانه کار در تسلا، هر شب مور آزار کلامی و فیزیکی سایر کارمندان قرار می‌گرفت.

منبعengadgetمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.