تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۴۹
کد خبر : 65982

تماشا کنید: هنسی ونوم F5 سرعت بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را در پیست ثبت کرد

تماشا کنید: هنسی ونوم F5 سرعت بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را در پیست ثبت کرد

تماشا کنید: هنسی ونوم F5 سرعت بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را در پیست ثبت کرد موشک زمین به زمین هنسی ونوم F5 آماده شلیک است. این خودرو در پیست سرعتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده است..

تماشا کنید: هنسی ونوم F5 سرعت بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را در پیست ثبت کرد

موشک زمین به زمین هنسی ونوم F5 آماده شلیک است. این خودرو در پیست سرعتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده است که در ویدیو می‌توانید ببینید.

هنسی ونوم F5، پروژه‌ای جاه طلبانه‌ای بود که از همان ابتدا هم قصد داشت ورود پر سر و صدای خود را به همگان اعلام کند. این خودرو فقط در تعداد ۲۴ عدد ساخته شده است و اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را داشته باشید، باید بیشتر از ۲ میلیون دلار هزینه کنید. شرکت سازنده در ابتدای کار، سرعت این ابر خودرو را در حدود ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید :نسخه تولیدی هنسی ونوم F5 معرفی شد

البته که موتور هشت سیلندر خورجینی ۶.۶ لیتری این خودرو هم با همه مهربان نیست و باید مهارت زیادی برای کنترل قدرت ۱,۸۰۰ اسب بخاری آن را داشته باشید. همچنین پیشرانه‌ی این خودرو از فناوری بلوک LS بهره می‌برد. این موضوع باعث می‌شود که بلوک آلومینیومی آن، به اندازه یک پیشرانه‌ی بلوک آهنی استحکام داشته باشد. همچنین سلامت پیشرانه را در دور موتورهای بالا تضمین می‌کند و باعث می‌شود خم به ابرو نیاورد.

هنسی ونوم F5

قدرت واقعی هنسی ونوم F5 آشکار خواهد شد

این سوپرکار، به تازگی از تست‌های داینو بیرون‌ آمده و آماده است که قدرت واقعی خود را در تست‌های خیابانی هم به نمایش بگذارد. پیست جانی بومر در ایالت فلوریدا، میزبان این هیولای ۴ اگزوزه بود. زمانی که حالت F5 در این هایپرکار فعال می‌شود، تازه قدرت واقعی خود را به نمایش می‌گذارد. این خودرو ۵ حالت برای رانندگی دارد ولی در حالت F5 نشان می‌دهد که چقدر می‌تواند با آسفالت بی‌رحم باشد. این تست در همین حالت رانندگی، انجام شده است.

بیش از این شما را منتظر این هیولای آمریکایی نمی‌گذاریم. این شما و این هم تست درگ هنسی ونوم F5 در پیست.

منبع :topgearمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.