تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
کد خبر : 595365

تعمیر لباسشویی در مشهد

تعمیر لباسشویی در مشهد

تعمیر لباسشویی در مشهد یکی از دغدغه های اصلی مردم مشهد است؛ زیرا در این شهر زیبا به تعداد معدودی تعمیرکار ماهر و خوب کم پیدا می شود. وقتی صحبت از خرابی ماشین لباسشویی می شود، دست ها همیشه می لرزند. خوشبختانه، مشکلات ماشین لباسشویی اغلب بدون تماس با یک تکنسین تعمیر لباسشویی در مشهد

تعمیر لباسشویی در مشهد یکی از دغدغه های اصلی مردم مشهد است؛ زیرا در این شهر زیبا به تعداد معدودی تعمیرکار ماهر و خوب کم پیدا می شود.

وقتی صحبت از خرابی ماشین لباسشویی می شود، دست ها همیشه می لرزند. خوشبختانه، مشکلات ماشین لباسشویی اغلب بدون تماس با یک تکنسین تعمیر لباسشویی در مشهد قابل حل است. در صورت خرابی ماشین لباسشویی اول چه باید کرد؟ آرامش خود را حفظ کنید و به مقاله ای که نوشتیم نگاه کنید تا راه حل های خوبی پیدا کنید.

 

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

در میان مشکلات مختلفی که می تواند ماشین لباسشویی را تحت تاثیر قرار دهد، یکی از مواردی که بیش از همه نگران کننده است، روشن نشدن لباسشویی است.هنگامی که ماشین لباسشویی هیچ نشانه ای از زندگی نشان نمی دهد، بلافاصله باید به یک خطای جدی یا حتی غیرقابل جبران فکر کنید. مهمترین دلایل به صورت زیر است:

به پریز برق وصل نمی شود

از آنجایی که خروج از برق ماشین لباسشویی در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، ممکن است، به برق وصل نکنید. ممکن است فراموش کنید که آن را به برق بزنید. در این مورد راه حل بسیار ساده است. کافی است ماشین لباسشویی را به پریز آن وصل کنید تا دوباره زنده شود.

سیستم برق مشکل دارد

اگر ماشین لباسشویی به درستی به سیستم الکتریکی وصل شده باشد اما هنوز هیچ نشانه ای از زندگی نشان نمی دهد، ممکن است مشکل از خود سیستم باشد. برای رد کردن مشکل در سیستم الکتریکی، بررسی کنید که وسایل برقی متصل به پریزها در خانه و اتاقی که ماشین لباسشویی در آن قرار دارد به درستی کار می کنند. اگر نه، با یک برقکار تماس بگیرید تا عیب را پیدا کند. اگر همه پریزها و وسایلی که به آنها وصل شده اند به درستی کار می کنند، ممکن است در پریز ماشین لباسشویی شما مشکلی وجود داشته باشد.

خرابی سیم رابط

درصورتیکه سیم رابط لباسشویی مشکل داشته باشد، نیاز به تعمیر لباسشویی در مشهد دارد.

تعمیر لباسشویی در مشهد

مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی در مشهد برای زمانی که ماشین لباسشویی از آب پر نمی شود

هنگامی که ماشین لباسشویی آب را پر نمیکند، چرخه شستشو نمی تواند شروع کند. اگر ماشین لباسشویی شما این مشکل را دارد، چندین مشکل وجود دارد که حتی بدون مراجعه به تکنسین تعمیر لباسشویی در مشهد می توانید آنها را بررسی و برطرف کنید:

شیر آب بسته است

شیلنگ ورودی آب خم شده یا گیر کرده است

فیلتر در اتصال پر کننده مسدود شده است

فشار آب کافی نیست

اگر با وجود بررسی و رفع این نقص ها، هنوز لباسشویی از آب پر نشود، وقت تماس گرفتن با تیم تعمیر لباسشویی در مشهد است.

 

ماشین لباسشویی نمی چرخد

هنگامی که با چرخش نداشتن لباسشویی مواجه می شوید، حتما مشکل از انسداد سانتریفیوژ ماشین لباسشویی است. قبل از درخواست از لوله کش، زهکشی و فیلتر را بررسی کنید، زیرا ممکن است رسوبات آهکی یا کثیفی وجود داشته باشد که جریان عادی آب را مسدود کند. همچنین به متعادل کردن بار لباس ها توجه کنید، ماشین های لباسشویی جدید مجهز به سنسور تعادل هستند که به شما امکان می دهد بفهمید که آیا لباس های زیادی را در درام بار می کنید یا خیر.

