تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 47093

تفاهم کمیته امداد و سپاه رسول الله تهران بزرگ برای خدمت به نیازمندان

تفاهم کمیته امداد و سپاه رسول الله تهران بزرگ برای خدمت به نیازمندان

تفاهم کمیته امداد و سپاه رسول الله تهران بزرگ برای خدمت به نیازمندان مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به امضای تفاهم نامه با سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، گفت: هم افزایی و همکاری لازم برای خد..

تفاهم کمیته امداد و سپاه رسول الله تهران بزرگ برای خدمت به نیازمندان

تفاهم کمیته امداد و سپاه رسول الله تهران بزرگ برای خدمت به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به امضای تفاهم نامه با سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، گفت: هم افزایی و همکاری لازم برای خدمات به نیازمندان و تعامل دو طرفه در مشارکت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی با هدف اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت موضوع این تفاهم نامه است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام امضای تفاهم نامه با سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ،گفت: به منظور همکاری‌های مشترک، بهره مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دو جانبه با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات مؤثر و کارآمد، هم افزایی در جهت ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه اسلامی، کاهش فقر و نابرابری توانمندی اقتصادی مددجویان، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های هدف تفاهم نامه همکاری با سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ منعقد شد.

وی افزود: هم افزایی و همکاری لازم برای خدمات به نیازمندان و تعامل دو طرفه در مشارکت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی با هدف اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت موضوع این تفاهم نامه است.

پرپنچی با اشاره به ایجاد و راه اندازی ۴۰۰۰ طرح اشتغال‌زایی و راهبری شغلی و کاریابی، گفت: در همین جهت برای ۵۰۰۰ مددجو فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: ۳۵۰۰ آموزش کسب و کار با رویکرد مهارت آموزی و ایجاد شغل و راهبری شغلی، ۲۰۰۰ مورد شناسایی، هدایت، نظارت و ارزیابی طرح‌های راهبری شغلی، تشکیل و راه اندازی مراکز نیکوکاری کارآفرینی، حمایت از اجرای طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی، تأمین و بهسازی فضای کسب و کار، توسعه همکاری با جهادگران کارآفرین نیز از دیگر برنامه‌های این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.