تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 589448

تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین _ قزوین تکنیک

تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین _ قزوین تکنیک

لباسشویی سامسونگ، یکی از دستگاههای با کیفیت و بسیار مناسب در بازار لوازم منزل کشورمان است. برندی که در سالهای اخیر و با افزایش تحریم ها، از بازار ایران خارج شده و این نگرانی برای بسیاری از مصرف کنندگان به وجود آمده است که در صورت خرابی دستگاه، چگونه برای تعمیر آن اقدام کنند. در

لباسشویی سامسونگ، یکی از دستگاههای با کیفیت و بسیار مناسب در بازار لوازم منزل کشورمان است. برندی که در سالهای اخیر و با افزایش تحریم ها، از بازار ایران خارج شده و این نگرانی برای بسیاری از مصرف کنندگان به وجود آمده است که در صورت خرابی دستگاه، چگونه برای تعمیر آن اقدام کنند. در همین راستا، مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک، علاوه بر استفاده از قطعات یدک با کیفیت در تعمیر این دستگاهها، از خبره ترین و بادانش ترین تکنسین ها، برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین استفاده می نماید تا خیال مشتریان خود را از بابت کیفیت تعمیر لوازم برقی سامسونگ از جمله لباسشویی های این برند، آسوده کرده باشد. برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ قزوین تکنیک، می توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن  02833336370 تماس بگیرید. در ادامه، می توانید در خصوص دلایل خرابی و نحوه تعمیر این دستگاهها، نکاتی را بخوانیم.

عیب یابی لباسشویی سامسونگ

لباسشویی های سامسونگ، از امکانات پیشرفته متعددی استفاده می کنند. از جمله این موارد، می توان به سیستم عیب یابی خودکار دستگاه اشاره کرد. این سیستم ایرادات مختلف لباسشویی را، خیلی زود متوجه شده و به اطلاع کاربر می‌رساند. به این ترتیب کار عیب یابی لباسشویی سامسونگ، توسط خود دستگاه انجام می شود و کار تکنسین برای تعمیر آن، بسیار ساده تر می شود. اگر معنای ارورهای دستگاه خود را نمی دانید، می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه، معنی هر خطا را بخوانید. در ادامه با جزییات بیش تری در این خصوص نکاتی را می خوانیم.

ایراد در پمپ تخلیه و تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین

ارور SE یا 5E که به دلیل تشابه در نوشتار عدد پنج و حرف S انگلیسی، به هر دو نام خوانده می شود، خبر از ایراد در پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ می دهد. این ارور، به معنای مشکل در این قسمت است و برای رفع آن باید قطعات مختلف دستگاه را بررسی کرد. ابتدا به سراغ بررسی لوله فاضلاب و خرطومی لباسشویی بروید. اگر در این قسمت ها، گرفتگی مشاهده کردید، آن را باز کنید. اگر مشکلی نبود، فیلتر تخلیه لباسشویی را بررسی کنید. فیلتر تخلیه، ممکن است به مرور زمان، با مو یا الیاف لباس بسته شده باشد و نیاز باشد آن را باز کنید. اگر ایراد از این قسمت هم نبود، احتمالا فیلتر تخلیه لباسشویی شما دچار ایراد شده و نیاز به تعمیرکار ماهر برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین دارید.

ارور 4C یا 4E

تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین _ قزوین تکنیک

این خطا، به معنای مشکل در سیستم آبگیری در لباسشویی است. این ایراد به دلایل متفاوتی ممکن است رخ دهد. اولین موردی که باید بررسی نمایید شیر تامین آب خانگی است. اگر فشار آب کم باشد، امکان بروز این خطا در دستگاه شما وجود دارد. ایراد در صافی ها و شلنگ های تامین آب، مشکل بعدی است که می تواند ورود آب به دستگاه را با اختلال رو به رو کند. ایراد بعدی، مشکل در شیر برقی دستگاه است که می تواند آبگیری در لباسشویی را با مشکل مواجه کند. در صورت خرابی شیر برقی آب که در پشت لباسشویی قرار دارد، دستگاه ممکن است به کندی از آب پر شده یا اصلا پر نشود. مورد بعدی که باید مورد بررسی قرار دهید، سوئیچ سطح آب لباسشویی است. این سوئیچ که به آن هیدروستات نیز گفته می شود، وظیفه بررسی سطح آب موجود در لباسشویی را دارد و در صورت ایراد، امکان آبگیری دستگاه وجود نخواهد داشت. سلکتور و برد الکترونیکی موارد بعدی هستند که باید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین مورد بررسی قرار گیرند. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص این قطعات، می توانید با شماره‌ی  02833336370 تماس بگیرید.

