تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 67695

تماشا کنید: وقتی گلکسی S22 اولترا به زیر چرخ‌های خودرو می‌رود

تماشا کنید: وقتی گلکسی S22 اولترا به زیر چرخ‌های خودرو می‌رود

تماشا کنید: وقتی گلکسی S22 اولترا به زیر چرخ‌های خودرو می‌رودامروز می‌خواهیم ابتدا مقاومت گلکسی S22 اولترا را با انداختنش به زیر چرخ‌های خودرو بسنجیم و در ادامه آن را کالبدشکافی کنیم.
تا به حال تست‌ها..

تماشا کنید: وقتی گلکسی S22 اولترا به زیر چرخ‌های خودرو می‌رود

امروز می‌خواهیم ابتدا مقاومت گلکسی S22 اولترا را با انداختنش به زیر چرخ‌های خودرو بسنجیم و در ادامه آن را کالبدشکافی کنیم.

تا به حال تست‌های مقاومت مختلفی برای گلکسی اس ۲۲ – Galaxy S22 و نسخه پلاسش انجام شده و ویدیوهایشان در شبکه‌های اجتماعی در دسترس هستند. اما امروز می‌خواهیم گلکسی اس ۲۲ اولترا را به یک چالش سخت وارد کنیم و ببینیم آیا پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند از زیر چرخ‌های یک اتوموبیل جان سالم به در ببرد یا خیر.

گلکسی S22 اولترا

تست‌های دوام و مقاومت اس ۲۲ اولترا نتایج مشابه زیادی با دو نسخه دیگر یعنی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس دارد. نسخه اولترا در تماس کوتاه مدت با آب به هیچ مشکلی بر نخورد که البته با توجه به گواهی IP68 دیوایس این موضوع جای تعجب ندارد؛ اما در تست خراشیدگی خط و خش‌هایی روی صفحه در سطح ۶ موس ایجاد شدند. این در حالی است که تمامی گوشی‌های سری اس ۲۲ از محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس پلاس برخوردارند و در اس ۲۲ و نسخه پلاس این خراشیدگی‌ها در سطح ۸ ایجاد می‌شدند. ظاهرا لبه‌های خمیده گلکسی S22 اولترا سبب آسیب‌پذیری بیشتر دستگاه شده است.

فریم دور دیوایس، حلقه‌های دور لنز دوربین، لبه خشاب سیم‌کارت و انتهای اس پن همگی از آلومینیوم ساخته شده‌اند. حسگر تشخیص اثر انگشت اولتراسونیک حتی پس از ایجاد خط و خش روی نمایشگر همچنان به خوبی و بدون خطا کار می‌کند. تلاش ما برای خم کردن بدنه گلکسی اس ۲۲ اولترا بی نتیجه ماند و بدنه هیچ‌گونه انحنایی پیدا نکرد. تست نهایی نیز مربوط به عبور چرخ‌های خودرو از روی پرچمدار بزرگ سایز سامسونگ بود که در نهایت تنها چند خراشیدگی روی صفحه نمایش ایجاد شد اما خبری از آسیب ساختاری نیست. این مقاومت سبب می‌شود تا گلکسی S22 اولترا نمره ۹.۵ از ۱۰ را کسب کند.

حالا به کالبدشکافی این گوشی می‌رسیم که با باز کردن قاب پشتی آغاز می‌شود. هر برش دوربین ایجاد شده روی قاب پشتی با اعمال کمی گرما جدا شده و با باز کردن ۱۵ پیچ به NFC، کابل شارژ وایرلس، کابل‌های باتری و خشاب اس پن می‌رسیم. با کنار زدن چند کابل دیگر مین‌بورد دیوایس آزاد می‌شود.

تماشای میزان فضایی که چهار دوربین روی بورد اصلی اشغال کرده‌اند جالب است. تمامی سنسورها به‌جز فوق عریض مجهز به OIS هستند. اگر کمی بیشتر به عمق برویم به دو اسپیکر می‌رسیم و در کنار آن‌ها باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری گلکسی S22 اولترا به چشم می‌خورد. این باتری به وسیله چسب متصل شده و هیچ اهرمی برای خارج کردن آسان آن وجود ندارد. بنابراین بایستی از الکل استفاده کنیم تا بتوانیم باتری را از محل خود خارج کنیم.

زیر باتری محفظه بخار تعبیه شده و یک فیلم محافظ از سنسور تشخیص اثر انگشت در برابر آسیب‌های احتمالی مراقبت می‌کند. با خارج کردن نمایشگر باید بدانید به میزان زیادی چسب احتیاج خواهد بود تا دوباره نمایشگر بزرگ گلکسی اس ۲۲ اولترا در جای خود فیکس شود. در مجموع نمره تعمیرپذیری بزرگترین پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ ۷.۵ از ۱۰ خواهد بود.

منبعGSM Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.