تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 60457

تماشای تصاویر این قاب تیتانیوم/طلا آیفون ۱۳ هوش از سر شما می‌برد

تماشای تصاویر این قاب تیتانیوم/طلا آیفون ۱۳ هوش از سر شما می‌برد

تماشای تصاویر این قاب تیتانیوم/طلا آیفون ۱۳ هوش از سر شما می‌برداگر تا به حال تصور می‌کردید آیفون ۱۳ بالاتر از بودجه‌ی شما قرار دارد، متاسفانه خبر بدی برایتان داریم و آن هم قاب تیتانیوم/طلا برای پرچمد..

قاب طلایی آیفون 13تماشای تصاویر این قاب تیتانیوم/طلا آیفون ۱۳ هوش از سر شما می‌برد

اگر تا به حال تصور می‌کردید آیفون ۱۳ بالاتر از بودجه‌ی شما قرار دارد، متاسفانه خبر بدی برایتان داریم و آن هم قاب تیتانیوم/طلا برای پرچمدار جدید اپل است!

این روزها قطعا یکی از سرگرمی های کاربران دنیای دیجیتال، گشتن در میان سیل انبوه کالاهای مختلف در فروشگاه‌های آنلاین است و با عرضه مداوم محصولات جدید توسط غول‌های تکنولوژی، همواره چیزی وجود دارد که شما حسرت خرید آن را بخورید! پرچمداران دنیای موبایل قطعا یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های این لیست هستند و البته آیفون‌ های اپل نیز جایگاه ویژه@ای در قلب طرفداران دنیای موبایل دارند.

اگر تا به حال تصور می‌کردید که آیفون‌ های اپل قیمتی فضایی دارند و خارج از بودجه خرید شما محسوب می‌شوند، متاسفانه باید بگویم که هنوز دقیق نگشته‌اید و آیتم‌های لاکچری‌تری وجود دارند که آیفون های اپل را حتی از قبل هم دست‌نیافتنی‌تر می‌کنند! با عرضه جدیدترین پرچمداران اپل یعنی سری آیفون ۱۳ حالا کمپانی‌های ساخت لوازم جانبی لوکس به سراغ این محصول رفته‌اند و مطلبی که امروز برایتان آماده کرده‌ایم مربوط به یک آیفون ۱۳ قرار گرفته در قاب پوشیده شده از تیتانیوم و روکش طلاست!

قاب طلایی آیفون ۱۳ با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

قاب طلایی آیفون 13

اگر الماس هم به این مجموعه اضافه می‌شد قطعا شاهد یک موزه جواهرات سیار در جیب کاربران بودیم و از حیث قیمت همانطور که احتمالا حدس می‌زنید، قرار نیست با رقم معقولی مواجه شویم. علاوه بر زیبایی، گران بودن این وسیله نیز هوش از سر شما خواهد برد و اگر شما برای خرید مدل ۵۱۲ گیگابایتی آیفون ۱۳ لازم است که ۱۰۹۹ دلار پرداخت کنید، قاب طلایی آیفون ۱۳ این رقم را سه برابر خواهد کرد!

قاب طلایی آیفون 13

برند Alter Ego که توسط کمپانی بین‌المللی Gray طراحی شده است، این محصول را در قالب مجموعه‌ای از قاب‌های لاکچری آیفون ۱۳ با قیمت ۲ هزار و ۶۹۹ دلار به فروش می‌رساند! البته اگر تا همینجا هم از محتویات جیب خود ناامید نشده‌اید، لازم است اضافه کنیم که قاب طلایی آیفون ۱۳ ارزان‌ترین مدل این سری محسوب می‌شود و مدل رنگی آن که تحت نام Aurora به فروش می‌رسد، قیمتی معادل ۳ هزار و ۱۹۹ دلار خواهد داشت!

Alter Ego برای آنهایی که می‌خواهند متفاوت باشند!

قاب طلایی آیفون 13

کمپانی سازنده شعار تبلیغاتی جاه‌طلبانه‌ای نیز برای محصول خود در نظر گرفته و آن هم این است که “دیگران خیره خواهند شد، بگذارید وقتی که آنها می‌گذارند ارزشش را داشته باشد!”.

شرکت Gray در تبلیغات خود مدعی شده که برند آلتر ایگو با الهام از افرادی که خلاف جریان جامعه شنا می‌کنند بنا نهاده شده و هدف آن این است که استانداردهای فعلی را بالاتر ببرد.

ALTER EGO گوشی هوشمند شما را به یک وسیله قدرتمند تبدیل می‌کند که می‌تواند هر نمایشی را متوقف کند. پنهان شدن دیگر جزو گزینه‌های روی میز نیست!

از حیث فنی لازم است بدانید که قاب طلایی آیفون ۱۳ از طریق برش سی ان سی و با ابزارهای دقیق کامپیوتری طراحی شده است و آلیاژ تیتانیومی آن دارای استانداردهای مورد تایید صنعت هوافضاست (تیتانیوم گرید ۵ که با نام ۶Al4V نیز شناخته می‌شود). یک لایه از طلا با به کارگیری رویکرد PVD روی آن را می‌پوشاند و و یک سطح دیگر نیز به عنوان تکسچر مکانیکی، روی آنها کشیده می‌شود.

قاب طلایی آیفون 13

PVD اجازه می‌دهد که سازندگان از لایه‌های بسیار نازک طلا با سطح نرم و روان بر روی محصولات خود استفاده کنند. قاب طلایی آیفون ۱۳ که توسط این کمپانی تنها ۵۰۰ عدد از آن تولید شده، در سراسر جهان به فروش خواهد رسید و کاربران برای گوشی های آیفون ۱۳ آیفون، ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانند آن را سفارش دهند.

قاب طلایی آیفون 13

فعالیت در زمینه تولید بندهای اپل واچ، کیف پول‌های سخت افزاری رمز ارز و لوازم جانبی لوکس از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.