تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 590754

تعرض یک پزشک به جسد زن زیبا

تعرض یک پزشک به جسد زن زیبا

تعرض یک پزشک به جسد زن زیبا به گزارش منیبان؛ زندگی یک پزشک با جسد معشوقه زیبایش در یکی از ایالت های آمریکا رسانه ای شد. گزارش رسانه های خارجی در این خصوص حاکی از آن است که پزشک آمریکایی که یک میکروب شناس در بیمارستان نیروی دریایی بود به طور ناگهانی عاشق یکی از

تعرض یک پزشک به جسد زن زیبا

به گزارش منیبان؛ زندگی یک پزشک با جسد معشوقه زیبایش در یکی از ایالت های آمریکا رسانه ای شد.

گزارش رسانه های خارجی در این خصوص حاکی از آن است که پزشک آمریکایی که یک میکروب شناس در بیمارستان نیروی دریایی بود به طور ناگهانی عاشق یکی از بیمارانش که دختری زیبارو بود شد و پس از مدتی که این دو با یکدیگر در ارتباط بودند ناگهان هلن به بیماری سل مبتلا شد و پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های کارل تانزلر جانش را از دست داد.

بر اساس گزارش پلیس ، کارل پس از دفن جسد و مراسم تدفین شبانه به گورستان دستبرد زده و اقدام به ربودن جسد معشوقه اش کرده است.

کارل پس از ربودن جسد با استفاده از مواد ضدعفونی کننده و عطر های مخصوص از پخش بوی تعفن جسد جلوگیری کرده و با پوشاندن لباس های فاخر و جواهرات به تن جسد هلن با او نیز همخوابی می کرد تا این که پس از مدتی نگه داری از جسد خانواده هلن متوجه مفقودی جسد دخترشان شدند و با درمیان گذاشتن این موضوع با اداره پلیس به خانه پزشک آمریکایی رفته و با جسد دختر جوان روی تخت مواجه شدند.

پس از دستگیری و تکمیل شدن نهایی پرونده کارل به زندان منتقل شد تا تحقیقات بیشتری در این زمینه روی دهد اما معاینه روانپزشکان نشان داد کارل به بیماری روحیو ورانی مبتلا نیست و این اقدام او از روی دیوانگی نبوده است.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.