تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 68727

تمام مشخصات آیفون SE 2022، دو روز پیش از رونمایی لو رفت

تمام مشخصات آیفون SE 2022، دو روز پیش از رونمایی لو رفت

تمام مشخصات آیفون SE 2022، دو روز پیش از رونمایی لو رفتمینگ چی کو تمام اطلاعات و مشخصات فنی آیفون SE 2022 اپل را دو روز مانده به رونمایی رسمی این گوشی فاش کرد. رویداد اپل ۱۷ اسفند برگزار می‌شود.
انتظا..

تمام مشخصات آیفون SE 2022، دو روز پیش از رونمایی لو رفت

مینگ چی کو تمام اطلاعات و مشخصات فنی آیفون SE 2022 اپل را دو روز مانده به رونمایی رسمی این گوشی فاش کرد. رویداد اپل ۱۷ اسفند برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود اپل پس فردا، ۱۷ اسفند ماه از نسل جدید آیفون اس ای رونمایی کند. اگر شایعات درست باشد، این گوشی آیفون SE 2022 یا آیفون SE 3 نام خواهد داشت. اما در فاصله‌ی ۴۸ ساعت مانده به برگزاری این رویداد، مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی اپل جزئیات مهمی را در مورد طراحی، تراشه و رنگ‌بندی این آیفون اقتصادی فاش کرده است.

آیفون SE 2022 ؛ همان نسخه قبلی با اینترنت ۵G

به نقل از کو، آیفون اس ای ۲۰۲۲ ظاهری شبیه به نسل گذشته‌ی خودش که سال ۲۰۲۰ عرضه شد دارد. مثل همان مدل، این گوشی نیز در چندین رنگ و در نسخه‌های ۶۴،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. رنگ‌بندی این گوشی شامل رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز می‌شود.

آیفون SE 2022

اما در قلب تپنده آن چیپست A15 Bionic اپل حضور دارد که اتصال ۵G را هم به همراه دارد. کو می‌گوید تولید انبوه آیفون جدید اپل از ماه جاری میلادی خواهد شد و انتظار می‌رود در سال جاری میلادی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون نسخه از آن فروخته شود.

به نظر می‌رسد که اضافه شدن پشتیبانی از اینترنت ۵G بزرگ‌ترین پیشرفت نسل جدید آیفون SE نسبت به نسل گذشته‌ی خودش باشد. طبق گزارش‌های قبلی، آیفون SE 2022 از همان نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD و یک دکمه‌ی هوم فیزیکی در پایین آن قرار خواهد داشت که حسگر اثر انگشت Touch ID را درون خودش گنجانده است.

اپل در رویداد دو روز آینده‌ی خودش از محصولات دیگری نیز رونمایی می‌کند. تبلت آیپد ایر ۵ با امکانات ارتقا یافته‌ای مثل چیپست A15 Bionic، پشتیبانی از شبکه ۵G، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فیس‌تایم در جلو و پشتیبانی از Center Stage رونمایی می‌شود. دیگر محصولات احتمالی اپل شامل مک بوک ایر با قدرت‌گیری از تراشه M2، نسخه ۲۳ اینچی آی مک با نمایشگر HDR و تراشه‌های M1 Pro/Max و همچنین مک مینی جدید با چیپست M1 Pro/Max می‌شوند.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.