در موارد دیگر، خرابی سانتریفیوژ را می توان در مشکلات الکترونیکی یا برد، فرسودگی برس های کربنی، افتادن یا شکستگی تسمه، خرابی سوئیچ فشار یا خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ردیابی کرد. برای بررسی دقیق علت خرابی سانتریفیوژ می توانید از تیم تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بخواهید.

 

چرا ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی کند؟

اگر ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی کند، دو کاری که باید قبل از تماس با متخصص انجام دهید این است که شلنگ تخلیه و فیلتر را بررسی کنید. شیلنگ تخلیه را می توان برداشت تا بررسی شود که آیا جسمی مسدود شده است یا خیر، اما اگر انسداد داخل ماشین لباسشویی باشد، به تکیه گاه خاص تری نیاز است، همین روش را می توان با فیلتر انجام داد.

اگر مانعی نباشد، مشکلات ماشین لباسشویی که آب را تخلیه نمی کند می تواند به دلیل مشکلات سوئیچ فشار، خرابی برد الکترونیک و اجسام خارجی در قسمت تخلیه باشد، نمی توانید به تنهایی از پس مشکل برآیید. از تعمیرکاران معروف و ماهر تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی در مشهد

توصیه های تیم تعمیر لباسشویی در مشهد برای زمانی که ماشین لباسشویی نشت آب دارد

اگر ماشین لباسشویی هنگام خاموش شدن، آب نشت کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که محل نشتی را پیدا کرده و شیر را ببندید. در واقع بیشتر اوقات دستگاه به دلیل آسیب به لوله تخلیه آب از دست می دهد، به همین دلیل برای جلوگیری از بروز مجدد مشکل باید آن را در مرکز تعمیر لباسشویی در مشهد تعویض کنید.

اگر ماشین لباسشویی شما به صورت پراکنده آب نشت می کند، از بارگذاری بیش از حد ماشین خودداری کنید و به کیلوگرمی که ماشین لباسشویی می تواند تحمل کند احترام بگذارید. یکی دیگر از اقدامات احتیاطی کوچک ممکن است کاهش دوز مواد شوینده باشد، به خصوص اگر در طول چرخه شستشو متوجه شدید که کف زیادی در داخل ماشین لباسشویی وجود دارد یا اگر لباس ها در پایان شستشو هنوز پر از مواد شوینده هستند.

 

چرا ماشین لباسشویی بوی بدی دارد؟

گاهی اوقات ماشین لباسشویی بوی بدی از خود متصاعد می کند، این امر هم باعث می شود لباس های شسته شده معطر نشوند و هم بوی نامطبوعی در خانه ایجاد شود.

در این موارد توصیه می شود شستشو را در دمای بالا و بدون بار، با استفاده از سرکه و مواد شوینده ضد باکتری حداقل یک بار در ماه انجام دهید تا هرگونه کثیفی یا کپک باقی مانده را از ماشین لباسشویی پاک کنید. قبل از مراجعه به نیروهای تعمیر لباسشویی در مشهد می توانید با توصیه های زیر مشکل را برطرف کنید.

از جمله اقدامات احتیاطی دیگر، باید به طور مرتب درزگیر و مخزن مواد شوینده را تمیز کنید، با استفاده از پارچه و برس به سخت ترین نقاط برسید، از باقی ماندن لباس های خیس در داخل درام به مدت طولانی خودداری کنید و زمانی که ماشین لباسشویی در آن نیست، درب را باز نگه دارید.

اگر هنوز بوی بدی را تجربه می کنید، مشکل می تواند تجمع باکتری در داخل ماشین لباسشویی، کثیفی یا صابون انباشته شده، یا گرما و رطوبت داخلی باشد. به همین دلیل نگهداری از دستگاه همیشه خوب است، در واقع این آسیب های کوچک در دراز مدت می تواند باعث انسداد لوله ها، خوردگی عناصر ماشین لباسشویی شود.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.