تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۹
کد خبر : 41263

تعطیلی بوستانهای شهریار در روز طبیعت/اعمال قانون برای متخلفان

تعطیلی بوستانهای شهریار در روز طبیعت/اعمال قانون برای متخلفان

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد تعطیلی بوستانهای شهریار در روز طبیعت/اعمال قانون برای متخلفان فرماندار شهرستان شهریار ضمن درخواست از شهروندان برای پرهیز از دورهمی و تجمع در روز طبیعت و صبوری برای در..

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد

تعطیلی بوستانهای شهریار در روز طبیعت/اعمال قانون برای متخلفان

تعطیلی بوستانهای شهریار در روز طبیعت/اعمال قانون برای متخلفان

فرماندار شهرستان شهریار ضمن درخواست از شهروندان برای پرهیز از دورهمی و تجمع در روز طبیعت و صبوری برای در خانه ماندن از تعطیلی بوستانهای شهریار در روز طبیعت خبر داد.

نوراله طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت شهرستان شهریار به لحاظ شیوع کرونا ویروس و محدودیت‌های روز طبیعت در این شهرستان گفت: بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا فهرست شهرهای قرمز و نارنجی به روز رسانی شد و با توجه به آمار افراد بستری در مراجع درمانی شرایط هشدار کرونایی نارنجی برای شهرستان شهریار اعلام شده است.

وی افزود: تمامی محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از ۱۰ فروردین ماه در شهرستان شهریار اعمال شده است که بر همین اساس مسافرت "از" و "به" شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است. منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در تمام شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه دارد و در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ مشمول محدودیت می‌شوند. همچنین هر خودروی غیربومی که در شهرهای قرمز و نارنجی تردد داشته باشد در هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا تا زمانی که واکسیناسیون به طور جامع انجام گیرد، به جز همکاری و همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه حل دیگری برای کنترل شیوع کرونا وجود ندارد ، از این رو از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم همچون گذشته با جدیت و توجه بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: در روز طبیعت دورهمی و تجمع در کلیه مراکز تفریحی و گردشگری به همراه بوستانها در سطح شهرستان شهریار ممنوع است و اعمال قانون برای متخلفان انجام خواهد شد؛ از همه شهروندان درخواست می‌شود همچون گذشته صبورانه در جهت حفظ سلامت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار دهند تا با مشارکت و همکاری آنها از این شرایط سخت عبور کنیم. قطعا در خانه ماندن در روز طبیعت می‌تواند مشارکتی مؤثر برای قطع زنجیره کرونا ویروس باشد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.