تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 45967

تماشا کنید: جعبه گشایی ویوو ایکس ۶۰ پرو

تماشا کنید: جعبه گشایی ویوو ایکس ۶۰ پرو

تماشا کنید: جعبه گشایی ویوو ایکس ۶۰ پروویوو ایکس ۶۰ پرو یکی از شش عضو سری ایکس ۶۰ شرکت ویوو است که از تراشه پیشرفته اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. این تراشه یک درجه پایین‌تر از نسخه استاندارد اسنپدراگون ۸۸۸ است. این گوشی از یک نمایشگر امولد زیبا با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و اندازه ۶٫۵۶ اینچی بهره می‌برد. البته این تراشه از نرخ تازه‌سازی انطباقی پشتیبانی نمی‌کند، اما باید گفت که گوشی‌های کمی وجود دارند که از این فناوری استفاده می‌کنند. همچنین، این گوشی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد.
دو گوشی هوشمند دیگر نیز وجود دارند که بسیار شبیه به نمونه‌ای هستند که ما در اختیار داریم: نسخه چینی ایکس ۶۰ پرو که دارای یک لنز پریسکوپ اضافی و تراشه اگزینوس است و دیگری ایکس ۶۰ پرو پلاس است که از تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. در هر صورت، ویوو ایکس ۶۰ پرو بیشترین شباهت را به نسخه غیر پرو دارد.
ممکن است متوجه شوید که اگرچه این گوشی هوشمند کوچک نیست، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نسبت به نسل قبل کمی کوچک‌تر است. اگرچه ما نمی‌دانیم که چرا ویوو شارژر سریع ۵۵ واتی را در جعبه این گوشی هوشمند قرار ن..

تماشا کنید: جعبه گشایی ویوو ایکس ۶۰ پرو

ویوو ایکس ۶۰ پرو یکی از شش عضو سری ایکس ۶۰ شرکت ویوو است که از تراشه پیشرفته اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. این تراشه یک درجه پایین‌تر از نسخه استاندارد اسنپدراگون ۸۸۸ است. این گوشی از یک نمایشگر امولد زیبا با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و اندازه ۶٫۵۶ اینچی بهره می‌برد. البته این تراشه از نرخ تازه‌سازی انطباقی پشتیبانی نمی‌کند، اما باید گفت که گوشی‌های کمی وجود دارند که از این فناوری استفاده می‌کنند. همچنین، این گوشی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد.

دو گوشی هوشمند دیگر نیز وجود دارند که بسیار شبیه به نمونه‌ای هستند که ما در اختیار داریم: نسخه چینی ایکس ۶۰ پرو که دارای یک لنز پریسکوپ اضافی و تراشه اگزینوس است و دیگری ایکس ۶۰ پرو پلاس است که از تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. در هر صورت، ویوو ایکس ۶۰ پرو بیشترین شباهت را به نسخه غیر پرو دارد.

ممکن است متوجه شوید که اگرچه این گوشی هوشمند کوچک نیست، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نسبت به نسل قبل کمی کوچک‌تر است. اگرچه ما نمی‌دانیم که چرا ویوو شارژر سریع ۵۵ واتی را در جعبه این گوشی هوشمند قرار نداده است، اما آداپتور ۳۳ واتی دارای سرعت قابل قبولی است. با توجه به اینکه ویوو ایکس ۶۰ پرو پلاس بلندگوی استریو ندارد، می‌توان وجود تنها یک اسپیکر در ایکس ۶۰ پرو را راحت‌تر قبول کرد. حتی اگر هنوز تلخ باشد. آیا ممکن است یک جفت هندزفری در جعبه این تلفن همراه بتواند این ضعف را جبران کند؟

این گوشی هوشمند باریک دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و شیشه است و دارای یک صفحه‌نمایش منحنی، قاب پشتی مات، ظاهری بسیار شیک و ماژول دوربینی است که نشان برند زایس نیز بر روی آن حک شده است. این یک زبان طراحی است که ویوو با موفقیت از آن در سری ایکس ۵۰ استفاده کرده است و در این گوشی هوشمند نیز از آن استفاده کرده است.

ویوو از ماده استفاده‌شده در بدنه پشتی ویوو ایکس ۶۰ پرو به‌عنوان شیشه AG یاد می‌کند که به معنی ماده ضد تابش است. جنس بدنه پشتی باعث می‌شود تا اثرانگشت به‌آسانی منعکس نشود که بسیار عالی است. اما باید گفت که ویوو ایکس ۶۰ پرو دارای یکی از لغزنده‌ترین بدنه‌هایی است که در یک گوشی هوشمند استفاده شده است. جنس این بدنه گوریلا گلس ۶ از شرکت کورنینگ است.

در قسمت پایین ویوو ایکس ۶۰ پرو یک پورت یو اس بی سی قرار دارد که چیز غیرعادی‌ای نیست. در دو طرف این پورت، اسپیکر و میکروفن اصلی قرار دارند. اسلات سیم‌کارت نیز در قسمت پایین این دستگاه وجود دارد. این گوشی از دو سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کند. البته توجه کنید که اسلاتی برای قرارگیری کارت حافظه در داخل بدنه ایکس ۶۰ پرو وجود ندارد. همچنین، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی هوشمند وجود ندارد. شما می‌توانید در زیر جعبه گشایی این دستگاه را مشاهده کرده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.