تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱:۰۹
کد خبر : 1673

تقدیر شیخ حسین انصاریان از حملۀ موشکی سپاه/ انتقام کامل در پیش است

تقدیر شیخ حسین انصاریان از حملۀ موشکی سپاه/ انتقام کامل در پیش است

تقدیر شیخ حسین انصاریان از حملۀ موشکی سپاه/ انتقام کامل در پیش است حجت‌الاسلام انصاریان ضمن تقدیر از پاسخ سپاه پاسداران در حملۀ موکشی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد گفت: این اقدام سپاه فقط یک گوشه از انتقام خون سردار سلیمانی و همراهانش بود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر و مترجم قرآن کریم صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ دی) در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیۀ اول در مسجد رسول اکرم (ص) برگزار شد، به تجلیل از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر حملۀ موشکی به مقر آمریکایی در عین‌الاسد پرداخت گفت: سپاه پاسدارانِ عزتمند، غیور، شجاع و مؤمن یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکای مستکبر، ظالم، قاتل، خون‌ریزو بی‌رحم را در همان ساعت و لحظه‌ای که سردار بزرگ اسلام، انسان کم‌نظیر، عارف و سالک، سردار لشگر حق، سپهبد حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه و مظلومانه شهید کردند، مورد حملات موشکی قرار دادند.
وی این اقدام سپاه را فقط یک گوشه از انتقام خون سردار سلیمانی و همراهانش دانست و افزود: انتقام کامل در پیش است. این کار سپاه پاسدارا..

تقدیر شیخ حسین انصاریان از حملۀ موشکی سپاه/ انتقام کامل در پیش است

حجت‌الاسلام انصاریان ضمن تقدیر از پاسخ سپاه پاسداران در حملۀ موکشی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد گفت: این اقدام سپاه فقط یک گوشه از انتقام خون سردار سلیمانی و همراهانش بود.

تقدیر شیخ حسین انصاریان از حملۀ موشکی سپاه/ انتقام کامل در پیش است – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر و مترجم قرآن کریم صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ دی) در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیۀ اول در مسجد رسول اکرم (ص) برگزار شد، به تجلیل از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر حملۀ موشکی به مقر آمریکایی در عین‌الاسد پرداخت گفت: سپاه پاسدارانِ عزتمند، غیور، شجاع و مؤمن یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکای مستکبر، ظالم، قاتل، خون‌ریزو بی‌رحم را در همان ساعت و لحظه‌ای که سردار بزرگ اسلام، انسان کم‌نظیر، عارف و سالک، سردار لشگر حق، سپهبد حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه و مظلومانه شهید کردند، مورد حملات موشکی قرار دادند.

وی این اقدام سپاه را فقط یک گوشه از انتقام خون سردار سلیمانی و همراهانش دانست و افزود: انتقام کامل در پیش است. این کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برابر آیات قرآن است که داریم: «فَاقْتُلُوا الْمُشْرِکِینَ حَیْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ؛ چهره‌های مشرک را هرکجا یافتید، نابود کنید و بکشید» جالب است که در این آیه نمی‌گوید در سرزمین خود بکشید، بلکه می‌گوید هرکجا یافتید. در آیه دیگر داریم: «إِنَّمَا الْمُشْرِکُونَ نَجَسٌ؛ هواپرستان و بت‌پرستان آمریکایی و اسرائیل، درون و باطنشان نَجَس است» و نَجَس از نجس بدتر است.

حجت‌الاسلام انصاریان افزود: خداوند در آیۀ دیگری می‌فرماید: «قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ؛ شما (ای اهل ایمان) با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب کند و دل‌های (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد.» یعنی اینکه دست شما، دست خداست و در این راه خدا انسان را یاری خواهد داد.

این مفسّر قرآن کریم خاطرنشان کرد: با این آتش سنگینی که برروی این سگ‌های هار می‌ریزیم، دل مردم که از کشتن حاج قاسم سلیمانی به درد آمد، خنک و خوشحال می‌شود. آیه بعدی که کار سپاه با آن هماهنگ بود این آیه بود: «یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ؛ ای پیامبر با مردمان کافر و منافق بجنگ، به آن‌ها سخت بگیر و رحم نکن، این‌ها را که می‌کشی جایگاهشان جهنم است و چه سخت جایگاهی است.»

این استاد اخلاق گفت: خدایا در این خانه معنوی دست نیاز به سوی حضرتت برمی‌داریم و از صمیم قلب از تو می‌خواهیم، لحظه به لحظه سپاه پاسداران ما را مورد لطف، احسان، یاری و کمک خود قرار دهی و شر دشمنان اسلام با فعالیت‌هایی که به دستور تو می‌شود، از سر ملت اسلامی برداری.

به گزارش تسنیم، علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه سخنرانی ایام فاطمیۀ شیخ حسین انصاریان می‌توانند در تاریخ ۱۶، ۲۰ و ۲۱ دیماه به مسجد دانشگاه امام صادق (ع) مراجعه کنند.

صوت کامل سخنان حجت‌الاسلام انصاریان در تقدیر از سپاه را در ادامه بشنوید.

سردار قاسم سلیمانی , شیخ حسین انصاریان , انتقام سخت ,

مداحی جدید "محمود کریمی" درباره شهید "قاسم سلیمانی"مداحی عربی "میثم مطیعی" برای شهید "قاسم سلیمانی" + صوت

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.