تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
کد خبر : 584405

تماشا کنید: شایعات درباره ایرپادز پرو 2 و هر آنچه درباره این هدفون بی سیم اپل می‌دانیم

تماشا کنید: شایعات درباره ایرپادز پرو 2 و هر آنچه درباره این هدفون بی سیم اپل می‌دانیم

تماشا کنید: شایعات درباره ایرپادز پرو 2 و هر آنچه درباره این هدفون بی سیم اپل می‌دانیم احتمالا هدفون بی سیم اپل ایرپادز پرو 2 در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. در این ویدیو نگاهی به شایعات پیرامون Airpods Pro 2 می‌اندازیم. ایرپادزها جزو پرفروش ترین محصولات اپل و همچنین محبوب‌ترین هدفون‌های بی سیم جهان محسوب

تماشا کنید: شایعات درباره ایرپادز پرو 2 و هر آنچه درباره این هدفون بی سیم اپل می‌دانیم

احتمالا هدفون بی سیم اپل ایرپادز پرو 2 در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. در این ویدیو نگاهی به شایعات پیرامون Airpods Pro 2 می‌اندازیم.

ایرپادزها جزو پرفروش ترین محصولات اپل و همچنین محبوب‌ترین هدفون‌های بی سیم جهان محسوب می‌شوند. در ماه‌های گذشته اخبار و شایعات گوناگونی درباره معرفی و عرضه نسل جدید این هدفون توگوشی بلوتوثی یعنی ایرپادز پرو 2 به گوش رسید. ایرپادز پرو در اکتبر 2019 معرفی شده بود و حالا زمان آن رسیده که نسل دوم آن روانه بازار شود. حتی اپل در سال گذشته ایرپادز 3 را رونمایی و عرضه کرد، اما همه نگاه‌ها به Airpods Pro 2 است و تمام علاقه‌مندان منتظر معرفی این هدفون بی سیم هستند.

در این مطلب با یک ویدیو نگاهی به شایعات پیرامون ایرپادز پرو 2 انداخته‌ایم و خواهیم دید که تاکنون چه چیزهایی درباره این هدفون بی سیم می‌دانیم:

ویدیوی جمع‌بندی شایعات درباره ایرپادز پرو 2

اپل در ایرپادز 3 ساقه این هدفون را نسبت به نسل قبلی خود کوتاه‌تر کرد و حالا بر اساس شایعات و اخبار منتشر شده، این کمپانی قصد دارد در نسل دوم ایرپادز پرو، ساقه را از این محصول حذف شد تا به این ترتیب زبان طراحی ان به هدفون بیتس فیت پرو شباهت پیدا کند. همچنین شنیده می‌شود که اپل می‌خواهد دکمه فیزیکی را به ایرپادز پرو جدید برگرداند و علاوه بر آن کاربران قادر خواهند بود به کمک ژست‌های حرکتی، همه چیز از جمله دستیار هوشمند اپل یعنی سیری را کنترل کنند.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور محصولات اپل می‌گوید کوپرتینویی‌ها قصد دارند پشتیبانی از سیستم بدون افت کیفیت را به این هدفون بی سیم اضافه کنند و احتمالا برای اولین بار شاهد آن خواهیم بود که هدفون بی سیم اپل از سیستم ALAC پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر این گجت جذاب فقط از فرمت AAC پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمالا فناوری بی سیم دیگری هم در نسل جدید ایرپادز پرو به کار خواهد رفت که امکان پخش موزیک‌های Lossless با نهایت کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ثبت و ردیابی فعالیت‌های ورزشی، سیستم حذف نویز فعال بهبود یافته، عمر باتری بهتر نسبت به قبل، تشخیص ضربان قلب و حالت سمعک برای کمک به شنوایی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که برای Airpods Pro 2 پیش‌بینی می‌شوند. هنوز اخبار دقیقی درباره زمان معرفی و عرضه و همچنین قیمت این هدفون بی سیم اپل منتشر نشده، اما انتظار می‌رود اپل نسل دوم ایرپادز پرو را در اواخر سال جاری میلادی با قیمت 229 دلار روانه بازار کند.

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.