تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 55956

تمام مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند شد

تمام مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند شد

تمام مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند شدتمام مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند شد. همچنین این برند لوکس قصد دارد ۸ خودرو برقی جدید را طی چند سال آینده به بازار عرضه کن..

هیوندای جنسیستمام مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند شد

تمام مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند شد. همچنین این برند لوکس قصد دارد ۸ خودرو برقی جدید را طی چند سال آینده به بازار عرضه کند.

امروزه خودروسازان بزرگ با سرعت چشمگیری به دنبال الکتریکی کردن محصولات خود هستند و در همین راستا شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تمام مدل‌های Genesis این شرکت تا سال ۲۰۳۰ میلادی یعنی حدود ۹ سال دیگر الکتریکی خواهند شد.

الکتریکی شدن تمام مدل‌های هیوندای جنسیس

Genesis به عنوان برند لوکس هیوندای در سال ۲۰۱۵ میلادی تاسیس شد تا بتواند با عرضه خودروهای لوکس با برندهایی چون بی ام و، مرسدس بنز و لکسوس به رقابت بپردازد. اکنون این خودروساز بزرگ کره‌ای قصد دارد با انجام سرمایه‌گذاری گسترده روی تولید انبوه خودروهای برقی روی آورد. در حال حاضر مدل‌های جنسیس حدود ۳ درصد از کل فروش هیوندای را شامل می‌شود، اما این خودرساز قصد دارد با معرفی ۸ مدل خودرو برقی جدید به آمار فروش ۴۰۰ هزار دستگاه دست پیدا کند.

گفتنی است هیوندای اخیرا مدل الکتریکی جنسیس GV60 را برای بازار کره جنوبی معرفی کرد که در سال جاری در این کشور و از سال ۲۰۲۲ میلادی در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.