تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 59923

"تل ماسه" با ۵ میلیون دلار اکرانش را در آمریکا شروع کرد

"تل ماسه" با ۵ میلیون دلار اکرانش را در آمریکا شروع کرد

“تل ماسه” با ۵ میلیون دلار اکرانش را در آمریکا شروع کرد – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، فیلم “تل ماسه” اقتباسی از رمان “فرانک هربرت” به همین نام در پیش‌نمایش ..

"تل ماسه" با ۵ میلیون دلار اکرانش را در آمریکا شروع کرد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، فیلم "تل ماسه" اقتباسی از رمان "فرانک هربرت" به همین نام در پیش‌نمایش پنجشنبه شب خود توانست ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروش کند. این فیلم در ۴ هزار و ۱۰۰ سینما اکران می‌شود و انتظار این است که بتواند در سه روز نخست اکرانش بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلار فروش کند. داستان تل ماسه درباره خانواده اشرافی است که در تلاش برای کنترل سیاره‌ای صحرایی هستند که ماده حیاتی و ارزشمندی به نام SPICE دارد.

کمپانی برادران وارنر و لجندری این فیلم را بطور همزمان در سینماها و HBO MAX‌ اکران می‌کنند. این بخشی از یک استراتژی بزرگ‌تر استدیو است که بدلیل شیوع ویروس کرونا فیلم‌هایش را در سرویس آنلاین اکران می‌کند.

فیلم پرفروش آخر هفته قبلی "هالووین می‌کشد" از پنجشنبه شب ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروخته و تا اینجا ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش کرده است درحالی که فیلم "زمانی برای مردن نیست" 6 میلیون و ۳۰۰ هزا دلار فروش کرده و در مجموع فروش خود را به ۵۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رسانده است. فیلم دیگر پرفروش هفته اخیر یعنی "رون اشتباه کرده است" انیمیشنی ماجراجویی از دیزنی و قرن بیستم در پیش‌نمایش خود ۲۴۰ هزار دلار فروخته است. این انیمیشن فانتزی و کمدی می‌تواند بین ۷ تا ۱۰ میلیون دلار فروش کند.

تل ماسه که بطور وسیعی مورد توجه منقدین قرار گرفته بود توسط کارگردان نامزد اسکار "دنی ویلنوو" نویسنده فیلم‌هایی مانند "بلیدرانر" 2049 و "ظهور" کارگردانی شده است. این فیلم با بازی بازیگرانی مانند "تیموتی شالامی" و "اسکار آیزاک" با بودجه ۱۶۵ میلیون دلار ساخته شده است.

این فیلم همچنین در بازار چین ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار فروخته است و بعد از فیلم پرفروش "نبرد در دریاچه چانگجین" در جدول فروش قرار گرفته است. فروش بین المللی این فیلم ۱۲۹ میلیون دلار بوده است.

نگاهی به فیلم‌های کوتاه روز دوم جشنواره/ چتر باز مدیران سینمایی برای پوشش سلایقکشاورز: فیلم‌های تجربی می‌تواند تنفس تازه‌ای را به شرایط موجود در سینما ببخشد

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.