ارور HE1 و گرم نشدن هیترهای لباسشویی

این ارور، به معنای گرم نشدن آب در دستگاه است. برنامه های مختلف لباسشویی، با آب در دماهای مختلف کار گرم کردن لباس ها را انجام می دهند. این کار توسط هیترهای داخل دستگاه انجام می‌شود و در صورت ایراد در این هیترها، کار شستشوی لباس ها، به درستی انجام نخواهد شد. در صورتی که ارور فوق را روی دستگاه خود مشاهده کردید، موارد مختلف شامل: عملکرد مداوم هیتر، سنسور دما یا ترمیستور، مقدار مقاومت ترمیستور، اتصالات هیتر، اتصالات سنسور دمایی و … را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین، اقدام نمایید.

ارور DE و تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین

تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین _ قزوین تکنیک

ارور DE در لباسشویی سامسونگ مربوط به مشکل در درب لباسشویی است. از جمله علل مختلف بروز این ارور در ماشین لباسشویی سامسونگ کشیده شدن درب لباسشویی و دفرمه شدن زبانه درب دستگاه، در نتیجه برقرار نشدن تماس سوئیچ و اعلان این خطا در لباسشویی است. میکروسوئیچ درب، قطعه ای است که روی قفل درب دستگاه وصل می شود و تایید بسته بودن درست درب را، به کاربر می دهد. همچنین امکان دارد سوکت سوئیچ قفل به درستی وصل نشده باشد و این سوئیچ قفل شکسته باشد. در این صورت، ممکن است مشکل از برد الکترونیکی نیز دستگاه باشد. برای بررسی این موراد و تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

نکات نگهداری از لباسشویی سامسونگ

برای نگهداری مناسب از لباسشویی سامسونگ، لازم است نکاتی که در ادامه می آید را، به درستی رعایت نمایید.

  • روی دستگاه ننشینید و از قرار دادن اجسام سنگین روی دستگاه خودداری نمایید.
  • درب دستگاه را آرام باز و بسته کنید تا مشکلی برای میکروسوئیچ درب لباسشویی سامسونگ، به وجود نیاید.
  • بعد از اتمام فرآیند شستشو، حداقل نیم ساعت درب دستگاه را باز بگذارید تا فضای رشد قارچ و باکتری ها فراهم نشود.
  • فیلتر لباسشویی را مرتبا چک نمایید و آن را تمیز نمایید. به خصوص اگر در خانه حیوان خانگی دارید.
  • برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین، از قطعات فابریک یدک و تکنسین متخصص دستگاه کمک بگیرید.
  • سر راه پریز لباسشویی سامسونگ، از یک محافظ جریان برق استفاده نمایید.
  • اگر در بین لباس‌های کثیف لباس زیپ‌دار وجود دارد، زیپ آن‌ها را ببندید و برعکس کنید و داخل ماشین بیندازید. تا به استیل داخل مخزن ماشین آسیب وارد نشود.
  • از قرار دادن لباس زیادی داخل ماشین خودداری کنید. چرا که برای شستن آن‌ها خیلی به موتور فشار وارد می‌شود. همچنین لباس‌ها خوب شسته نمی‌شوند.
  • حتما داخل جیب لباس‌ها را بگردید، تا اشیا فلزی، دستمال کاغذی و… در آن نباشند. بعد لباس‌ها را دخل ماشین بیندازید. این کار علاوه بر آسیب زدن به محفظه داخلی ماشین لباسشویی ممکن است؛ موجب گرفتگی فیلتر تخلیه شود.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین تکنیک

برای تعمیر لباسشویی سامسونگ، حتما از قطعات با کیفیت استفاده کنید تا مجددا شاهد ایراد در لباسشویی خود نباشید و مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای تعمیر دستگاه نشوید. مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک، آماده ارائه خدمات مختلف تعمیر لباسشویی و سایر لوازم منزل به صورت تخصصی و در محل شماست. تمام خدمات این مجموعه با استفاده از قطعات فابریک یدک و نرخ های مصوب اتحادیه انجام می شود. برای استفاده از خدمات فوری این مجموعه، می توانید با شماره تلفن 02833336370 تماس بگیرید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.