تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 59852

تمام مشخصات گوشی آنر X30 مکس قبل از رونمایی لو فت

تمام مشخصات گوشی آنر X30 مکس قبل از رونمایی لو فت

تمام مشخصات گوشی آنر X30 مکس قبل از رونمایی لو فتاین روزها اخبار زیادی حول گوشی مورد انتظار آنر X30 مکس منتشر می‌شود و حالا شاهد افشای مشخصات فنی این گوشی از یک منبع معتبر هستیم.
چند ساعت پیش یک منبع ..

آنر X30 مکستمام مشخصات گوشی آنر X30 مکس قبل از رونمایی لو فت

این روزها اخبار زیادی حول گوشی مورد انتظار آنر X30 مکس منتشر می‌شود و حالا شاهد افشای مشخصات فنی این گوشی از یک منبع معتبر هستیم.

چند ساعت پیش یک منبع معتبر در شبکه Weibo دست به انتشار تصویری از گوشی آنر X30 مکس زد که بخش قابل توجهی از مشخصات فنی این محصول را لو می‌داد (این پست به سرعت از این شبکه اجتماعی حذف شد). مشخصات لو رفته در این تصویر با افشاگری‌های قبلی، تطابق دارد و به همین دلیل می‌توان تا حد زیادی به آن استناد کرد.

بر اساس این تصویر، گوشی آنر X30 مکس دارای نمایشگر بزرگ ۷.۰۹ اینچی با ابعاد ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) است و شامل یک ناچ در قسمت بالایی می‌شود. نسبت صفحه نمایش به حاشیه حفاظتی هم ۹۰% عنوان شده که راضی کننده است. گفته می‌شود پنل نمایشگر دارای الگوی چیدمان پیکسلی RGBW است و طیف رنگی DCI – P3 دارد.

روشنایی تصویر X30 مکس می‌تواند تا میزان ۲ نیت کاهش پیدا کند. صفحه نمایش این گوشی قادر به ساطع کردن نور خفیف آبی (برای دید بهتر) است و علاوه بر آن شامل چندین حالت متفاوت برای حفاظت از چشم و یک الگوریتم ویدئویی می‌شود.

آنر X30 مکس

این گوشی در بخش صوتی هم قدرتمند ظاهر شده است. گوشی جدید آنر به اسپیکرهای دوگانه قدرت گرفته از فناوری صوتی Histen Sound خود کمپانی آنر مجهز است که می‌تواند صدایی با حداکثر حجم ۷۸ دسی‌بل را تولید کند.

عملکرد پردازشی آنر X30 مکس بر عهده تراشه MediaTek Dimensity 900 است که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. ضمنا فناوری‌های «تقویت گرافیک» (GPU Turbo X) و «حافظه رم مجازی» برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند.

ایکس ۳۰ مکس در ستاپ پشتی دوربین، مجهز به یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل (از نوع Wide) و یک دوربین ۲MP فوکوس (Depth) است که به صورت عمودی ردیف شده‌اند. در جلوی گوشی و درون ناچ هم یک دوربین ۸MP مخصوص سلفی جاگذاری شده است.

از دیگر امکانات این تلفن هوشمند می‌توان به NFC چند منظوره، سنسور اثر انگشت کناری، سیستم تشخیص چهره، سیستم مشاهده همزمان چند صفحه به صورت هوشمند، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فست شارژ ۲۲.۵ واتی اشاره کرد.

در نهایت هم باید به ابعاد گوشی آنر X30 مکس بپردازیم که ۱۷۴.۳۷ در ۸۴.۹۱ در ۸.۳ میلی متر است و در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای تیتانیومی به فروش می‌رسد.

شرکت Honor تا به امروز هیچ خبر رسمی از این گوشی سایز عرضه نکرده است. طبق شایعات منتشر شده در اوایل نوامبر (پیش از فستیوال خرید چین) از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.