تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
کد خبر : 74006

تمام مشخصات گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ لو رفت

تمام مشخصات گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ لو رفت

تمام مشخصات گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ لو رفتفهرست کاملی از مشخصات گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ، گوشی تاشو مورد انتظار سامسونگ توسط یک افشاگر معتبر منتشر و مورد تایید قرار گرفت.
طی چند ماه گذشته، گمانه‌زنی‌ها..

تمام مشخصات گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ لو رفت

فهرست کاملی از مشخصات گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ، گوشی تاشو مورد انتظار سامسونگ توسط یک افشاگر معتبر منتشر و مورد تایید قرار گرفت.

طی چند ماه گذشته، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۴ جریان داشته است. اما هم‌اکنون، لیستی کامل از مشخصات این دستگاه منتشر شده که به شایعات پایان می‌دهد.

یک افشاگر باسابقه به‌نام “Ice Universe” ادعا کرده که این مشخصات لو رفته، ۱۰۰% دقیق و قابل اعتماد هستند. به گفته این منبع، گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ به نمایشگر ۷.۶ اینچی AMOLED تاشو با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. این صفحه‌نمایش با استفاده از رزولوشن +QXGA، احتمالا وضوحی مشابه با نسل گذشته (۲۲۸۰X1768) دارد.

در کنار نمایشگر، صفحه‌نمایش دوم و بیرونی این گوشی ابعادی ۶.۲ اینچی با رزولوشن AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. گلکسی زد فولد ۴ به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر استفاده می‌کند. این باتری از یک شارژر ۲۵ واتی نیرو می‌گیرد. در بخش نرم‌افزاری نیز Galaxy Z Fold 4 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1.1 سامسونگ عرضه خواهد شد.

تمام مشخصات گلکسی زد فولد 4 سامسونگ لو رفت

این منبع در نهایت مدعی شده که زد فولد ۴ به مجموعه سه‌گانه دوربین در قاب پشتی مجهز خواهد بود که شامل سنسورهای عریض ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر است. هم‌چنین در پنل بیرونی یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و در قسمت داخلی نیز سنسور ۴ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

اکنون که تقریبا تمامی مشخصات گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ فاش شده، می‌توان روی کاغذ این مدل را با نسل گذشته مقایسه کرد. بر اساس فهرست بالا، نسل جدید در مقایسه با Z Fold 3، از چیپست قدرتمندتری بهره می‌گیرد و دوربین‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض آن نیز به ترتیب با وضوح بالاتر و افزایش برد زوم اپیتکال همراه خواهد بود. هم‌چنین به‌نظر می‌رسد که زد فولد ۴، با بهره‌گیری از آخرین نسخه اندروید وارد بازار می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.