تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۴۱
کد خبر : 68259

تماشا کنید: تبدیل گوشی شیائومی ردمی K50 به ماشین کنترلی

تماشا کنید: تبدیل گوشی شیائومی ردمی K50 به ماشین کنترلی

تماشا کنید: تبدیل گوشی شیائومی ردمی K50 به ماشین کنترلییک کاربر خلاق در یوتیوب ویدیویی را منتشر کرده که در آن گوشی شیائومی ردمی K50 را با استفاده از اجزای درونی آن به یک ماشین کنترلی تبدیل کرده است.
چ..

تماشا کنید: تبدیل گوشی شیائومی ردمی K50 به ماشین کنترلی

یک کاربر خلاق در یوتیوب ویدیویی را منتشر کرده که در آن گوشی شیائومی ردمی K50 را با استفاده از اجزای درونی آن به یک ماشین کنترلی تبدیل کرده است.

چندی پیش شرکت شیائومی به صورت رسمی از گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ رونمایی کرد و به انتظارهای علاقه‌مندان پایان داد. این گوشی جذاب علاوه بر برخورداری از طراحی ظاهری زیبا، مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی دارد و برای ارائه حداکثر عملکرد در هنگام بازی کردن بهینه شده است. گوشی گیمینگ جدید شیائومی دارای تریگرهای فیزیکی مخصوص بازی، موتور هپتیک CyberEngine X-Axis، اسپیکرهای دوگانه بهینه شده توسط JBL و بدنه پشتی و فریم فلزی است.

ردمی K50

ردمی K50 شیائومی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱، سیستم خنک‌سازی محفظه بخار دوگانه، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX596، دوربین پشتی ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی به همراه لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو، باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر ۱۲۰ واتی، سیستم عامل اندروید ۱۲، سه آنتن وای فای، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

ساخت ماشین کنترلی از گوشی ردمی K50

اما اکنون یک یوتیوبر خلاق، ویدیویی را منتشر کرده که در آن، گوشی ردمی کی ۵۰ را به یک ماشین کنترلی تبدیل کرده است. شاید این موضوع برای شما عجیب و غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما واقعا این یوتیوبر چنین کاری را انجام داده و از یک گوشی گیمینگ، ماشین کنترلی خلق کرده است.

این کاربر ابتدا پنل پشتی گوشی را باز کرده و سپس تمام اجزای داخل دستگاه را از هم جدا کرده است. سپس او از سخت افزار به کار رفته داخل دستگاه مانند تراشه، باتری و موتور هپتیک سایبر انجین و همچنین بدنه گوشی استفاده کرده و یک ماشین کنترلی زیبا و جذاب را ساخت. در نهایت نیز این ماشین کنترلی ساخته شده به وسیله یک گوشی ردمی K50 دیگر و دکمه‌های فیزیکی آن کنترل می‌شود. شما در بالا می‌توانید ویدیوی تبدیل این گوشی گیمینگ شیائومی به ماشین کنترلی را مشاهده کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.