تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۴۵
کد خبر : 58378

تلگرام اعضای فیک کانال ها را شناسایی و حذف می‌کند

تلگرام اعضای فیک کانال ها را شناسایی و حذف می‌کند

تلگرام اعضای فیک کانال ها را شناسایی و حذف می‌کندتلگرام سیستم شناسایی اعضای فیک کانال ها را آزمایش می‌کند و در حال حذف کردن ممبرهای فیک و حتی کانال‌هایی است که تعداد زیادی کاربر غیر واقعی دارند.
در چن..

اعضای فیک کانال هاتلگرام اعضای فیک کانال ها را شناسایی و حذف می‌کند

تلگرام سیستم شناسایی اعضای فیک کانال ها را آزمایش می‌کند و در حال حذف کردن ممبرهای فیک و حتی کانال‌هایی است که تعداد زیادی کاربر غیر واقعی دارند.

در چند روز گذشته شاهد این بودیم که تلگرام تعداد زیادی از ممبرهای فیک و همچنین کانال‌هایی که دارای بیش از ۱ میلیون کاربر فیک هستند را حذف کرده است. به نظر می‌رسد این پیام رسان اجتماعی، سیستم شناسایی کانال‌های دارای اعضای فیک را آزمایش می‌کند و به زودی قصد دارد تمام ممبرهای فیک کانال‌ها را به کلی حذف کند.

حذف اعضای فیک کانال ها در تلگرام

طبق برخی گزارش‌های منتشر شده، تیم پشتیبانی Telegram از چند هفته پیش سیاست جدیدی را در پیش گرفته و تصمیم دارد تمام اعضای فیک و همچنین کاربرانی که اکانت تلگرام خود را به هر شکلی حذف کرده‌اند، از لیست کاربران کانال‌ها خارج کند. به همین خاطر، در روزهای گذشته، بسیاری از کانال‌های تلگرامی تعداد زیادی از ممبرهای خود را که جعلی بوده‌اند از دست داده‌اند.

البته تیم پشتیبانی تلگرام پیش از این نیز بارها اعلام کرده بود که همه کاربران فیک و غیر واقعی را از کانال‌ها و حتی به کلی از تلگرام حذف خواهد کرد، اما خیلی‌ها این موضوع را جدی نگرفتند و بسیاری از کانال‌های فعال در این پیام رسان اجتماعی، از خرید کاربران فیک برای بالا بردن آمار اعضای کانال خود استفاده کردند. ولی حالا تلگرام در حال عملی کردن این موضوع است و ممبرهای فیک بسیاری از کانال‌ها را حذف کرده است. تقریبا سه روز پیش بود که روند حذف کاربران غیر واقعی آغاز شده و به همین دلیل برخی کانال‌ها حتی چند صد هزار ممبر خود را از دست داده‌اند. حتی تلگرام می‌خواهد کانال‌هایی که بیش از یک میلیون ممبر فیک دارند را به کلی پاک کند.

علاوه بر این، ساخت اکانت با شماره مجازی در تلگرام نیز مسدود شده و دیگر کاربران نمی‌توانند از اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی برای ساخت اکانت جعلی در این پیام رسان استفاده کنند. اکنون تلگرام هیچ اطلاع‌رسانی رسمی در این باره نکرده و باید دید روند پاک کردن حساب های جعلی کانال‌ها تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.