تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 67120

تفاوت ابعاد و سایز گلکسی تب S8 با دیگر گجت‌های سامسونگ را در این تصاویر ببینید

تفاوت ابعاد و سایز گلکسی تب S8 با دیگر گجت‌های سامسونگ را در این تصاویر ببینید

تفاوت ابعاد و سایز گلکسی تب S8 با دیگر گجت‌های سامسونگ را در این تصاویر ببینیدسامسونگ به زودی از تبلت‌ های گلکسی تب اس ۸ رونمایی خواهد کرد. اخیرا تصاویر گلکسی تب S8 لو رفته که ابعاد و سایز آنها را در ..

تفاوت ابعاد و سایز گلکسی تب S8 با دیگر گجت‌های سامسونگ را در این تصاویر ببینید

سامسونگ به زودی از تبلت‌ های گلکسی تب اس ۸ رونمایی خواهد کرد. اخیرا تصاویر گلکسی تب S8 لو رفته که ابعاد و سایز آنها را در مقایسه با سایر گجت‌های سامسونگ نشان می‌دهد.

زمان زیادی به آغاز رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی نمانده است. شرکت کره‌ای قصد دارد در این مراسم به طور رسمی از تبلت‌ های سری گلکسی تب S8 و گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی کند. در طول هفته گذشته تصاویر مختلفی از این گجت‌ها در اینترنت منتشر شد و حالا نیز شاهد تصاویر جدیدی از سری گلکسی تب S8 هستیم که ابعاد و سایز این تبلت‌ها را به خوبی نشان می‌دهند.

تصاویر باکیفیت سری گلکسی تب S8 سامسونگ در کنار سایر محصولات این شرکت

تصاویر گلکسی تب S8

همانطور که می‌دانید، سری گلکسی تب اس ۸ از سه تبلت در سایزهای مختلف تشکیل شده است و همه آنها از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند. همچنین در بدنه پشتی آنها شاهد حضور دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۶ مگاپیکسلی خواهیم بود.

تبلت ۱۱ اینچی گلکسی تب S8 و تبلت ۱۲.۴ اینچی گلکسی تب S8 پلاس هر دو به یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز خواهند شد؛ اما گلکسی تب S8 اولترا ۱۴.۶ اینچی در ناچ جلوی نمایشگر میزبان دو دوربین سلفی (دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی)‌ خواهد بود.

تصاویر گلکسی تب S8

همچنین ظاهرا مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی تب اس ۸ در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و صورتی عرضه خواهند شد؛ اما مدل اولترا فقط در رنگ مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. Evan Blass، افشاگر مطرح دنیای تکنولوژی، تصاویری از خانواده گلکسی تب S8 منتشر کرده است که در آنها گوشی‌های سری گلکسی S22 هم دیده می‌شوند.

همانند سایر تبلت‌های پرچمدار شرکت کره‌ای، در نسل جدید نیز قلم S Pen به صورت مغناطیسی به بدنه پشتی دستگاه می‌چسبد و احتمالا شاهد کیف‌های محافظ متعددی برای آن خواهیم بود.

تصاویر گلکسی تب S8

این تصاویر به خوبی ابعاد و سایز گلکسی تب S8 اولترا را نشان می‌دهند و همچنین می‌توانیم در آنها نگاهی به بدنه پشتی گلکسی S22 اولترا بیندازیم که با لبه‌های خمیده و دوربین چهارگانه خودنمایی می‌کند. در تصاویر منتشر شده، گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس نیز دیده می‌شوند. هر دو گوشی از طراحی یکسانی بهره می‌برند که به معنی حضور دوربین سه‌گانه در بدنه پشتی و لبه‌های مسطح است.

گلکسی تب S8 اولترا

تصاویر گلکسی تب S8

گلکسی تب S8 اولترا ظاهرا جذاب‌ترین تبلت سامسونگ خواهد بود. سامسونگ در ساخت این تبلت تاکید خاصی برای استفاده از آن در هنگام کار در خانه داشته است و به همین خاطر در آن از سه میکروفون بهره گرفته است. این سه میکروفون می‌توانند در هنگام تماس‌ها تا ۵۰ درصد از نویز محیط اطراف را حذف کنند. همچنین دوربین سلفی نیز برای جلسات بهینه شده است.

در دل این تبلت یک باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است که می‌تواند انرژی مورد نیاز برای ۱۴ ساعت پخش ویدیو را فراهم کند. گلکسی تب S8 اولترا با حداکثر ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهد شد و احتمالا همانند مدل کنونی با برچسب قیمتی ۸۰۰ دلاری برای مدل پایه به دست کاربران می‌رسد.

گلکسی تب اس ۸ و اس ۸ پلاس

تصاویر گلکسی تب S8

سامسونگ در مدل استاندارد تبلت خود از یک پنل LTPS TFT بهره گرفته؛ اما خوشبختانه مدل پلاس را به یک نمایشگر سوپر امولد مجهز کرده است. همانند مدل اولترا، این دو تبلت نیز برای ارائه هرچه روان‌تر المان‌های گرافیکی، از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

تصاویر گلکسی تب S8

مدل استاندارد به تنها یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است؛ اما S8 پلاس از یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. هر دو تبلت با حداکثر ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهند شد و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کنند. با نگاه به تصاویر گلکسی تب S8 می‌توان گفت که چهارشنبه سه تا از بهترین تبلت‌های اندرویدی ۲۰۲۲ معرفی خواهند شد.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.