تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 12667

تعطیلی شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مدت یک هفته

تعطیلی شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مدت یک هفته

تعطیلی شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مدت یک هفته تمامی فعالیت‌های شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی لغو شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت موارد بهداشتی تا روز شنبه ۱۷ اسفندماه تمامی فعالیت‌های خود را لغو و ادامه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را منوط به عادی شدن شرایط کرد.
پیشگویی رازآمیز سیمپسون‌ها از ریاست ترامپ تا «کرونا»پولانسکی از راه دور برنده «سزار» شد/ «انگل» هم سزاری شد+فهرست کامل برندگانگفتنی است که در حال حاضر دو فیلم سینمایی، یک مجموعه داستانی و دو مجموعه مستند داستانی در محل شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس در حال فیلمبرادی و تصویربرداری بوده که با ابلاغیه مدیر‌عامل شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس، شروع مجدد فعالیت‌ها منوط به عادی شدن شرایط و اطلاعیه ثانوی شده است.شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس روزانه میزبان گروه‌های پرشمار هنری است که در آن به ساخت و تولید مجموعه‌های داستانی و سینمایی می‌پردازند.
انتهای پیام/

تعطیلی شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مدت یک هفته

تمامی فعالیت‌های شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی لغو شد.

تعطیلی شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مدت یک هفته – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت موارد بهداشتی تا روز شنبه ۱۷ اسفندماه تمامی فعالیت‌های خود را لغو و ادامه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را منوط به عادی شدن شرایط کرد.

پیشگویی رازآمیز سیمپسون‌ها از ریاست ترامپ تا «کرونا»پولانسکی از راه دور برنده «سزار» شد/ «انگل» هم سزاری شد+فهرست کامل برندگانگفتنی است که در حال حاضر دو فیلم سینمایی، یک مجموعه داستانی و دو مجموعه مستند داستانی در محل شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس در حال فیلمبرادی و تصویربرداری بوده که با ابلاغیه مدیر‌عامل شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس، شروع مجدد فعالیت‌ها منوط به عادی شدن شرایط و اطلاعیه ثانوی شده است.

شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس روزانه میزبان گروه‌های پرشمار هنری است که در آن به ساخت و تولید مجموعه‌های داستانی و سینمایی می‌پردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.